Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: „Dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz montaż i demontaż sztucznej choinki wraz z oświetleniem”



Znak: ZP. 271.2.92.2016.EP                                                                 Końskie 27.06.2016r.

 

ZAPROSZENIE  DO ZŁOŻENIA OFERTY na:

 

Dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki wraz
 z oświetleniem oraz montaż i demontaż sztucznej choinki wraz z oświetleniem”

 

Przedmiotem zamówienie jest dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz montaż i demontaż całej choinki wraz z oświetleniem w zimowym 2016-2017r.

Zakres zamówienie obejmuje zakup pierścieni i oświetlenia o następujących parametrach:

a) wysokość jednego pierścienia min. 0,7m

b) średnica dolnej podstawy z gałązkami min. 3,88 m

c) dodatkowe obciążenie min 750 kg

d) ilość gałęzi min. 100

e) solidna stalowa konstrukcja malowana proszkowo skręcana na metalowe obejmy

f) min. długość zewnętrznego sznura LED 220 m w kolorze ciepła biel z efektem błysku zimna biel

g) min. 6 szt meteorów do min. długości 80 cm składające się z 96 LED- ów obustronnie.

h) min. 8 szt gwiazdek LED w kolorze zimna biel

i) 60 szt bombek PVC połysk o min. średnicy 15 cm

Dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki oraz  montaż całej choinki winien być wykonany w terminie do 04.12.2016r. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Demontaż choinki winien być przeprowadzony w dniu 20.01.2017r. Wykonawca po dokonaniu demontażu zawiezie choinkę do magazynu wskazanego przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 10 kilometrów

Termin realizacji zamówienia – dostawa dwóch metalowych pierścieni i montaż całej sztucznej choinki świetlnej do 04.12.2016r.

- demontaż sztucznej choinki świetlnej do 20.01.2017r.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 01.07.2016r

adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.  Termin realizacji zamówienia – dostawa dwóch metalowych pierścieni i montaż całej sztucznej choinki świetlnej do 04.12.2016r.

- demontaż sztucznej choinki świetlnej do 20.01.2017r.

 

2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik  do niniejszego zaproszenia. Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto  i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.

4. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

  

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy

     

     

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

Dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz montaż i demontaż sztucznej choinki wraz z oświetleniem”

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Wartość usługi ustala się  w następującej cenie:

Wartość netto ............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: dostawa dwóch metalowych pierścieni i montaż całej sztucznej choinki świetlnej do 04.12.2016r.

- demontaż sztucznej choinki świetlnej do 20.01.2017r.

2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

             

 

U M O W A nr (Projekt)

 

zawarta w dniu ….............. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie, 26 – 200 Końskie,

NIP 658-187-28-38, REGON 291009797 ul. Partyzantów 1, zwaną w dalszej części umowy „ Zamawiający”, reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy Końskie – Krzysztofa Obratańskiego,

przy kontrasygnacie Skarbnika - Beaty Lis

a

........................................zwaną dalej „ Wykonawcą” reprezentowaną przez: ........................

……………………………………………..

§ 1

Wykonawca podejmuje  się dostawy dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz montaż i demontaż całej sztucznej choinki wraz z oświetleniem w sezonie zimowym 2016-2017r. i utrzymaniu jej w stanie sprawności  w czasie trwania umowy

 

§ 2

1. Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty związane z naprawą, montażem, demontażem
i utrzymaniem w stanie sprawności całej sztucznej choinki wraz z oświetleniem, a w szczególności koszty związane z:

a) zaangażowaniem we własnym zakresie sprzętu niezbędnego do dokonania naprawy, montażu,  demontażu i utrzymania w stanie sprawności sztucznej choinki wraz z oświetleniem,

b) ewentualną koniecznością wyłączenia linii energetycznej,

c) zabezpieczeniem ruchu drogowego i pieszego w czasie wykonywania zleconych prac poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania, w razie potrzeby również z kierowaniem ruchem z obu kierunków dróg,

d) transportem dwóch metalowych pierścieni oraz sztucznej choinki wraz z oświetleniem pobranej z magazynu znajdującego się przy ul. Partyzantów 3 w Końskich.

e) likwidacją ewentualnych szkód.  

