Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.umkonskie.pl
Ogłoszenie nr 28209 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Końskie: Budowa obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów miasta Końskie (rewitalizacja centrum, przebudowa Parku Miejskiego w tym Ogródka Jordanowskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów 1, 26200 Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.umkonskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.umkonskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemni
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 26-200 Końskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów miasta Końskie (rewitalizacja centrum, przebudowa Parku Miejskiego w tym Ogródka Jordanowskiego
Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2017.DS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie: Projektu budowlanego pn. „Demontaż istniejących urządzeń małej architektury wraz z rozbiórką ich fundamentów oraz betonowej płyty fundamentowej”, Projektu budowlanego dot. części elektrycznej pn. „Projekt budowlany instalacji elektrycznej zewnętrznej”, Aneksu do Projektu budowlanego pn. „Budowa obiektów małej architektury …”, W ramach których przewiduje się: 1.demontaż istniejących urządzeń małej architektury wraz z rozbiórką ich fundamentów oraz betonowej płyty fundamentowej, 2.budowę obiektów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z dokumentacją, o której mowa w Przedmiocie Zamówienia pkt 2 i 3 z wyłączeniem obiektów, które nie będą realizowane na tym etapie: - zestaw sportowy Nr 1 (biegacz/pylon/orbitrek), - zestaw sportowy Nr 2 (wyciąg górny/pylon/krzesło), - zestaw sportowy Nr 3 (prasa nożna/pylon/wioślarz), - zestaw sportowy Nr 4 (rower/pylon/jeździec), - zestaw sportowy Nr 6 (stepper/pylon/pajac), - ławka z rowerkiem, - stojak rowerowy, - stół z szachownicą + siedziska, - trampolina szt. 2, - stół do ping ponga, - pergola z ławkami (mała) wraz z nawierzchnią z kostki betonowej, - nawierzchnia pod urządzenia sportowe, - ogrodzenie terenu wraz szyldem informacyjny nad wejściem na teren Ogródka Jordanowskiego, oraz zmiana nawierzchni alejki wraz z obrzeżami z piaskowca na materiał imitujący piaskowiec, 3.budowę wewnętrznej sieci elektroenergetycznej - instalacja oświetleniowa i instalacja zasilająca wraz z montażem latarni parkowych, 4.budowę wewnętrznej sieci teletechnicznej (monitoring) z wyłączeniem zakupu i montażu 2 kamer stacjonarnych i 1 obrotowej, które nie będą realizowane na tym etapie, 5.wycinkę 16 drzew wraz z pielęgnacją (podcięcie konarów) istniejącego drzewostanu na działce nr 5191 w Końskich, zgodnie z decyzją WŚKZ Nr 120/2016 z dnia 12.12.2016r., 6.wykonanie zieleni: - łąk parkowych siewem ok. 0,023 ha, - trawnika z siewu ok. 1064,19 m2, - sadzenie 20 szt. klonu pospolitego „Globosum” o wysokości sadzonki min. 2,00m mierzonej nad doniczką lub bryłą korzeniową wzdłuż alejki, zgodnie z projektem zagospodarowania, - sadzenie winobluszczu pięciolistkowego o wysokości sadzonki 60-80cm mierzonej nad doniczką lub bryłą korzeniową przy pergoli o długości ok. 15m w strefie wypoczynku, - rozścielanie warstwy kory po posadzeniu ww. roślin.
II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45342000-6, 45315300-1, 45314300-4, 31527200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 14/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej: Kierownikiem budowy – specjalista w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych, posiadający co najmniej: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Kierownikiem robót – specjalista w zakresie robót, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający co najmniej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty , - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
certyfikatów i atestów na urządzenia wydanych przez odpowiednie jednostki, akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji np. Instytut Nadzoru Technicznego
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych PLN). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: 40 1240 4416 1111 0000 4953 6333 z dopiskiem Wadium – Budowa obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich przy ul. Partyzantów 1 , od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00 i od 12:30 do 13:30. Zaleca się dołączenie do oferty kopii wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60 |
OKRES GWARANCJI |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy: -wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne -wystąpi siła wyższa -wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, -wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; -nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów -wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia - wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2)Pozostałe zmiany: 1.Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych u dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki: a)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c)wartość kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 3)Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 4)Przewiduje się możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 5)Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 6)Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 7)Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Znak: ZP.271.1.6.2017.DS
Końskie, dn. 27.02.2017r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego w ramach zadania pn. „Rewitalizacja obszarów miasta Końskie (rewitalizacja centrum, przebudowa Parku Miejskiego w tym Ogródka Jordanowskiego.”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164z późn. zm. ) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanym pytaniem:
Pytanie 1.
Przedstawiona wizualizacja zestawu dla dzieci starszych i dla dzieci młodszych jest inna w Specyfikacji technicznej, a inna jest w pliku o nazwie: załącznik nr 1. Która wizualizacja obrazuje zestaw, którego oczekuje Zamawiający?
Odp.
Zgodnie z projektem wykonawczym zał. nr 1. Zestaw dla dzieci starszych (nr 12), zestaw dla dzieci młodszych (nr 17).
Pytanie 2.
Przedstawiona wizualizacja osłon do drzew jest inna w Specyfikacji technicznej, a inna jest w pliku o nazwie: załącznik nr 1. Która wizualizacja obrazuje osłony, których oczekuje Zamawiający?.
Odp.
Zgodnie z projektem wykonawczy zał. nr 1. Osłony drzew (nr 11 i 45)
Pytanie 3.
W dokumentacji projektowej brak jest podanych specyfikacji materiałowych dla konkretnych urządzeń zabawowych. Prosimy o określenie, które urządzenia mają być w konstrukcji drewnianej, a które w konstrukcji metalowej? Czy Zamawiający wymaga do wszystkich urządzeń zabawowych zastosowania płyt HDPE oraz szczebli i ślizgów ze stali nierdzewnej?
Pytanie 4.
W dokumentacji projektowej brak jest podanych wymogów materiałowych do elementów małej architektury. Czy mają być wykonane ze stali ocynkowanej czy ze stali czarnej bez ocynku? Prosimy również o podanie wymiarów elementów małej architektury.
Odp.
Pytanie 3 i 4 Określam konstrukcje urządzeń zabawowych:
- leżak parkowy – stal lakierowana proszkowo, drewno zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi,
- osłona drzewa liściastego – stal czarna ocynkowana,
- zestaw zabawowy (dzieci starsze) – konstrukcja nośna z profilu zamkniętego, ześlizg z blachy nierdzewnej, boki zjeżdżalni z tworzywa HDPE, zjeżdżalnia rurowa plastikowa, podłogi i stopnie schodów ze sklejki antypoślizgowej, dachy, ścianka wspinaczkowa i wypełnienia boczne z tworzywa HDPE, rura wąż, huśtawka obrotowa i tunel rurowy wykonane ze stali nierdzewnej, elementy linowe wykonane z lin stalowo – polipropylenowych; elementy stalowe (z wyłączeniem stali nierdzewnej) zabezpieczone antykorozyjnie poprzez fosforanowanie chemiczne i malowanie proszkowe podkładem o wysokiej zawartości cynku albo cynkowane ogniowo,
- huśtawka podwójna (dzieci starsze) – konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi poprzez cynkowanie i malowanie proszkowe, elementy stalowe takie jak: łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby – ocynkowane, siedziska – tworzywo sztuczne HDPE,
- huśtawka wagowa (dzieci starsze) – konstrukcja ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy stalowe takie jak: łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby – ocynkowane, siedziska – tworzywo sztuczne HDPE,
- karuzela tarczowa z siedziskiem – konstrukcja ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, siedziska – tworzywo sztuczne HDPE, podesty – płyta ryflowana, aluminiowa,
- zestaw linowy – siatka z lin stalowo – polipropylenowych, liny o średnicy 16mm, słupy wykonane z rur stalowych ze stali, ocynkowane i malowane proszkowo, elementy metalowe ocynkowane i malowane,
- zestaw zabawowy (dzieci młodsze) – konstrukcja nośna z profilu, ześlizg z blachy nierdzewnej, boki zjeżdżalni z tworzywa HDPE, podłogi i stopnie schodów ze sklejki antypoślizgowej, dachy i wypełnienia z tworzywa HDPE, elementy linowe wykonane z lin stalowo – polipropylenowych; rura zjazdowa ze stali nierdzewnej, elementy stalowe (z wyłączeniem stali nierdzewnej) zabezpieczone antykorozyjnie poprzez fosforanowanie chemiczne i malowanie proszkowe podkładem o wysokiej zawartości cynku albo cynkowane ogniowo,
- huśtawka podwójna (dzieci młodsze) – konstrukcja ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy stalowe takie jak: łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby – ocynkowane, siedziska – elementy gumowe najwyższej jakości, odporne na uszkodzenia mechaniczne i wpływ warunków atmosferycznych,
- huśtawka wagowa (dzieci młodsze) – konstrukcja ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy stalowe takie jak: łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby – ocynkowane, siedziska – tworzywo sztuczne HDPE,
- sprężynowce – tworzywo HDPE odporne na zmienne warunki atmosferyczne, sprężyna z hartowanej stali,
- piaskownica – konstrukcja drewniana – drewno klejone, zabezpieczone przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych, siedziska oraz zabezpieczenia wykonane z płyt HDPE odpornych na działanie warunków atmosferycznych,
- karuzela czteroramienna – konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi poprzez cynkowanie i malowanie proszkowe, siedziska – tworzywo sztuczne HDPE,
- sprężynowiec podwójny – elementy stalowe konstrukcyjne – stalowe ocynkowane, malowane proszkowo, siedziska p płyt HDPE,
- lokomotywa i wagoniki – konstrukcja drewniana – drewno klejone, zabezpieczone przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych, siedziska oraz zabezpieczenia wykonane z płyt HDPE odpornych na działanie warunków atmosferycznych,
- domek - konstrukcja drewniana – drewno klejone, zabezpieczone przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych, siedziska oraz zabezpieczenia wykonane z płyt HDPE odpornych na działanie warunków atmosferycznych,
- tablica informacyjna – blacha stalowa ocynkowana zabezpieczona przed warunkami atmosferycznymi,
- ławka z oparciem – nogi żeliwne, elementy drewniane w kolorze jasny dąb,
- kosz na śmieci – maskownik górny – żeliwo, maskownik dolny – żeliwo, daszek – stal, pojemnik – stal, ramię mocujące – odlew żeliwny, rura stalowa – stal,
- latarnia parkowa – odlew aluminiowy, aluminium oprawa – poliwęglan,
- huśtawka dla osób niepełnosprawnych – elementy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo, liny – zbrojone, zakończone gumową rączką, platforma – blacha aluminiowa ryflowana,
- huśtawka wahadłowa – konstrukcja ze stali zabezpieczonej przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi poprzez cynkowanie i malowanie proszkowe, elementy stalowe takie jak: łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby – ocynkowane, siedziska – tworzywo sztuczne HDPE,
- leżak dla dzieci – konstrukcja drewniana – drewno klejone odporne na działanie warunków atmosferycznych,
- płotek drewniany systemowy o wysokości 1,20m – konstrukcja drewniana – drewno rdzeniowe – drewno sosnowe – drewno tłoczone rdzeniowo i impregnowane próżniowo ciśnieniowo, słupki z bali o średnicy 12cm, szczeble z półwałków o średnicy 10cm, łączniki – śruby ocynkowane z nakrętkami i podkładkami,
- kolejka linowa – konstrukcja z rur, wypełnienia boczne i elementy ozdobne z tworzywa HDPE, podest wieży i trap wejściowy ze sklejki antypoślizgowej, lina stalowa, galwanizowana, siedzisko gumowane, okrągłe,
- pergole – konstrukcja drewniana – drewno świerkowe (kolor jasny dąb) zaimpregnowane ciśnieniowo, odporne na warunki atmosferyczne, parametry i przekroje według projektu wykonawczego zał. nr 1,
- osłona drzew z siedziskiem – konstrukcja wykonana z metalowego profilu i rur, ocynkowana i malowana, wypełnienie z desek sosnowych impregnowanych ciśnieniowych.
Pytanie 5.
W dokumentacji projektowej brak jest specyfikacji materiałowej ogrodzenia drewnianego, proszę podanie wymiarów elementów składowych ogrodzenia, ich grubości, rodzaju materiałów.
Odp.
- płotek drewniany systemowy o wysokości 1,20m – konstrukcja drewniana – drewno rdzeniowe – drewno sosnowe – drewno tłoczone rdzeniowo i impregnowane próżniowo ciśnieniowo, słupki z bali o średnicy 12cm, szczeble z półwałków o średnicy 10cm, łączniki – śruby ocynkowane z nakrętkami i podkładkami.
Podaje wymiary ogrodzenia:
- długość – 3,02m,
- wysokość – 1,20m.
Patrz projekt wykonawczy zał. nr 1 (nr 40)
Pytanie 6.
W dokumentacji projektowej nie ma podanych szczegółowych informacji na temat dwóch projektowanych pergoli. Nie ma podanych precyzyjnych wymiarów całych konstrukcji i jej elementów składowych, brak jest specyfikacji materiałowych, brak jakichkolwiek rysunków konstrukcyjnych pozwalających prawidłowo wycenić pergole. W obecnej sytuacji każdy wykonawca może przyjąć inne gabaryty poszczególnych poszczególnych elementów składowych (słupy konstrukcyjne itp.), inne sposoby impregnacji, posadowienia itp. co sprawi, że oferty nie będą porównywalne.
Odp.
Zgodnie z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie realizował tylko jedną pergolę w strefie wypoczynku.
Podaje specyfikacje materiałową pergoli:
- pergole – konstrukcja drewniana – drewno świerkowe (kolor jasny dąb) zaimpregnowane ciśnieniowo, odporne na warunki atmosferyczne.
Parametry i przekroje zgodnie z projektem wykonawczym zał. nr 1.
Pytanie 7.
Czy Zamawiający wymaga w okresie gwarancyjnym pielęgnacji wykonanych nasadzeń i trawników?
Odp.
Zamawiający nie wymaga pielęgnacji wykonanych nasadzeń i trawników.
Pytanie 8.
Prosimy o podanie parametrów roślin, które ma dostarczyć wykonawca. W projekcie projektant podał jedynie wysokości docelowe roślin jakie osiągają po osiągnięciu wieku docelowego i nie ma możliwości dostarczenia takich roślin, gdyż są one nieosiągalne w produkcji, a tym bardziej w Polsce.
Odp.
W projekcie projektant podał wysokości docelowe roślin jakie osiągają po osiągnięciu wieku docelowego, natomiast w przedmiarze robót podane są minimalne wysokości sadzonek.
Odp. zgodnie z projektem zieleni.
Pytanie 9.
W dokumentacji nie ma specyfikacji kamer – bez tego nie można ich racjonalnie wycenić. Proszę o dołączenie specyfikacji kamer.
Odp.
Zgodnie z przedmiotem zamówienia Zamawiający nie przewiduje zakupu i montażu jednej kamery obrotowej i dwóch kamer stacjonarnych.
Pytanie 10.
W przedmiarze i dokumentacji nie ma żadnych informacji na temat skrzynki sterującej oświetleniem. Skąd będzie sterowane oświetlenie i w jaki sposób?
Odp.
Zgodnie z projektem wykonawczym i projektem budowlanym instalacji elektrycznej. Lokalizację złącza proponuje się przy pierwszym załamaniu kabla wewnętrznego (przy ogrodzeniu z przedszkolem) od jego wyjścia ze złącza zasilającego w ogrodzeniu przy ul. Partyzantów.
Pytanie 11.
Czy pkt 6 w przedmiarze dotyczy opraw do słupów stylowych? Jeżeli tak to jest błąd, ponieważ oprawy są montowane na szczycie słupa bez wysięgnika.
Odp.
Pkt 6 przedmiaru instalacje elektryczne, dotyczy nasypania warstwy piachu na dno rowu kablowego.
Pytanie 12.
Prosimy o wskazanie parametrów roślin zgodnie z zaleceniami Związku Szkółkarzy Polskich tj. dla krzewów i bylin o podanie wielkości pojemnika, dla drzew o podanie obwodu. Parametry pozwolą wykonawcy na rzetelną wycenę materiału roślinnego, dzięki czemu oferty będą porównywalne. W chwili obecnej wykonawcy mogą przyjąć dowolny materiał roślinny, co doprowadzi do braku możliwości porównania ofert i do nieuczciwej konkurencji, ponieważ ceny materiału roślinnego są diametralnie różne w zależności od wielkości.
Odp.
Zgodnie z projektem zieleni.
Pytanie 13.
Co Zamawiający rozumie poprzez wymóg postawiony w pkt 9.6 SIWZ, tj. cyt. „W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) certyfikatów i atestów na urządzenia wydanych przez odpowiednie jednostki, akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji np. Instytut Nadzoru Technicznego.”
Zapis jest niejasny, bowiem Zamawiający nie wskazał na jakim etapie certyfikaty należy dostarczyć – czy załączyć do oferty czy na wezwanie Zamawiającego?
Czy Zamawiający chce certyfikatów na urządzenia, które Wykonawca wbudował w ramach usług, dostaw lub robót budowlanych odpowiednio, na które to usługi, dostawy lub roboty złoży referencje lub inne dowody? Czy też Zamawiający oczekuje złożenia certyfikatów dla oferowanych urządzeń w przedmiotowym postępowaniu?
Odp.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga złożenia certyfikatów dla oferowanych urządzeń w przedmiotowym postępowaniu.
Pytanie 14.
Prosimy o uzupełnienie brakujących wymiarów rysunków konstrukcyjnych, specyfikacji materiałowej w celu prawidłowej wyceny. Uzupełnienie tych informacji pozwoli wykonawcom na wycenę tych samych rozwiązań materiałowych, co zapewni porównywalność wszystkich ofert. Na chwilę obecną każdy wykonawca ma szeroki wachlarz samowolnego wyboru rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych, co prowadzi do nieporównywalności ofert oraz do nieuczciwej konkurencji.
Odp.
Proszę o wskazanie, które rysunki konstrukcyjne mają zostać uszczegółowione.
Proszę dokładnie zapoznać się z dokumentacją projektową oraz z przedmiotem zamówienia, bowiem Zamawiający ma wrażenie, że niektóre pytania nie dotyczą przedmiotowego przetargu.
Znak: ZP.271.1.6.2017.DS
Końskie, dn. 06.03.2017r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa obiektów małej architektury na terenie Ogródka Jordanowskiego w ramach zadania pn. „Rewitalizacja obszarów miasta Końskie (rewitalizacja centrum, przebudowa Parku Miejskiego w tym Ogródka Jordanowskiego.”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W związku z opinią Instytutu Badania Technicznego dot. huśtawki wahadłowej gondola, Zamawiający wyłącza z przedmiotu zamówienia huśtawkę gondola i w zamian wprowadza huśtawkę wahadłową podwójną dla dzieci młodszych (urządzenie, montaż, dostawa).
Uwaga: Wszędzie, gdzie się pojawia zapis huśtawka wahadłowa gondola, tj. w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, przedmiocie zamówienia, itp., należy rozumieć, że jest ona wyłączona i w zamian wprowadzona zostaje huśtawka wahadłowa podwójna dla dzieci młodszych.
W załączeniu opinia IBT.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie