ZP. 271.2. 125.2016.DS Końskie,18.08.2017r.
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
„Administrowanie szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki.”
Przedmiotem zamówieniajest:
udostępnienie szaletu codziennie w godzinach co najmniej od 7.00 – 16.00,
utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości,
zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji,
drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),
drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,
wymiana uszkodzonych zamków drzwiowych,
przeczyszczanie wpustów podłogowych,
przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,
drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),
malowanie ścian i sufitów,
bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików,
ponoszenie opłat za dostawę wody, odprowadzenie ścieków i wywóz odpadów komunalnych
eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne,
dbanie o właściwe funkcjonowanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w sposób niedopuszczający do powstawania zawilgocenia ścian i sufitów oraz nieprzyjemnych zapachów,
umieszczenie na widocznym miejscu cennika świadczonych usług.
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do23.08.2017r.
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.pl
Fax: (0-41) 372 29-55
Termin wykonania przedmiotowego zadania: od 01.09.2017r. do 31.12.2017r.
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).
Załączniki:
Formularz ofertowy.
Projekt umowy.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
”Administrowanie szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres:...........................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Oferuję następującą cenę:..................................zł brutto
(słownie złotych:..............................................................)
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: od 01.09.2017r. do 31.12.2017r.
W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Projekt umowy
U M O W A nr (projekt)
zawarta w dniu ……………. pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, NIP 658-187-28-38, REGON 291009797, zwaną w dalszej części "Zleceniodawcą" reprezentowaną przez :
Burmistrza Miasta i Gminy Końskie – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy – Beaty Lis
a
…………………………………………………….. zwaną w dalszej części umowy Zleceniobiorcą.
§ 1
Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca podejmuje się administrowania szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki.
§ 2
Zakres prac wymienionych w umowie obejmuje okres od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
§ 3
Do obowiązków Zleceniobiorcy należy w szczególności:
1) udostępnienie szaletu codziennie w godzinach co najmniej od 7.00 – 16.00,
2) utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości,
3) zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji,
4) dokonywanie drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym, a między innymi
- drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),
- drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,
- wymiana uszkodzonych zamków drzwiowych,
- przeczyszczanie wpustów podłogowych,
- przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,
- drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),
- malowanie ścian i sufitów,
- bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików,
5) ponoszenie opłat za dostawę wody, odprowadzenie ścieków i wywóz odpadów komunalnych,
6) eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne,
7) dbanie o właściwe funkcjonowanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w sposób niedopuszczający do powstawania zawilgocenia ścian i sufitów oraz nieprzyjemnych zapachów,
8) umieszczenie na widocznym miejscu cennika świadczonych usług.
§4
Do obowiązków Zleceniodawcy należeć będzie prowadzenie remontów kapitalnych
i modernizacji obiektu oraz ponoszenie opłat za dostawę energii elektrycznej.
§ 5
1.Przekazanie obiektu wraz z wyposażeniem zostanie dokonane protokolarnie przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji umowy.
2. Z chwilą przekazania obiektu Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za przejęte mienie.
§ 6
Wszelkie koszty związane z administrowaniem szaletem z wyłączeniem kosztów, o których mowa w § 4 ponosił będzie Zleceniobiorca.
§ 7
1.Z tytułu realizacji niniejszej umowy Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie w kwocie ………. zł brutto (słownie:................................................ )
2.Zapłata następować będzie po zakończeniu każdego miesiąca, w wysokości 1/4 wynagrodzenia umownego.
3.Należnośi o których mowa w § 7 ust.2 płatne będą w terminie 14 dni od dnia przedłożenia faktury wraz z protokołem stwierdzającym wywiązanie się Zleceniobiorcy z realizacji przedmiotu umowy.
§ 8
Za nieterminową płatność faktur, Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 9
Za wadliwą realizację przedmiotu umowy Zleceniobiorca będzie płacił kary umowne
w wysokości 20 % miesięcznego wynagrodzenia zawartego w niniejszej umowie.
Ewentualna kara umowna naliczana będzie jeden raz w miesiącu w którym stwierdzona zostanie wada.
Kara umowna nie będzie naliczana w przypadku, gdy stwierdzona wada nie nastąpiła z winy Zleceniobiorcy.
Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zleceniobiorcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zleceniodawca w wysokości 20% ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto.
§ 10
Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją umowy.
§ 11
1. Stawki poboru opłat za korzystanie z szaletu ustalał będzie Zleceniobiorca, lecz nie mogą one przekraczać stawek 2,00 zł. brutto za korzystanie z kabiny i 1,50 zł. brutto za korzystanie z pisuaru.
2. Uzyskane opłaty za korzystanie z szaletu stanowią w całości dochód Zleceniobiorcy.
3. Działalność podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej (j. t. Dz. U. 2016 r., poz. 1829) oraz rozliczeniom podatkowym.
§ 12
Ze strony Zleceniodawcy nadzór nad realizacją umowy pełnić będzie Michał Łyczek Wydział Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
Ze strony Zleceniobiorcy administrowaniem szaletu kierował będzie – ………………...
§ 13
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia przez Zleceniobiorcę postanowień niniejszej umowy lub w przypadku rozpoczęcia robót związanych z likwidacja szaletu miejskiego, jego kapitalnym remontem albo modernizacją.
§ 14
Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia liczonym od początku następnego miesiąca kalendarzowego lub w drodze zgodnego oświadczenia stron.
§ 15
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
§ 16
W spawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 17
Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd powszechny, właściwy ze względu na siedzibę Zamawiającego.
§ 18
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZLECENIOBIORCA ZLECENIODAWCA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie