ZP. 272.1.132.2017.DS Końskie,11.08.2017r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
„Zakup strojów ludowych dla zespołów pieśni i tańca z terenu Gminy Końskie – regionalne stroje opoczyńskie.”
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 – zakup butów.
Zadanie nr 2 – zakup strojów.
Nazwa |
Ilość |
|
|
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA “MAŁY DZIEBAŁTÓW” |
|
1. |
Buty (dla dziewcząt) – czarne, rozmiary 1x33, 1x36, 2x37, 2x38, 3x39 |
9 par |
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA “SOKOŁÓW” |
||
1. |
Buty damskie (czarne), rozmiar: 3x37, 5x38, 1x39 |
9 par |
2. |
Buty męskie (czarne), rozmiar 1x41, 1x43 |
2 pary |
ZAKUP STROJÓW |
||
|
Nazwa |
Ilość (szt.) |
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA “MAŁY DZIEBAŁTÓW” |
||
1. |
Wełniaki, kiecki opoczyńskie (rozmiar 164, 160, 152) |
3 |
2. |
Czapki chłopięce |
3 |
3. |
Korale dziewczęce (czerwone) |
12 |
4. |
Zapaski, rozmiar 2x134, 2x152 |
4 |
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA “SOKOŁÓW” |
||
1. |
Wełniaki, kiecki opoczyńskie, rozmiar 3x160, 1x152 |
4 |
2. |
Zapaski, rozmiar 2x160, 1x152 |
4 |
3. |
Czapki męskie |
3 |
4. |
Chusty (zielona - 1 szt., fioletowa -1 szt., niebieska -2 szt., czerwona - 2 szt., żółta – 3 szt. |
9 |
5. |
Korale (czerwone) |
9 |
Uwaga: Koszt wykonania miary ponosi Wykonawca
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do18.08.2017r.
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55
Termin realizacji: 60 dni od daty podpisania umowy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Do oferty należy załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do umowy.
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za realizację zamówienia (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) dla każdego zadania odrębnie.
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).
Załączniki:
Formularz ofertowy.
Projekt umowy.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Zakup strojów ludowych dla zespołów pieśni i tańca z terenu Gminy Końskie – regionalne stroje opoczyńskie.”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Zadanie nr 1 – zakup butów:
Wartość netto ............................................zł
(słownie:...............................................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Zadanie nr 2 – zakup strojów:
Wartość netto ............................................zł
(słownie:...............................................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: 60 dni od daty podpisania umowy.
W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 1
do umowy
Zakupu strojów ludowych dla zespołów pieśni i tańca
z terenu Gminy Końskie (regionalne stroje opoczyńskie)
Zakup butów |
||||
|
Nazwa |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Razem netto |
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA „MAŁY DZIEBAŁTÓW” |
||||
1. |
Buty (dla dziewcząt) – czarne, rozmiary 1x33, 1x36, 2x37, 2x38, 3x39 |
9 par |
|
|
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA „SOKOŁÓW” |
||||
1. Buty damskie (czarne), rozmiar: 3x37, 5x38, 1x39 |
9 par |
|
|
|
2. |
Buty męskie (czarne), rozmiar 1x41, 1x43 |
2 pary |
|
|
|
RAZEM: |
|
||
Zakup strojów |
||||
|
Nazwa |
Ilość (szt.) |
Cena jednostkowa netto |
Razem netto |
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA „MAŁY DZIEBAŁTÓW” |
||||
1. |
Wełniaki, kiecki opoczyńskie (rozmiar 164, 160, 152) |
3 |
|
|
2. |
Czapki chłopięce |
3 |
|
|
3. |
Korale dziewczęce (czerwone) |
12 |
|
|
4. |
Zapaski, rozmiar 2x134, 2x152 |
4 |
|
|
ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA „SOKOŁÓW” |
||||
1. |
Wełniaki, kiecki opoczyńskie, rozmiar 3x160, 1x152 |
4 |
|
|
2. |
Zapaski, rozmiar 2x160, 1x152 |
4 |
|
|
3. |
Czapki męskie |
3 |
|
|
4. |
Chusty (zielona - 1 szt., fioletowa -1 szt., niebieska -2 szt., czerwona - 2 szt., żółta – 3 szt. |
9 |
|
|
5. |
Korale (czerwone) |
9 |
|
|
RAZEM |
|
|
Uwaga: Koszt wykonania miary ponosi Wykonawca
Burmistrza Miasta i Gminy Końskie – Pana Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika – Pani Beaty Lis
a
Panem/Panią ……………………….., prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ………………………………………………………………………………………………….., NIP: ………………, REGON: ………………… zwanym/ą w dalszej części umowy „Wykonawcą” .
W wyniku rozstrzygnięcia w dniu …….….2017 r. postępowania w drodze zapytania ofertowego na realizację zadania pn. „Zakup strojów ludowych dla zespołów pieśni i tańca z terenu Gminy Końskie” – regionalne stroje opoczyńskiezawarto umowę o następującej treści:
§ 1
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadania, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1, będący nieodłącznym elementem niniejszej umowy.
§ 2
Strony ustalają termin rozpoczęcia dostawy na dzień zawarcia umowy, a termin zakończenia – 60 dni licząc od dnia podpisania umowy.
§ 3
Strony ustalają wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy w kwocie ……………….. zł (słownie: …………………………………………………….. złotych).
Wynagrodzenie określone w ust. 1 jest stałe i nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.
Wykonawca wystawi jedną fakturę po zakończeniu realizacji zadania i protokolarnym odbiorze dostawy.
Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu, przelewem na konto Wykonawcy.
§ 4
Strony postanawiają, że będzie spisany protokół z czynności odbioru, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad oraz do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych elementów dostawy jako wadliwych.
Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu Umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia tych wad.
Realizacja przedmiotu umowy prowadzona będzie z należytą starannością w jej wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania miary w celu prawidłowej realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru o parametrach zgodnych
z zawartymi w zapytaniu ofertowym.
§ 5
§ 6
Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania jej przedmiotu po raz drugi.
§ 7
Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:
w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia zwłoki 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
w razie nieterminowego usuwania wad i usterek w wysokości 1% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, począwszy od następnego dnia po upływie wyznaczonego terminu do usunięcia wad i usterek, lecz nie więcej niż 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto.
Strony ponadto postanawiają, że zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar.
§ 8
Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej za nieterminową płatność faktury lub rachunku, o których mowa w §3 ust. 3 niniejszej umowy.
§ 9
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
§ 10
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,
w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy,
gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
Wykonawca nie rozpoczął dostawy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:
Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury, określonego
w niniejszej umowie,
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio
nieprzewidzianych okoliczności, nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 2 Zamawiający lub Wykonawca
mogą odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.
Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności
w terminie 7 dni od zaistnienia przyczyn zawartych w ust. 1 i 2.
§ 11
Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy
jest właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny.
§ 12
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
§ 13
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie