Ogłoszenia o przetargach

REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH ORAZ DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W DZIESIĘCIU SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KOŃSKIE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W GMINIE KOŃSKIE PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁEC

           naglowek

 

Końskie: REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH ORAZ DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W DZIESIĘCIU SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KOŃSKIE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W GMINIE KOŃSKIE PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 170315 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres      strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH ORAZ DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W DZIESIĘCIU SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KOŃSKIE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W GMINIE KOŃSKIE PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w dziesięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Końskie w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w gminie Końskie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają: a) Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ b) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.      3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający       nie precyzuje wymagań w tym zakresie
  • III.3.2)      Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek       zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie       ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli       okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co       najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 400 000,00 zł brutto       obejmujące minimum 10 szkół polegające na realizacji: a) zajęć       dodatkowych dla minimum 600 uczniów szkól podstawowych, b) doposażenia       bazy dydaktycznej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto Ocena       spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów       wymienionych w rozdziale IX pkt 2 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ
  • III.3.3)      Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający       nie precyzuje wymagań w tym zakresie
  • III.3.4)      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający       nie precyzuje wymagań w tym zakresie
  • III.3.5)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca       posiada zdolność finansową pozwalającą na wykonanie zamówienia       udokumentowaną poprzez przedstawienie informacji banku
            o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę       co najmniej 400 000 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana       na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdziale IX pkt 2 ppkt 1 3 i 4       SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz      wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również      wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat      przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest      krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat      wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały      wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane      należycie;
  • informację      banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą      wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania      ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o      udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny      odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
         o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do      rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w      oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu
         o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że      wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy      Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie      zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub      potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną      informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24      ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu
         o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną      informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24      ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
         o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną      informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24      ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca      powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
         w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w      realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego      podmiotu
         w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie
         do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie      zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
         i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie      orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
         o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie      właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo      zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.      24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
         w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie      właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo      zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.      24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy      przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
         w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
         z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji
         o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach tych podmiotów. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3)Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4)Szczegółowy wykaz oferowanych materiałów dydaktycznych zawierający: nazwę handlową oferowanego materiału dydaktycznego, wydawnictwo i numer katalogowy, cenę jednostkową netto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 -      Cena - 70.00
  • 2 -      Doświadczenie - 30.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1)zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów, 1 pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 08:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów, 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W GMINIE KOŃSKIE PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP
O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE RÓŻNIC
W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UWAGA: Termin wykonania zamówienia: 1) zajęcia dodatkowe - od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2014 r.; 2) doposażenie bazy dydaktycznej - 45 roboczych od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

ZP- 271.1/27/2013/EP                                                                                  Końskie, 30.08.2013

               Do wszystkich Wykonawców

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: realizację zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w dziesięciu szkołach podstawowych w Gminie Końskie w ramach projektu systemowego „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Końskie” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

 

Zamawiający działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907), wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pytanie:

„1. Czy Zamawiający uzna doświadczenie Oferenta, który zrealizował w wymaganym okresie kilka zadań na łączną kwotę ponad 1 mln złotych, realizując wiele zadań edukacyjnych, lecz każde z nich np. na kwotę powyżej 200 tys zł. Oczywiście zadania te były realizowane w więcej niż 10 szkołach

 i dla więcej niż 600 uczniów SP. Uważamy, że Zamawiający powinien dopuścić takie doświadczenie, gdyż co prawda nie posiadamy jednego projektu spełniającego ten warunek, lecz kilka w tym samym czasie, natomiast jeśli chodzi o doświadczenie, to kierowanie rozłącznie kilkoma projektami składającymi się na przykładowo 1 min złotych , 2000 uczniów i 40 szkół jest znacznie trudniejsze niż jeden projekt w jednym miejscu. Trudno byłoby w takim przypadku stwierdzić, że dany Oferent nie ma doświadczenia w przedmiotowym zakresie i nie wie jak wykonać dane zadanie.

2. Czy Zamawiający mógłby sprecyzować tak SIWZ, aby Oferent mógł wykazać się zrealizowaniem usług edukacyjnych na oczekiwaną kwotę, oraz dostawą na oczekiwaną kwotę, gdyż bardzo często Gminy organizują dwa odrębne przetargi w tym zakresie. Przykładowo. Zamawiający przeznaczył w projekcie 250 tys zł na część edukacyjną, a 200 tys zł na dostawy. Czy w takim przypadku Oferent nie mógłby wykazać się doświadczeniem rozłącznym: posiada jedną usługę edukacyjną na 250 tys i inną na dostawy na 200 tys zł?

