Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: „Administrowanie szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki.”



ZP. 271.2. 125.2016.DS                                                                 Końskie,18.08.2017r.

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Administrowanie szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki.”

 

Przedmiotem zamówieniajest:

  1. udostępnienie szaletu codziennie w godzinach co najmniej od 7.00 – 16.00,

  2. utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości,

  3. zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji,

  4. dokonywanie drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym, a między innymi:
    • drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),

    • drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,

    • wymiana uszkodzonych zamków drzwiowych,

    • przeczyszczanie wpustów podłogowych,

    • przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,

    • drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),

    • malowanie ścian i sufitów,

    • bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików,

  5. ponoszenie opłat za dostawę wody, odprowadzenie ścieków i wywóz odpadów komunalnych

  6. eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne,

  1. dbanie o właściwe funkcjonowanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w sposób niedopuszczający do powstawania zawilgocenia ścian i sufitów oraz nieprzyjemnych zapachów,

  2. umieszczenie na widocznym miejscu cennika świadczonych usług.

 

Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do23.08.2017r.
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.pl

Fax: (0-41) 372 29-55

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: od 01.09.2017r. do 31.12.2017r.

  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).

  3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

  4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
    (załącznik nr 2).

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.

  2. Projekt umowy.

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

Administrowanie szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki”

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres:...........................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

Oferuję następującą cenę:..................................zł brutto

(słownie złotych:..............................................................)

 

  1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: od 01.09.2017r. do 31.12.2017r.

  2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

  3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.

  4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis wykonawcy)

 
Załącznik nr 2

Projekt umowy

U M O W A nr (projekt)

 

zawarta w dniu ……………. pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, NIP 658-187-28-38, REGON 291009797, zwaną w dalszej części "Zleceniodawcą" reprezentowaną przez :

Burmistrza Miasta i Gminy Końskie – Krzysztofa Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy – Beaty Lis

a

…………………………………………………….. zwaną w dalszej części umowy Zleceniobiorcą.

§ 1

Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca podejmuje się administrowania szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki.

§ 2

Zakres prac wymienionych w umowie obejmuje okres od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.

§ 3

Do obowiązków Zleceniobiorcy należy w szczególności:

1) udostępnienie szaletu codziennie w godzinach co najmniej od 7.00 – 16.00,

2) utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości,

3) zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji,

4) dokonywanie drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym, a między innymi

- drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),

- drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,

- wymiana uszkodzonych zamków drzwiowych,

- przeczyszczanie wpustów podłogowych,

- przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,

- drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),

- malowanie ścian i sufitów,

- bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików,

5) ponoszenie opłat za dostawę wody, odprowadzenie ścieków i wywóz odpadów komunalnych,

6) eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne,

7) dbanie o właściwe funkcjonowanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w sposób niedopuszczający do powstawania zawilgocenia ścian i sufitów oraz nieprzyjemnych zapachów,

8) umieszczenie na widocznym miejscu cennika świadczonych usług.

§4

Do obowiązków Zleceniodawcy należeć będzie prowadzenie remontów kapitalnych
i modernizacji obiektu oraz ponoszenie opłat za dostawę energii elektrycznej.

§ 5

1.Przekazanie obiektu wraz z wyposażeniem zostanie dokonane protokolarnie przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji umowy.

2. Z chwilą przekazania obiektu Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za przejęte mienie.

§ 6

Wszelkie koszty związane z administrowaniem szaletem z wyłączeniem kosztów, o których mowa w § 4 ponosił będzie Zleceniobiorca.

§ 7

1.Z tytułu realizacji niniejszej umowy Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie w kwocie ………. zł brutto (słownie:................................................ )

2.Zapłata następować będzie po zakończeniu każdego miesiąca, w wysokości 1/4 wynagrodzenia umownego.

3.Należnośi o których mowa w § 7 ust.2 płatne będą w terminie 14 dni od dnia przedłożenia faktury wraz z protokołem stwierdzającym wywiązanie się Zleceniobiorcy z realizacji przedmiotu umowy.

§ 8

Za nieterminową płatność faktur, Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy odsetki w wysokości ustawowej.

§ 9

  1. Za wadliwą realizację przedmiotu umowy Zleceniobiorca będzie płacił kary umowne
    w wysokości 20 % miesięcznego wynagrodzenia zawartego w niniejszej umowie.

  1. Ewentualna kara umowna naliczana będzie jeden raz w miesiącu w którym stwierdzona zostanie wada.

  2. Kara umowna nie będzie naliczana w przypadku, gdy stwierdzona wada nie nastąpiła z winy Zleceniobiorcy.

  3. Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zleceniobiorcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zleceniodawca w wysokości 20% ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto.

§ 10

Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim  w związku z realizacją umowy.

§ 11

1. Stawki poboru opłat za korzystanie z szaletu ustalał będzie Zleceniobiorca, lecz nie mogą one przekraczać stawek 2,00 zł. brutto za korzystanie z kabiny i 1,50 zł. brutto za korzystanie z pisuaru.

2. Uzyskane opłaty za korzystanie z szaletu stanowią w całości dochód Zleceniobiorcy.

3. Działalność podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z ustawą  o swobodzie działalności gospodarczej (j. t. Dz. U. 2016 r., poz. 1829) oraz rozliczeniom podatkowym.

§ 12

Ze strony Zleceniodawcy nadzór nad realizacją umowy pełnić będzie Michał Łyczek Wydział Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.

Ze strony Zleceniobiorcy administrowaniem szaletu kierował będzie – ………………...

§ 13

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym  w przypadku rażącego naruszenia przez Zleceniobiorcę postanowień niniejszej umowy lub  w przypadku rozpoczęcia robót związanych z likwidacja szaletu miejskiego, jego kapitalnym remontem albo modernizacją.

§ 14

Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia liczonym od początku następnego miesiąca kalendarzowego lub w drodze zgodnego oświadczenia stron.

§ 15

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

§ 16

W spawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

§ 17

Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd powszechny, właściwy ze względu na siedzibę Zamawiającego.

§ 18

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

ZLECENIOBIORCA                                                                     ZLECENIODAWCA

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 sierpnia 2017 13:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1530
18 sierpnia 2017 13:21 (Jacek Nowak) - Opublikowanie dokumentu.
18 sierpnia 2017 13:21 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
18 sierpnia 2017 13:20 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)