Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej i/lub Zadanie nr 2 - Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kładki pieszo-rowerowej na rzece Czarna w km 48+ 450 w miejscowości Sielpia Wielka. Roboty będą wykonywane na działkach o nr ewid. 70/22, 70/32, 136, 138. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również dojazdy łączące obiekt mostowy z drogą gminną - ul. Dorzeczną i docelowo dojazd do działki nr 138. Wszystkie elementy konstrukcyjne obiektu zaprojektowano w oparciu o obowiązujące normy techniczne oraz wytyczne i zalecenia dotyczące projektowania drogowych obiektów mostowych. Parametry techniczno-użytkowe kładki pieszo-rowerowej: Światło kładki 32,75 , Długość przęseł L1=6,65 m, L2=18,0m, L3= 11,30. Całkowita długość kładki 36,05 m Szerokość kładki w świetle poręczy 3,0m Podpory-pale żelbetowe wykonane w rurach stalowych fi 360 mm L=6,00m Spadek podłużny kładki - przęsło nr 1 - 5% przęsło nr 2 - 1% przęsło nr 3 - 5% Projektowana kładka posadowiona jest na palach żelbetowych wykonanych w rurach stalowych fi 360 mm dł. L=6m - po 2 pale, łącznie 8 pali. Oczepy żelbetowe: przęsło środkowe oczep 0,60 x 1,05 m, przęsła skrajne - oczep o wym. 0,60 x 0,80m. Jako ścianki zapleczne zastosowano płyty żelbetowe gr. 15cm. Szczegóły określa załączona dokumentacja techniczna w tym przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy. Zadanie nr 2 Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo Zamówienie dotyczy uzupełnienia istniejącej infrastruktury: Stara Kuźnica - altana rekreacyjna o powierzchni 25 m2 (konstrukcja drewniana, dostosowana do istniejącej altany na tej działce). Podłogą altany będzie kostka brukowa o gr. 6 cm z opaską 0,5 m. W altanie zamontowany będzie stół drewniany i dwie ławy siedziskowe. W ramach zamówienia Wykonawca wybuduje grilla według wytycznych Zamawiającego (w załączeniu zdjęcie grilla którego trzeba rozbudować o wędzarkę i płytę żeliwną z 4 fajerkami). Usytuowanie należy uzgodnić z Zamawiającym. Elementy pionowe - słupy o przekroju o przekroju 22x22 cm; krawędzie słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach; reszta słupa - wycięta do przekroju 18x18 cm. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,50 m powyżej p.t. Dach altany czterospadowy o konstrukcji krokwiowo-belkowej, pokryty gontem o grubości 2,5 cm. Deski gontowe mocowane do łat o przekroju prostokątnym 8x6 cm. Łaty mocowane do krokwi o przekroju 14x12 cm. Krokwie stężone jętkami o przekroju 10x8 cm. Krokwie oparte na belkach pułapowych o przekroju 22x18 cm. Ozdobne miecze o gr. 10 cm mocowane do słupów i belek pułapowych za pomocą złącza ciesielskiego. Niebo - dwa drewniane stoły z zadaszeniem (dostosowane do istniejącego zagospodarowania). Usytuowanie należy uzgodnić z Zamawiającym. Element pionowy - słupy wykonany z belki o przekroju 18x18 cm; krawędzie słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,95 m powyżej p.t. Dach na planie kwadratu, czterospadowy, pokryty gontem o gr. 2,5 cm. Pokrycie dachu mocowane do łat o przekroju prostokątnym 6x4 cm. Łaty mocowane do krokwi o przekroju 10x8 cm. Krokwie podpierane przez zastrzały o przekroju 8x6 cm, mocowane do słupa na wysokości 2 m p.pt. Belki tworzące ramę zadaszenia i belki wspierające, mocowane do ramy za pomocą złącza ciesielskiego o przekroju 10x8 cm. Konstrukcja blatu stołu - foszt o gr. 10 cm, szer. 25 cm i dł. 100 cm, mocowane do belek o przekroju 10x8 cm. Belki te mocowane są do słupa i wsparte dodatkowo belkami wspornikowymi o przekroju 8x8 cm. Dwa foszty wewnętrzne wycięte w miejscu styku ze słupem. Do zadaszonego stołu dostawiane ławki (od 2 do 4 szt.) z oparciem lub bez. Szczegóły określa załączona dokumentacja techniczna w tym przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy. i/lub 1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3.Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Nr BP.6740.520.2013.JJ zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę - dot. zadania 1 4.Przed rozpoczęciem robót należy opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez właściwe organy administracyjne. 5.Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne). 6.O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli. 7.Zakończone prace należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem. 8.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9.Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowi materiał informacyjno-pomocniczy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW 2007-2013 UWAGA: wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dotyczy zadania nr 1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo.
ZP-.-271.1/4/2014/EP
Końskie, 03.03.2014
Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Zadanie nr 1- Budowa kładki drewnianej- ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej
i/lub
Zadanie nr 2- Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kornica i Niebo
Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1. Prosimy o załączenie rysunków wykonawczych dźwigarów głównych NP 690.
Odpowiedź: Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ poprzez załączenie rysunków o których mowa powyżej.
Znak: ZP- 271.1/4/2014/EP Końskie 17.03.2014r
O G Ł O S Z E N I E
Informuję, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 późn. zm.) postępowanie pn: Zadanie 1- Budowa kładki drewnianej- ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej i/lub Zadanie nr 2- uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo, zostaje unieważnione. Ceny najkorzystniejszych ofert na realizację przedmiotowych zadań przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie