Końskie: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości
Numer ogłoszenia: 171003 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia nieruchomości obejmujące zadania: Zadanie 1 Miejscowość Sierosławice, gmina Końskie, powiat konecki, województwo świętokrzyskie rozgraniczenie nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków (obręb 0038) Nr 1118 a Nr 1121 (dotyczy wschodniej linii granicznej, na którą składają się zgodnie
z zapisami w ewidencji gruntów i budynków 2 punkty graniczne); Zadanie 2 Miasto Końskie obręb 0004 powiat konecki, województwo świętokrzyskie - rozgraniczenie nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 2517, 2520, 2521, 2523 a Nr 2515/1 dotyczy wschodniego przebiegu linii granicznych na które składają się zgodnie z zapisami w ewidencji gruntów i budynków 11 punktów granicznych). Zadanie 3 Miejscowość Stary Sokołów, gmina Końskie, powiat konecki, województwo świętokrzyskie - rozgraniczenie nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków (obręb 0043) Nr 132 a Nr 130 (dotyczy granicy na którą składa się zgodnie z zapisami w operacie ewidencji gruntów
i budynków 6 punktów granicznych). Rodzaj pracy ROZGRANICZENIE: Na Wykonawcy rozgraniczenia spoczywa: 1.Uzyskanie we własnym zakresie wszystkich informacji
i materiałów niezbędnych do wykonania zadania; 2.Po zakończeniu prac (a przed włączeniem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego pracy, a Zamawiający przeprowadzi odbiór w terminie uzgodnionym przez strony, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. W razie stwierdzenia w trakcie odbioru wadliwego wykonania prac, odbiór zostanie przerwany,
a prace zostaną uznane jako niezakończone. W tym przypadku termin na ich usunięcie określony w protokole odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni. 3.Z czynności odbioru sporządza się protokół, który podpisują obie strony. 4.Wykonawca jest zobowiązany w toku czynności odbioru przedstawić Zamawiającemu kompletny operat techniczny skompletowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z dokumentami wynikowymi tj. 1 egz.. dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej oraz 1 egz. protokołu granicznego wraz ze szkicem granicznym, a w przypadku ugody 1 egz. ugody wraz z 1 egz. protokołu granicznego i szkicu granicznego. 5.Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów 2 egz. dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej oraz 7 egz. protokołu granicznego wraz ze szkicem granicznym, a w przypadku ugody 7 egz. ugody wraz z 7 egz. protokołu granicznego i szkicu granicznego. 6.Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać udostępnione dane
o nieruchomościach z zachowaniem zasady poufności i ochrony danych osobowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z 1)Ustawa z dnia 8 października 2010 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku Nr 193 poz.1287 z późn. zm.) 2)Rozporządzenie Ministrów Spraw wewnętrznych
i administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U. z 1999 roku Nr 45 poz.453). 3)Rozporządzenie Ministra Spraw i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono
w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie