Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Na „Budowa, przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Końskie”



ZP. 271.2. 134.2017.DS                                                                                       Końskie 17.08.2017

 

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

Na

Budowa, przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Końskie” określonych odrębnie w trzech zadaniach :

Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną,

Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Izabelowie w ramach funduszu sołeckiego,

Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego.

 

Przedmiot zamówienia został określony w Kosztorysach ofertowych, które nalezy załączyć do oferty.

 

Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do23.08.2017r.
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 60 dni od daty podpisania umowy.

  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

  3. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) dla każdego zadania odrębnie.

  4. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

  5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy.

  3. Dokumentacja techniczna.

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

Budowa, przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Końskie” określonych odrębnie w trzech zadaniach:

 

Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną,

Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Izabelowie w ramach funduszu sołeckiego,

Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego.

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres:………………………………………………

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:

 

Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Waldemara Szwieca Robota

z ul. Polną:

 

Wartość netto............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT.................% .............................................................................zł

(słownie:...............................................................................................................................)

Wartość brutto........................................................................

(słownie: .............................................................................................................................)

Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Izabelowie w ramach funduszu

Sołeckiego:

 

Wartość netto............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT.................% .............................................................................zł

(słownie:...............................................................................................................................)

Wartość brutto........................................................................

(słownie: .............................................................................................................................)

 

Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Sierosławicach w ramach funduszu

Sołeckiego:

 

Wartość netto............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT.................% .............................................................................zł

(słownie:...............................................................................................................................)

Wartość brutto........................................................................

(słownie: .............................................................................................................................)

 

    1. Deklarujemy realizację zadania w terminie: 60 dni od daty podpisania umowy.

    2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis wykonawcy)


Załącznik nr 2

Projekt umowy

 

Umowa Nr ……………

zawarta w dniu ……………….. pomiędzy

Gminą Końskie, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1, NIP 658-187-28-38, REGON 291009797,zwaną dalej „Zamawiającym’’ reprezentowaną przez:

Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

…………………………………………………………………..

zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” reprezentowanym przez:

…………………………………………………………………..

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY

1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Budowa, przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Końskie ” określonych odrębnie w trzech zadaniach:

Zadanie nr 1 Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Waldemara Szwieca Robota z ul. Polną ,

Zadanie nr 2 Przebudowa drogi wewnętrznej w Izabelowie w ramach funduszu sołeckiego ,

Zadanie nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego.

Szczegółowy zakres robót, określają załączniki nr 1 (kosztorysy ofertowe).

2. Wykonawca zapewni specjalistyczny sprzęt, właściwy do wykonania niniejszej umowy, odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz wszelkie niezbędne materiały.

3. Wykonawca zobowiązuje się stosować do wytycznych i wskazówek Zamawiającego dotyczących wykonania umowy.

4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne umiejętności, wiedzę, środki, sprzęt
i doświadczenie do wykonania prac będących przedmiotem umowy i zobowiązuje się je wykonać z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy i techniki.

5. Do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykonaniem niniejszej umowy Wykonawca upoważnia ……………………………..posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej nr ……………, dostępnego pod nr tel. kom…………………….

§ 2. TERMIN WYKONANIA UMOWY I ODBIÓR ROBÓT

1. Strony ustalają, że umowa zostanie wykonana w terminie 60 dni od dnia jej podpisania.

2. Do czasu realizacji zadania nie wlicza się dni w których wykonywanie robót nie było możliwe ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, potwierdzonych bieżącym wpisem Koordynatora i Inspektora Nadzoru w Dzienniku budowy.

3. Zamawiający zobowiązany jest w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wykonaniu umowy protokolarnie przyjąć wykonane roboty lub wskazać, jakie zgłasza do nich zastrzeżenia. Strony wspólnie ustalą termin usunięcia zgłoszonych poprawek.

4. Protokół odbioru winien być sporządzony na piśmie i podpisany przez obie strony.

 

§ 3. WYNAGRODZENIE

1. Za wykonanie umowy Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto:.......................................(słownie:.................................), w tym:

zadanie nr 1 ………………….. zł,

zadanie nr 2 ………...................zł,

zadanie nr 3 ……………...........zł

zgodnie ze sporządzonymi kosztorysami ofertowymi, stanowiącymi załączniki nr 1 do umowy, na podstawie wystawionych faktur VAT z 30-dniowym terminem płatności.

2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania umowy, w tym koszty materiałów i robocizny.

3. Za nieterminową płatność faktury, o której mowa w ust. 1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.

§ 4. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

  1. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych, w tym zakresie szczególnie:

  1. jest zobowiązany do przestrzegania przepisów z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,

  2. jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z drogi w obrębie wykonywanych robót,

  3. jest odpowiedzialny za prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania robót.

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w robotach, materiałach, sprzęcie, spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji robót oraz przy usuwaniu wad w okresie gwarancji.

  2. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy i zlikwiduje je po zakończeniu robót oraz zapewni miejsce składowania odpadów.

  3. Wykonawca zobowiązany jest do gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach i obciążają go wszelkie działania w tym zakresie.

  4. Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel budowy.

  5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobach lub rzeczach wynikające z nienależytego zabezpieczenia terenu lub nienależytego wykonania umowy.

§ 5. GWARANCJA

Wykonawca udziela Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wszystkie prace wykonane w ramach niniejszej umowy.

§ 6. KARY UMOWNE

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:

      1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za: 

a) odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada 
w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto,

      1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

  1. za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia, a począwszy od 15 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień opóźnienia, licząc od umownego terminu jej dostarczenia. Całkowita wartość kar umownych nie może przekraczać 20% wynagrodzenia umownego brutto,

  2. za opóźnienie w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy  dzień opóźnienia, a począwszy od 15 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do usunięcia wad, lecz nie więcej niż 20 % wynagrodzenia umownego brutto,

  3. za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto.

3. Zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar.

§ 7. ODSETKI

Za nieterminowe płatności faktur, o których mowa w § 3, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.

 

§ 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

        1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności:

  1. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

  2. w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy,

  3. gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,

  4. gdy Wykonawca nie rozpoczął prac bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, przez okres 7 dni od dnia otrzymania tego wezwania,

  5. gdy Wykonawca bez uzgodnienia z Zamawiającym przerwał realizację prac i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni lub przerwa trwa tak długo, że łączne kary za zwłokę osiągnęły górną granicę stosowania kar umownych,

  6. gdy Wykonawca wykonuje prace niezgodnie z umową lub w sposób wadliwy, niezgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami i właściwymi przepisami prawa, nie dochowując, jakości prac i nie przystąpi niezwłocznie do właściwego ich wykonania od dnia pisemnego wezwania przez Zamawiającego,

  7. gdy Wykonawca opóźnia się z zakończeniem prac, tak dalece, że w opinii Zamawiającego nie jest prawdopodobne, aby je ukończył w terminie.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:

  1. Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury, określonego w niniejszej umowie,

  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy,

  1. Odstąpienie od umowy winno dla swej skuteczności złożone być przez stronę uprawnioną do odstąpienia w terminie 7 dni od spełnienia przesłanek uprawniających do odstąpienia.

  2. Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

  3. W wypadku odstąpienia od Umowy, w terminie do siedmiu dni od daty odstąpienia od Umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji oraz wycenę prac w toku, według stanu na dzień odstąpienia,

  4. Wykonawca ma prawo do wynagrodzenia za prawidłowo wykonane prace do dnia odstąpienia przez Zamawiającego

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

2.Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

3. W sprawach nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

4. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

WYKONAWCA                                                                               ZAMAWIAJĄCY

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 sierpnia 2017 12:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1822
17 sierpnia 2017 12:31 (Jacek Nowak) - Opublikowanie dokumentu.
17 sierpnia 2017 12:31 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [zec.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
17 sierpnia 2017 12:31 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [szwiecapolna.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)