3. Czy zrealizowanie własnych projektów (spełniających warunki posiadania wiedzy i doświadczenia z SIWZ), chociażby z zadania 9.1.2 POKL, będzie uznane za spełnienie warunków udziału w postępowaniu?

4. Czy w przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli jeden z podmiotów spełnia warunek zrealizowania jednego zamówienia na 400.000zł obejmującego 10 szkół i 600 uczniów SP, a drugi podmiot zajmujący się tylko dostawą, spełnia warunek doposażenia bazy dydaktycznej na kwotę minimum 200.000zł?”

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż warunki udziału w postępowaniu mają na celu wyłonienie wykonawcy, który poprzez swoją wiedzę i doświadczenie daje rękojmię należytego wykonania przedmiotowego zamówienia. Stąd, wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu winien wykazać się realizacją wskazanych w SIWZ zamówień, które potwierdzają posiadanie zdolności organizacyjnych czy logistycznych w projektach o podobnym charakterze złożoności.

Jednocześnie zamawiający w odpowiedzi na powyższe pytania wykonawcy zmienia treść rozdz. VIII pkt 1 ppkt 2 SIWZ, który otrzymuje brzmienie:

„Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 400.000,00 zł brutto obejmujące minimum 10 szkół polegające na realizacji:

a)      zajęć dodatkowych dla minimum 600 uczniów szkół podstawowych,

b)      doposażenia bazy dydaktycznej o wartości minimum 200.000,00 zł brutto.

ewentualnie

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla minimum 600 uczniów w co najmniej 10 szkołach podstawowych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, a także wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na doposażeniu bazy dydaktycznej minimum 10 szkół o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.

Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w  rozdz. IX  pkt 2 ppkt 1) i 2)  niniejszej  SIWZ”.

W związku z powyższym  na podstawie art. 12a ust. 2 pzp Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert a tym samym termin wniesienia wadium (06.09.2013r.)

Termin składania ofert upływa w dniu: 06.09.2013 godz. 08:15

Otwarcie ofert w dniu 06.09.2013 o godz. 08.30.

Jednocześnie w rozdziale XIII Wadium pkt. 6 SIWZ Zamawiający wprowadza modyfikację tj. zamiast zapisu:

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie  Nr konta: 07 1240 5006 1111 0010 1843 0049 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym -  REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH ORAZ DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W DZIESIĘCIU SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KOŃSKIE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO „INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W GMINIE KOŃSKIE”.

 Wprowadza się zapis:

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. o/Końskie, 26-200 Końskie  Nr konta: 40 1240 4416 1111 0000 4953 6333 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym -  REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH ORAZ DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W DZIESIĘCIU SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE KOŃSKIE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO „INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W GMINIE KOŃSKIE”.

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.


 

 

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 170315-2013 z dnia 2013-08-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Końskie

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w dziesięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Końskie w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w gminie...
Termin składania ofert: 2013-09-05


Numer ogłoszenia: 174111 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 170315 - 2013 data 27.08.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 400 000,00 zł brutto obejmujące minimum 10 szkół polegające na realizacji: a) zajęć dodatkowych dla minimum 600 uczniów szkól podstawowych, b) doposażenia bazy dydaktycznej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 2 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ.
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 400.000,00 zł brutto obejmujące minimum 10 szkół polegające na realizacji: a)zajęć dodatkowych dla minimum 600 uczniów szkół podstawowych, b)doposażenia bazy dydaktycznej o wartości minimum 200.000,00 zł brutto. ewentualnie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na organizacji
  • i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla minimum 600 uczniów w co najmniej 10 szkołach podstawowych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, a także wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na doposażeniu bazy dydaktycznej minimum 10 szkół o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 08:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów, 1 pok. 24 (sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 08:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów, 1 pok. 24 (sekretariat)..

 

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-08-27
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 sierpnia 2013 12:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 1985
30 sierpnia 2013 14:38 (Ewelina Kloczkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2013 12:37 (Anna Głębocka) - Opublikowanie dokumentu.
27 sierpnia 2013 12:36 (Anna Głębocka) - Dodanie załącznika [zalaczniki.zip] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)