Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Przebudowa ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.umkonskie.pl


 

Ogłoszenie nr 21765 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.

Końskie: Przebudowa ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów  1, 26200   Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.umkonskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.umkonskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul.Partyzantów 1, 2-200 Końskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2017.DS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dróg gminnych – ulic Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich o łącznej długości ok. 1420 mb, szerokości nawierzchni 6m, (łączna powierzchnia nawierzchni bitumicznej ok. 12 350m2) kategoria ruchu KR3. Nawierzchnia jezdni obramowana krawężnikami 15*30*100 cm ( ok. 3820 m) z jednostronnym chodnikiem szerokości 2m ( łączna powierzchnia ok. 2390 m2) wzdłuż ulic Mechanicznej i Ceramicznej i zatokami postojowymi (łączna powierzchnia ok. 1970 m2). W zakres zamówienia wchodzi w szczególności : - wycinka drzew i usunięcie zakrzaczeń, - rozbiórka istniejących krawężników, - frezowanie nawierzchni (50% destruktu z frezowanych nawierzchni dostarczyć miejsce wskazane przez Zamawiającego, transport do 5km), - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne chodnika, - ustawienie obrzeży betonowych gr. 8cm na betonie, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki bet. gr. 8cm, na podbudowie : w-wa odcinająca z piasku gr. 10 cm, w-wa kruszywa 0-31,5mm gr. 10 cm po zagęszczeniu, podsypka cem-piaskowa gr. 4 cm. - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne miejsc postojowych, - wykonanie nawierzchni zatok z płyt ażurowych gr. 10 cm, wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa – grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - ustawienie krawężników 15*30*100 na ławie betonowej z oporem, - regulacja studni kanalizacyjnych, teletechnicznych, zaworów wodnych i kartek ściekowych, - wykonanie w-wy wyrównawczej gr. 4 cm, z betonu asfaltowego, - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm, z betonu asfaltowego, KR 3, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego , - roboty porządkowe, - uzupełnienie gruntu i obsianie trawą, - wymiana oświetlenia drogowego: demontaż istniejącej szafy oświetleniowej, słupów betonowych wraz z oprawami (zdemontowane zdać Zamawiającemu). Ułożenie kabla XAKXS3x35 w ilości ok. 2100 mb wraz robotami ziemnymi, wbudowanie 45 nowych słupów wysokości 8m z oprawami ( 46 szt.) LED typu TECEO1 5118 24 L 55W NW (lub równoważne) z opcją ściemniania w przedziałach czasowych, zamontowanymi na wysięgnikach dł. 1m. ikDostawa i montaż szafy sterowniczo-pomiarowej z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Tomie III – Dokumentacja projektowa.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45000000-7, 45010000-8, 31527200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 150


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej: Kierownikiem budowy – specjalista w zakresie robót drogowych, posiadający co najmniej: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Kierownikiem robót – specjalista w zakresie robót, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający co najmniej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

-zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty , - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, -oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych PLN). Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: 40 1240 4416 1111 0000 4953 6333 z dopiskiem Wadium – Przebudowa ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich przy ul. Partyzantów 1 , od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00 i od 12:30 do 13:30. Zaleca się dołączenie do oferty kopii wniesienia wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

termin realizacji

20

termin gwarancji

20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy: -wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne -wystąpi siła wyższa -wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, -wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; -nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów -wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia - wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2)Pozostałe zmiany: 1.Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych u dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego -wartość kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2.Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3.Przewiduje się możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 4.Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 5.Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6.Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polki
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 


 

Znak: ZP-271.1.6.2017.DS

Końskie, dn. 13.02.2017r.

 

Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich w ramach Programu rozwoju gminnej  i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w ten sposób, że zamieszcza przedmiary robót dla przebudowy ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej.

 


 

Znak: ZP-271.1.6.2017.DS

Końskie, dn. 21.02.2017r.

 

Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa ulicy Mechanicznej, Ceramicznej i Odlewniczej w Końskich w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164z późn. zm. ) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanym pytaniem:

Pytanie 1.
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie destruktu asfaltowego do mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby niniejszego zamówienia? Jeśli tak, to do których warstw Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?
Odp.
TAK, tylko warstwa wiążąca.
Pytanie 2.
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszyw ze skał wapiennych i dolomitowych do mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby niniejszego zamówienia? Jeśli tak, to do których warstw Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?
Odp.
TAK, tylko warstwa wiążąca.
Pytanie 3.
Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie mieszanek mineralno-asfaltowych modyfikowanych gumą z przetworzonych opon samochodowych na potrzeby niniejszego zamówienia? Jeśli tak, to do których warstw Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?
Odp.
NIE
Pytanie 4.
Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie destruktu złomu papy do mieszanek mineralno-asfaltowych na potrzeby niniejszego zamówienia? Jeśli tak, to do których warstw Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?
Odp.
NIE
Pytanie 5.
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający załączył do SIWZ całą dokumentację projektową i techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciążą Wykonawcy.
Odp.
Zamawiający załączył całą posiadaną dokumentację.
Pytanie 6.
Proszę o potwierdzenie faktu, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami potrzebnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres wykonania zadania, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.
Odp.
TAK
Pytanie 7.
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnego materiału w stosunku do podbudowy z kruszywa łamanego czyli kruszywo betonowe (przekrusz betonowy)?
Odp.
NIE
Pytanie 8.
Czy Zamawiający dopuszcza do wykonania podbudowy z kruszywa łamanego z chalcedonu bądź jakikolwiek udział tego materiału w tej części konstrukcji drogi?
Odp.
NIE
Pytanie 9.
Czy Zamawiający przewiduje waloryzację cen materiałów typu asfalt, beton, kruszywo?
Odp.
NIE
Pytanie 10.
Na ile lat przewidziana jest trwałość konstrukcji nawierzchni?
Odp.
Minimum 10 lat.
Pytanie 11.
W celu dokonania rzetelnej wyceny, proszę o wyszczególnienie materiałów z rozbiórki, które są własnością Zamawiającego oraz o wskazanie ewentualnego miejsca odwozu dla każdego z wymienionych materiałów.
Odp.
50 % destruktu z frezowania nawierzchni (grubość frezowania w miejscach wymaganych nie będzie przekraczał 4 cm). Destrukt należy dostarczyć miejsce wskazane przez Zamawiającego, transport do 5km. Oprawy oświetleniowe z demontażu dostarczyć do PEC-u ul. Odlewnicza w Końskich 5.
Pytanie 12.
W celu dokonania rzetelnej wyceny, proszę o wyszczególnienie materiałów z rozbiórki, które są własnością Wykonawcy.
Odp.
Wszystkie materiały z rozbiórki np. krawężniki, obrzeża, gruz betonowy, ziemia z wykopu, słupy betonowe itp.
Pytanie 13.
Czy dopuszczona jest możliwość stabilizacji metodą ,,na miejscu"?
Odp.
TAK
Pytanie 14.
Czy Zamawiający posiada zgodę na wycinkę drzew?
Odp.
TAK
Pytanie 15.
W §13 pkt 1 ppkt 4) Umowy wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającemu za „nieterminową zapłatę wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom w wysokości 0,5 %” natomiast w pakt 8) wysokość tej kary wynosi 0,2%.
Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.
Odp.
Zamawiający modyfikuje §13 pkt 1 ppkt 4) Umowy w ten sposób, że:
zamiast zapisu:
4) braku zapłaty lub nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom w wysokości 0,5 % ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto,
wprowadza się zapis:
4) braku zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom w wysokości 0,5 % ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto,
Pytanie 16.
Proszę o zamieszczenie brakujących specyfikacji technicznych dla robót: pomiary geodezyjne, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie podłoża z piasku stabilizowanego cementem, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, regulacje wysokościowe urządzeń w pasie drogowym, oznakowanie drogowe – pionowe i poziome, frezowanie.
Odp.
Uzupełniono. Dokumenty w załączeniu.
Pytanie 17.
Czy Zamawiający przewiduje zastabilizowanie pasa drogowego w sposób trwały? Jeśli tak proszę o odpowiedź czy należy te roboty uwzględnić w cenie oferty oraz o podanie ilości punktów do zastabilizowania.
Odp.
NIE
Pytanie 18.
Proszę o wskazanie do kogo będą należały materiały z wycinki drzew.
Odp.
Do Wykonawcy.
Pytanie 19.
Czy w ramach regulacji studni teletechnicznych, kan. deszczowej, sanitarnej należy uwzględnić w cenie oferty samą regulację wysokościową bez montażu nowych elementów studzienek?
Odp.
Zgodnie z wydanymi warunkami przez PWiK Sp. z.o.o. (warunki załączone do przetargu) uszkodzone urządzenia wod-kan należy zgłaszać do PWIK celem wymiany na nowe .
Pytanie 20.
Czy w ramach regulacji wysokościowej wpustów ulicznych należy uwzględnić w cenie oferty samą regulację wysokościową bez montażu nowych wpustów?
Odp.
Wszystkie roboty związane z regulacją montażem i zakupem wpustów ulicznych należy uwzględnić w ofercie.
Pytanie 21.
Proszę o zamieszczenie tabeli robót ziemnych oraz przekrojów poprzecznych przebudowywanych dróg.
Odp.
Zamawiający nie posiada tabeli robót ziemnych, roboty dotyczą przebudowy istniejących ulic. Zamawiający zamieścił przekroje normalne.
Pytanie 22.
Proszę o podanie szerokości projektowanych poszerzeń.
Odp.
Szerokość wszystkich jezdni ma wynosić 6 m, ma mapie zagospodarowania przedstawiono miejsca do postoju oraz chodniki.
Pytanie 23.
Proszę o wskazanie do kogo będzie należał destrukt z frezowania nawierzchni.
Odp.
50 % destruktu z frezowania nawierzchni należy do Zamawiającego, 50 % do Wykonawcy.
Pytanie 24.
Proszę o podanie grubości na jaką należy sfrezować istniejące nawierzchnie.
Odp.
Grubość frezowania w miejscach wymaganych nie będzie przekraczała 4 cm. Destrukt należy dostarczyć miejsce wskazane przez Zamawiającego, transport do 5km.
Pytanie 25.
Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie granulatu asfaltowego do mieszanek mineralno-bitumicznych?
Odp.
NIE
Pytanie 26.
Proszę o podanie koloru kostki przewidzianej do wykonania nawierzchni chodników.
Odp.
SZARY
Pytanie 27.
Proszę o podanie grubości projektowanego zahumusowania wraz z obsianiem trawą.
Odp.
 5 cm
Pytanie 28.
Proszę o podanie gwarancji na oznakowanie drogowe.
Odp.
Gwarancja nie krótsza jak dla całości zadania.
Pytanie 29.
Czy oznakowanie poziome należy wykonać jako cienkowarstwowe czy grubowarstwowe.
Odp.
Grubowarstwowe.
Pytanie 30.
Czy Zamawiający przewiduje roboty z zakresu wykonania nowych rowów bądź czyszczenia/profilowania istniejących. Czy roboty te należy uwzględnić w cenie oferty?
Odp.
NIE
Pytanie 31.
Proszę o zamieszczenie projektu budowlanego/wykonawczego dla branży drogowej.
Odp.
Zamawiający zamieścił posiadane dokumenty dotyczące przybudowy istniejących dróg, nie posiada projektów budowlanych i wykonawczych b. drogowej.
Pytanie 32.
Proszę o podanie średnicy słupków do oznakowania pionowego.
Odp.
Słupki stalowe, ocynkowane O 60 mm.
Pytanie 33.
Czy tarcze oznakowania pionowego należy wykonać w folii I czy II generacji.
Odp.
II generacji.
Pytanie 34.
Czy Zamawiający przewiduje roboty z zakresu zabezpieczenia istniejących sieci mediów, czy roboty te należy uwzględnić w cenie oferty? Jeśli tak proszę o dodanie takiej pozycji do przedmiaru oraz o podanie sposoby wykonania tych robót.
Odp.
W przypadku wystąpienia konieczności zabezpieczenia istniejących sieci, Wykonawca winien je uwzględnić w ofercie.
Pytanie 35.
Czy Zamawiający przewiduje roboty z zakresu wykonania poboczy z kruszywa, czy roboty te należy uwzględnić w cenie oferty. Jeśli tak proszę o dodanie takiej pozycji do przedmiaru oraz zamieszczenie specyfikacji oraz podanie grubości nowych poboczy.
Odp.
NIE
Pytanie 36.
Czy Zamawiający przewiduje ponowne wbudowanie materiałów brukarskich pochodzących z rozbiórek?
Odp.
NIE
Pytanie 37.
Proszę o podanie informacji o sposobie wykonania nawierzchni z płyt ażurowych gr 10cm, na jakim materiale oraz jakiej grubości należy układać płyty ażurowe?
Odp.
Wykonanie nawierzchni zatok z płyt ażurowych gr. 10 cm, wzmocnienie podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa – grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Uzupełnienie otworów w płytach ażurowych ziemią.
Pytanie 38.
Czy referencje na robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi o wartości 1.456.313,00 wykonaną przez naszą firmę spełnią powyższy warunek udziału w postępowaniu.
Odp.
Warunek Zamawiającego tj. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na: budowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto, w związku z powyższym Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w ten sposób, że zamieszcza:
1) Specyfikacje techniczne,
2) Zmodyfikowany przedmiar robót dla ul. Ceramicznej – poz. Nr 18, 19 – powierzchnia podbudowy,
3) Zmodyfikowany przedmiar robót – branża elektryczna – uzupełniono o KNNR.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.02.2017
Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lutego 2017 12:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 2054
21 lutego 2017 12:53 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [modyfikacja_20170221_przebudowa_mechaniczna_ceramiczna_odlewnicza.zip ] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 lutego 2017 12:44 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lutego 2017 12:27 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [mod_20170213_przebudowa_mechaniczna_ceramiczna_odlewnicza.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)