Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Mostowej w Końskich w ramach przebudowy i uzupełnienia oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie



Znak: ZP. 271.2.66.2016.EP                                                                 Końskie 27.06.2016r.

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Mostowej w Końskich w ramach przebudowy
i uzupełnienia oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

 

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu kompletnej dokumentacji  projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na dobudowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych  niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji dotyczącej przebudowy oświetlenia ulicznego przy ul. Mostowej w Końskich.

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie w 2 etapach budowy oświetlenia ulicznego ul. Mostowej w Końskich na odcinku ok. 400 m i uzyskanie zgłoszenia zamiaru  wykonania robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę.

Etap I – budowa oświetlenia na działce o nr ew. gr.: 1290/2 (jednostka ewidencyjna Końskie – miasto, obręb 0003 Obręb 3).

Etap II – budowa oświetlenia na działkach o nr ew. gr.: 1328, 1329, 1355/2, 1357 (jednostka ewidencyjna Końskie – miasto, obręb 0003 Obręb 3)

Teren inwestycji obejmuje działki o nr ew. gr.:

1290/2 – Skarb Państwa – władanie (na zasadach posiadania samoistnego), Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1, 26 – 200 Końskie – gospodarowanie zasobem nieruchomości (dr),

1328, 1329 – działki prywatne (ŁVI),

1355/2 – Skarb Państwa – własność, Marszałek Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25 – 516 Kielce – gospodarowanie zasobem nieruchomości (Wp),

1357 – działka prywatna (ŁV).

http://mapy.geoportal.gov.pl/imap/?locale=pl&gui=new&sessionID=2644913

W ramach dokumentacji wchodzi sporządzenie m. in.:

  1. dokumentacji projektowej (po 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD):

  1. projekty budowlane,

  2. projekty wykonawcze,

  3. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

  4. dokumentacji przetargowej (po 3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD):

  5. specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

  6. uzyskanie prawomocnych decyzji w tym pozwolenia na budowę,

  7. pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego.

  8. inne niezbędne materiały konieczne do prawidłowego wykonania i rozliczenia inwestycji.

    Opracowania określone powyżej winny być sporządzone pod kątem zawartości i formy zgodnie z:

  1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.),

  2. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164),

  3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015, poz. 1422)

  4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.),

  5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., Nr 120, poz. 1126),

  6. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),

  7. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowymi (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389);

  8. innymi obowiązującymi przepisami.

Granice opracowania określa załącznik graficzny Nr 1.

Projekty budowlane (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego obejmujące całość inwestycji.

 

Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

Projekt wykonawcze (5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD) wykonane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

 

Dokumentacja przetargowa (3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

Przedmiar robót wykonany zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z rubrykami do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

Utajniony kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż, opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – i użytkowym.

Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla poszczególnych asortymentów robót wykonane zgodnie z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.

Opracowania związane i pozostałe czynności:

  1. aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000.

  2. wszelkie opracowania, które okażą się niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,

  3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnych decyzji, w tym pozwolenia na budowę,

  4. przekazanie Zamawiającemu kopii potwierdzonych wniosków złożonych
    o wydanie decyzji.

 

W skład przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór autorski.

 

Uwaga:

Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, który należy wykonać w 2 egz.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD, DVD, pamięć flash USB) w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad), programie kosztorysującym oraz całość dokumentacji przetargowej w PDF.

 

Uwaga: wszystkie decyzje, opinie, zgody uzyskuje Projektant własnym staraniem i na koszt własny.

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 07.07.2016r
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.  Pożądany termin wykonania przedmiotowego zadania: 290 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy

2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik
do niniejszego zaproszenia. Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto
i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.

4. Zamawiający wybierze wykonawcę, który uzyskał najwyższą ilość robót  punktów:

 

Cena oferty brutto – znaczenie 90 %

Termin realizacji zamówienia – znaczenie 10 %

Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ogólnej ceny brutto na poszczególne zadania  podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany   następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 x 90%

              Cena badanej oferty brutto

 

 

Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  
następujący wzór:

  

      W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:  

                                                             

            

         Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────     x 100x10%

             Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

  

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

 

5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

6. Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie prace projektowe, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawia wykaz min. 2 prac projektowych z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osoba poosiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

 7. Do oferty należy załączyć wykaz usług w raz z referencjami potwierdzającymi  należyte ich wykonanie oraz wykaz osób.

8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca winien załączyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo –finansowy.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy

  3. Wykaz osób

  4. Wykaz usług

     

 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

 

Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Mostowej w Końskich w ramach przebudowy
i uzupełnienia oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Wartość usługi ustala się  w następującej cenie:

Wartość netto ............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: ...........dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

 

 

Projekt

UMOWA Nr _________________

zawarta w dniu __________________ w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie z siedzibą w Końskich przy ul. Partyzantów 1, NIP: 658-187-28-38, REGON: 291009797, reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

zwaną dalej Zamawiającym           a

_____________________________________________________________________________ z siedzibą
w ________________________________________________________________

 

reprezentowanym przez:

1. _________________________________________________________________________

2. _________________________________________________________________________

 

zwaną dalej Wykonawcą

§1.  PRZEDMIOT UMOWY

  1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się opracować kompletną dokumentację
    projektową, uzyskania wszelkich decyzji administracyjnych, niezbędną do przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Mostowej w Końskich” w ramach przebudowy i uzupełnienia oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie.

  2. Szczegółowy zakres dokumentacji określa załącznik nr 1- Przedmiot zamówienia.

  3. W zakres umowy wchodzi również uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych oraz nadzór autorski nad wykonywaną inwestycją na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

  4. Wykonawca oświadcza, że jest w posiadaniu wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.

  5. Dzieło zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, które należy wykonać w 3 egz. Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formatach .doc WORD, .xls EXCEL, .dwg AutoCad, .ath NORMA.

     

§2.  TERMINY

  1. Strony ustaliły termin realizacji zadania w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego przed podpisaniem niniejszej umowy, gdzie termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień zawarcia umowy, a termin zakończenia ……………… dni licząc od dnia podpisania umowy, przy czym za zakończenie uznaje się datę dostarczenia do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji wraz z pozwoleniem na budowę.

  2. Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na decyzje administracyjne.

  3. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu Umowy.

  4. Za wykonanie przedmiotu Umowy określonego w § 1 Umowy, uważa się protokolarne przejęcie przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

§ 3.  WYNAGRODZENIE

  1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w kwocie ________________ zł (słownie złotych: ___________________________________)

  2. Podstawę wypłaty wynagrodzenia za wykonanie dzieła stanowić będzie protokół odbioru podpisany  przez Zamawiającego, oraz Wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT.

  3. Dopuszcza się możliwość zapłaty faktur częściowych za wykonane i odebrane etapy, zgodnie z Harmonogramem, jednak nie więcej niż 70% wartości całkowitej wynagrodzenia z pkt. 1.

  4. Za nadzór autorski, o którym mowa w  Harmonogramie rzeczowo-finansowym wynagrodzenie będzie zapłacone w terminie 30 dni po odbiorze końcowym robót wykonanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji.

     

§4.  OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty zawierające dane niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy.

  2. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed organami administracji i właścicielami nieruchomości, w sprawach dotyczących realizacji Umowy.

  3. Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.

     

    §5.  OBOWIĄZKI WYKONAWCY

    1.      Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy profesjonalnie, dobrze jakościowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

    2.      Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie Umowy powinna być zaopatrzona
    w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie
    z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

    3.   Wykonawca z chwilą wydania dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszej umowy przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do zawartej w tej dokumentacji rozwiązań.

    4.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koszty dodatkowe wynikłe w czasie realizacji inwestycji, a będące skutkiem błędów w wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. Niekompletność dokumentacji Strony również uważają za błąd.

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki naruszenia przy wykonywaniu przedmiotu umowy, praw autorskich osób trzecich.

  2. Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania dzieła w całości lub jego części innemu podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie.

  3. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego w sposób gwarantujący Zamawiającemu dotrzymanie terminów realizacji robót, w tym do wizytacji budowy na każde wezwanie Zamawiającego.

     

    §6.  WARUNKI PŁATNOŚCI

    1.   Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1, Zamawiający dokona płatności w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury VAT, która zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru za wykonane i odebrane przez zamawiającego prace.

     

    2.   Płatność nastąpi na konto Wykonawcy Nr __________________

3.   Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

§7.  GWARANCJA i RĘKOJMIA

1.      Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy do czasu wygaśnięcia gwarancji na roboty wykonane na jej podstawie. 

2.      Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót za roboty budowlane wykonane na jej podstawie.

  1. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady projektu, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania dokumentacji projektowej według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
    o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

     

§8.  KARY UMOWNE

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

    1. za nieterminowe wykonanie robót w wysokości 0,5% do 30 dni opóźnienia, 1% za każdy następny dzień lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy

    2. za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy

    3. za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20% wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy,

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:

  1. odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego

  2. niezapłacenie faktury w ustalonym terminie odsetki w ustawowej wysokości.

  1. Zamawiający ma prawo potrącić naliczone jak w pkt. 1 kary umowne z faktury Wykonawcy.

  2. Niezależnie od powyższych postanowień Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody.

     

    §9.  ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1.  Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, w szczególności w przypadku:

  1. naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, jeżeli naruszenie to nie zostało usunięte w terminie jednego tygodnia od zawiadomienia o jego dokonaniu,

  2. zaniechania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego.

    2.   W przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt. b Wykonawca ma prawo do wynagrodzenia
    za prace wykonane do dnia odstąpienia przez Zamawiającego od umowy. Odstąpienie od umowy na skutek zaniechania realizacji inwestycji przez Zamawiającego nie stanowi okoliczności, za którą ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

     

    §10.  PRAWA AUTORSKIE

    1. Dokumentacja projektowa, stanowiąca przedmiot umowy chroniona jest prawem autorskim.

    2. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tej dokumentacji
      w zakresie jednokrotnego wykorzystania projektu.

    3. Autor zobowiązuje się nie wykorzystywać przysługujących autorskich praw osobistych z wyjątkiem prawa do autorstwa oraz do oznaczenia projektu swoim nazwiskiem. Wówczas autor projektu nie powinien podnosić roszczeń wobec Zamawiającego w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, adaptacji, przeróbek w dokumentacji projektowej.

       

      §11.  PRZEDSTAWICIELE STRON

  1. Strony ustalają, że osobami upoważnionymi do przekazywania i przyjmowania dokumentacji, uzgadniania zmian w dokumentacji, uczestniczenia w naradach
    i spotkaniach, na których podejmowane są decyzje związane z projektowaniem, łącznie
    z zatwierdzaniem wykonanej dokumentacji są :

  • ze strony Wykonawcy: osoba kierująca projektem (Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) – ....................................................

         tel. kom:…………………………….….., e-mail: ………………………………...……,

  • ze strony Zamawiającego – mgr Rafał Gula – Wydział Inwestycji UMiG Końskie tel.: (41) 372 37 20, e-mail: rgula@umkonskie.pl

     

    §12.  POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Przy odbiorze dzieła Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości wykonanej pracy projektowej. O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powinien zawiadomić Wykonawcę w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia.

    1. Jeżeli dzieło zostanie wykonane z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one w okresie realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

  1. odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, żądając kar umownych i odszkodowania za straty, które poniesie z tytułu opóźnienia realizacji inwestycji.

  2. żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym lecz nie później niż w ciągu 3 dni, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

  3. na koszt Wykonawcy dokonać naprawy lub zlecić to osobie trzeciej

  4. nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§13.  ZMIANY

1.   Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku
do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

    1. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiana przedstawicieli stron       

    2. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: wystąpienie zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia.

    3. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

    4. zmiana obowiązujących stawek VAT.

    5. dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy.

      2.   Zmiana niniejszej umowy, o której mowa w § 13 oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne
      z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych
      w szczególności z jej art. 144.

       

      • §14.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.   W sprawach nieuregulowanych Umową, mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa budowlanego oraz inne obowiązujące w tym zakresie przepisy.

2.   Spory mogące wynikać podczas realizacji Umowy będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd dla siedziby Zamawiającego.

3.   Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie Strony aneksów do Umowy.

4.   Następujące załączniki stanowią integralną część Umowy:

załącznik nr 1 – Przedmiot zamówienia

załącznik nr 2 – Harmonogram rzeczowo – finansowy

5.   Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

 

         WYKONAWCA                                                                                     ZAMAWIAJĄCY

 

 

Załącznik

 

 

 

.........................................................................

           pieczęć, nazwa i dokładny adres

              wykonawcy/ wykonawców

 

 

Wykaz wykonanych usług  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie,

 

Lp.

Nazwa inwestycji i miejsce realizacji, rodzaj wykonanych usług

Wartość zadania brutto [PLN]

Terminy wykonywania prac

 od dnia – do dnia

Nazwa Zamawiającego 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwaga:

Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi  zostały wykonane należycie, w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę.

 

          .....................................................................                            .....................................................................

                               Miejscowość, data                                                                       podpis/y osoby/osób

  upoważnionej/ych do reprezentowania wykonawcy

 

 

 

Załącznik

.........................................................................

          pieczęć, nazwa i dokładny adres

              wykonawcy/ wykonawców

 

 

Wykaz osób, które  będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

 

 

Lp.

 

Osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia*

 

Opis doświadczenia , wykształcenia
, kwalifikacji zawodowych niezbędnych
do wykonania zamówienia

 

Zakres wykonywanych czynności

 

 

Informacja
o podstawie do dysponowania  osobami**

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

         

 

.....................................................................                            .....................................................................

                               Miejscowość, data                                                                       podpis/y osoby/osób

  upoważnionej/ych do reprezentowania wykonawcy


 

                   Załącznik nr 2

do umowy ……

 

Harmonogram wykonania dokumentacji

 

Nazwa elementu dokumentacji

określonej w § 1 punkt 1

Termin wykonania (ilość dni od dnia podpisania umowy)

Należność za

wykonanie

elementu

netto

VAT

Należność za

wykonanie

elementu

brutto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 czerwca 2016 11:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 2216
27 czerwca 2016 12:06 (Anna Głębocka) - Opublikowanie dokumentu.
27 czerwca 2016 12:06 (Anna Głębocka) - Dodanie załącznika [3_warunki_techniczne.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
27 czerwca 2016 12:06 (Anna Głębocka) - Dodanie załącznika [2_mostowa_etapy.jpg] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)