2. Wykonawca  udziela na dostarczone produkty 24 miesięcznej gwarancji. W ramach tej gwarancji nie ponosi jednak odpowiedzialności za kradzież, zniszczenie dekoracji przez osoby trzecie lub zniszczenie dekoracji przez skrajne warunki atmosferyczne. W takim przypadku przywrócenie pełnej sprawności lub uzupełnienie dekoracji będzie podstawą do wystawienia dodatkowego zlecenia i rozliczenia między stronami.

3. W przypadku wystąpienia awarii Zamawiający informuje Wykonawcę o zaistniałej okoliczności drogą e-mailową. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 48 godzin dokonać oględzin i stwierdzić przyczynę awarii. Jeśli przyczyna leży po stronie Wykonawcy zostaje usunięta w ramach gwarancji, w innym przypadku Zamawiający wystawia dodatkowe zlecenie na naprawę awarii.

4. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo przechodniów i użytkowników przed porażeniem prądem,

5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone  osobom trzecim podczas wykonywania zleconych prac.

 

§ 3

Zamawiający zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z dostarczeniem i poborem energii  elektrycznej  do celów oświetlenia świątecznego,

  

§ 4

1.      Terminy realizacji zadania

a) dostawa dwóch metalowych pierścieni i montaż całej sztucznej choinki świetlnej do 04.12.2016r.

b) demontaż sztucznej choinki świetlnej do 20.01.2017r..

2. Zdemontowaną i skompletowaną sztuczną choinkę wraz z oświetleniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru w terminie do dnia 20 stycznia 2017r.

  

§ 5

1. Tytułem wynagrodzenia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości ................. zł brutto ( słownie: .................. zł brutto ).

2. Wynagrodzenie płatne będzie w dwóch ratach :

a) I rata w wysokości 75 % wynagrodzenia umownego  po wykonaniu  dostawy dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz montaż całej choinki wraz z oświetleniem  i protokólarnym częściowym odbiorze robót,

b) II rata w wysokości 25 % wynagrodzenia umownego po wykonaniu demontażu sztucznej choinki wraz z oświetleniem i protokólarnym jej przekazaniu Zamawiającemu.

2. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 30 dni po częściowym i ostatecznym  odbiorze robót oraz  przedłożeniu faktury wraz z protokołem odbioru robót przez  Wykonawcę.

 

§ 6

Wykonawca  nie  może  powierzyć   wykonania   przedmiotu   niniejszej  umowy osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.

 

§  7

Ze strony Zamawiającego nadzór nad przebiegiem prac pełnić będzie Michał Łyczek   –   Wydział Urbanistyki, Gospodarki   Komunalnej i Ochrony Środowiska.

Ze strony Wykonawcy pracami będzie kierował..............................

 

§ 8

Zamawiający  zastrzega sobie prawo prowadzenia kontroli wykonywanych robót bez udziału przedstawiciela Wykonawcy.

 

§ 9

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:

a) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,

b) w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy,

c) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,

d) Wykonawca nie rozpoczął dostawy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.

2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności,  jeżeli:

a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury, określonego
w niniejszej umowie,

b) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio
nieprzewidzianych okoliczności, nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 2 Zamawiający lub Wykonawca  
mogą odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy
postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających                       z umowy.

3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności w terminie 7 dni od zaistnienia przyczyn zawartych w ust. 1 i 2.

 

§10

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

    a) za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 1% za każdy dzień opóźnienia lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy brutto,

    b) za nieterminowe usunięcie wad w wysokości 1% za każdy dzień opóźnienia lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy brutto,

    c) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy brutto,

  2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto.

  3. Zamawiający ma prawo potrącić naliczone jak w ust. 1 kary umowne z wynagrodzenia Wykonawcy.

  4. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego.

     

    § 11

    Za opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia Wykonawcy przysługują odsetki w wysokości ustawowej.

                                       

    § 12

    Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć umowę o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonej usługi.

     

    § 13

    W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.                                            

    § 14

    Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

                                                  

    § 15

    Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

     

    § 16

    Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym
    dla każdej ze Stron.

                                                           

     

                WYKONAWCA                                                       ZAMAWIAJĄCY

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 czerwca 2016 12:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 1458
27 czerwca 2016 12:12 (Anna Głębocka) - Opublikowanie dokumentu.
27 czerwca 2016 12:12 (Anna Głębocka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
27 czerwca 2016 12:08 (Anna Głębocka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)