Znak: ZP. 271.2.91.2016.EP Końskie 27.06.2016r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
Wykonanie, dostawa i montaż tablic z nazwami ulic oraz słupków do montażu tablic
z nazwami ulic znajdujących się na terenie Miasta Końskie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 267 szt tablic z nazwami ulic oraz 125 szt słupków do montażu tablic z nazwami ulic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres prac obejmujących wykonanie tablicy (według załączonego wzoru nr 1):
Tablica dwustronna z nazwą ulicy, o wymiarach -795x195 mm . Wykonana z dwóch płatów blachy aluminiowej o grubości 1 mm (aluminium 1050 H 12 chemicznie odtłuszczone) pokrytych białą folią odblaskową 3M 4750 lub równoważną.
Całość umieszczona w ocynkowanej ramce, malowanej proszkowo na kolor czarny. Litery opisujące nazwę ulicy w kolorze czarnym na białym tle, z umieszczonym po stronie lewej herbem Miasta Końskie. W górnej części niebieski pasek z białymi literami i cyframi oraz ze strzałką kierunkową także w kolorze białym.
Litery i tło wykonane drukiem solwentowym twardym. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych. Zabezpieczenie tablicy folią ochronną anty-UV.
Tablica zawiera nieusuwalny znak Zamawiającego tj. herb Miasta i Gminy Końskie wykonany technologią laserową widoczny pod kątem 30 stopni w wewnętrznej warstwie białej folii odblaskowej.
Tablica mocowana jest do słupka przy pomocy dwóch obejm – co najmniej jedna z obejm zakontrowana blachowkrętem zabezpieczającym przed obracaniem tablicy wokół osi słupka.
2.Zakres prac obejmujących wykonanie słupka do montażu tablicy:
słupek stalowy, ocynkowany zabezpieczyć należy farbą antykorozyjną i powierzchniową w kolorze srebnym, średnica 50 mm, o wys. 3,5 m. Słupek musi posiadać w dolnej części dwa przyspawane płaskowniki długości 15 cm do wysokości nie większej niż 40 cm, montaż wykonać należy poprzez zabetonowanie betonem B20 w fundamencie o wymiarach 20 cm x 20 cm i głębokość 50 cm, u nasady słupek zabezpieczony jest korkiem w kształcie czaszy kulistej o śr. 70 mm w kolorze srebnym.
3. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest przywrócić teren objęty pracami do stanu pierwotnego.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe oznakowanie terenu prac, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane w miejscu prowadzonych robót,
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót,
Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od zarządcy terenu, na którym będzie montowany słupek z nazwą ulicy.
Wykonawca po podpisaniu umowy ale przed realizacją całego zamówienia przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przykładową tablice.
Koszty związane z uzgodnieniami, koszty transportu tablic i słupków – ponosi Wykonawca.
UWAGA: ilości podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami prognozowanymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich realizacji w pełnym zakresie, wobec czego mogą zostać zrealizowane w ilościach innych niż wskazane lub nie zostać zrealizowane w ogóle.
Zamawiający informuje również, że załączony wykaz z ilościami słupków oraz tablic przeznaczony do montażu ( załącznik nr 2 i nr 3) ma charakter poglądowy a cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy sporządzić i wyliczyć zgodnie z załącznikiem do FORMULARZA OFERTY
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 01.07.2016r
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 30.09.2016r.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania. Ceny jednostkowe są stałe i niezmienne.
4. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
Załączniki:
Formularz ofertowy
Projekt umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Wykonanie, dostawa i montaż tablic z nazwami ulic oraz słupków do montażu tablic
z nazwami ulic znajdujących się na terenie Miasta Końskie
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Wartość usługi ustala się w następującej cenie:
Wartość netto ............................................zł
(słownie: ........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: .............................................................................................................................)
Końskie”
a |
b |
c |
d |
|
ilość |
Cena jednostkowa brutto (dostawa+montaż) |
Razem brutto (kol. b x c) |
Tablica dwustronna
|
267 szt |
|
|
Słupek
|
125 szt |
|
|
Łączna wartość zamówienia: |
|
1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: 30.09.2016r.
2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
4. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
zawarta w dniu …........... w Końskich pomiędzy Gminą Końskie z siedzibą przy
ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, NIP: 658-18-72-838, REGON: 291009797, zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika– Beaty Lis
a
zwanym dalej Wykonawcą reprezentowanym przez:
§ 1
Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie, dostawa i montaż tablic z nazwami ulic oraz słupków do montażu tablic z nazwami ulic znajdujących się na terenie Miasta Końskie.
Prace wymienione w § 1 ust.1 będą wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i budowlanej oraz opisem przedmiotu zamówienia.
§ 2
Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy.
Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy do dnia 30.09.2016r.
§ 3
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy z należytą starannością i zgodnie
z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad i przepisów bhp i ppoż.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum
12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego.
W okresie gwarancji jakości Wykonawca zobowiązuje się do bezpośredniego usunięcia usterek powstałych z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego (listem, faksem, mailem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierza wykonanie zamówienia oraz za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów;
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
Strony oświadczają, że będą wymieniać informacje potrzebne do starannego
i należytego wykonania obowiązków wynikających z umowy.
Wykonawca przedmiotu niniejszej umowy nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw
i obowiązków wynikających z umowy w całości. Wykonawca odpowiada za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji zlecenia głównego.
Osobą odpowiedzialną za bieżący kontakt z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest: Michał Łyczek – Wydział Urbanistyki, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy Końskie, tel.: 41 372 32 49 wew. 309, e-mail: uko@umkonskie.pl
Osobą odpowiedzialną za bieżący kontakt z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest: …………………………..
§ 4
Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w ofercie.
Szacunkowa wartość wynagrodzenia za okres objęty umową wynosi ………….. …zł brutto
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku wyczerpania kwoty szacunkowej zamówienia.
W cenach uwzględniono podatek VAT w wysokości …. %,
Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy rozliczane będzie na podstawie miesięcznej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o miesięczne zestawienie prac.
Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT, uprawnionym do wystawienia faktury VAT. Numer NIP Wykonawcy ……………………………..
Rozliczenie i zapłata za wykonanie przedmiotu umowy w kwotach określonych zgodnie z § 4 umowy, nastąpi na podstawie faktur wystawionych dla Gminy Końskie ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie NIP: 658 187 28 38.
Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktur VAT w terminie 30 dni licząc od daty ich doręczenia Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważa się datę polecenia przelewu na rachunek Wykonawcy.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przekazane przez Zamawiającego przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy.
§ 5
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu:
za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto,
o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, liczonej za każdy dzień zwłoki lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy brutto;
za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji - w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, za każdy dzień zwłoki liczonej od upływu terminu na usunięcie wad lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy brutto;
za spowodowanie przerwy w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, liczonej za każdy dzień przerwy lecz nie więcej niż 20% wartości przedmiotu umowy brutto;
z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy;
Wykonawca oświadcza, iż upoważnia Zamawiającego do potrącenia z należnego mu wynagrodzenia kar umownych naliczonych przez Zamawiającego
§ 6
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 7
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy:
Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął wykonania prac na żądanie
Zamawiającego i nie wykonuje ich pomimo dodatkowego wezwania,
Wykonawca dwukrotnie przerwał z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy realizację przedmiotu umowy i przerwa ta trwa dłużej niż 10 dni;
została ogłoszona upadłość Wykonawcy lub rozwiązanie firmy,
zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
Wykonawca realizuje roboty przewidziane niniejszą umową w sposób niezgodny z niniejszą umową lub wskazaniami Zamawiającego
Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy
w przypadku wyczerpania kwoty szacunkowej zamówienia
Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający:
Zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy;
Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 i 2, powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie;
Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy wadliwie, albo sprzecznie z umową Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonywania umowy i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin; po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić, powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy.
§ 8
Ewentualne spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy strony będą w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze polubownej, a w ostateczności kierowane będą do rozstrzygnięcia przez Sąd właściwy, miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie