Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Przebudowa budynków pałacowych - remont dachu (skrzydło i pawilon północno-wschodni) w Końskich. Numer ogłoszenia: 53187 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.umkonskie.pl


 

Końskie: Przebudowa budynków pałacowych - remont dachu (skrzydło i pawilon północno-wschodni) w Końskich.
Numer ogłoszenia: 53187 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków pałacowych - remont dachu (skrzydło i pawilon północno-wschodni) w Końskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budynek pałacowy (skrzydło
i pawilon północno-wschodni) w Końskich przy ulicy Partyzantów na działce nr ew. 5188/2, wpisany do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego, realizowanych na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego pn: Przebudowa budynków pałacowych - etap I remont dachów. W ramach ww. projektu przewiduje się: rozbiórkę istniejącej konstrukcji dachowej, wykonanie konstrukcji wsporczej stalowej na łuku skrzydła wschodniego, remont i odbudowę kominów, budowę nowej więźby dachowej wraz z lukarnami, wykonanie pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, montaż okien i drzwi w lukarnach, zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, zabezpieczenie ogniochronne konstrukcji drewnianej i elementów stalowych, zabezpieczenie przed rozwojem korozji biologicznej i mykologicznej, roboty naprawcze, m.in. uzupełnienie ubytków na gzymsach. Zakres prac obejmuje również inne prace nie ujęte w dokumentacji, które mogą ujawnić się na etapie realizacji a okażą się konieczne do wykonania zamówienia, ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Szczegóły określają załączniki: projekt budowlano-wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy. Każdy
z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę remontowo-budowlaną polegającą na przebudowie więźby dachowej przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby (co najmniej jedna osoba) które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do wykonywania robót w zakresie objętym pozwoleniem na budowę (decyzja Starosty Koneckiego Nr BP.6740.246.2012.MW z dnia 04.07.2012r.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz z §24 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych (Dz. u. z 2011 Nr 165 poz. 987), zgodnie z decyzją Nr 153A/2012 z dnia 15.05.2012r. oraz Nr 63A/2013 z dnia 22.03.2013r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.(Uprawnienia pożądane od Wykonawcy zostały zaznaczone pogrubionym drukiem) Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
    o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z dokumentu o którym mowa nie będą miały wpływu na ocenę oferty. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA: dotyczy III.3.2 Dowodami są: poświadczenie, oraz inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. *
w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a)terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; b)przedmiotu umowy, polegające na: rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone
o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty; wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; -zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości
i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zwiększenie umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2.Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

Znak: ZP – 271.1/8/2013/E.P.

Końskie 18.04.2013

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowę budynków pałacowych”- remont dachu (skrzydło i pawilon północno-wschodni) w Końskich

Informuję, że wpłynęły zapytania od Wykonawcy na które udziela się odpowiedzi:

1.Czy przewiązki drewniane 8x20x40 widoczne na przekrojach skręcone z kleszczami śrubami 2xM 10 wchodzą w zakres opracowania? Jeśli tak to proszę o podanie ilości drewna na kleszcze i ilości śrub potrzebnych do skręcenia.
Odpowiedź: Tak wchodzą w zakres. Przedmiar robót zgodnie z SIWZ jest jedynie materiałem pomocniczym nie bazowym. Potrzebną ilość sztuk przewiązek drewnianych 8x20x40 do wykonania należy przeliczyć na podstawie dokumentacji projektowej PBW
(rys. 01A).

2.Proszę o doprecyzowanie rodzaju blachy z jakiego ma być wykonane pokrycie.
W projekcie budowlanym jest napisane, że ma to być blacha tytanowo-cynkowa lub aluminiowa powlekana natomiast w przedmiarze występuje blacha stalowa ocynkowana powlekana. Proszę o podanie konkretnego typu blachy oraz grubości blachy z jakiego ma być wykonane pokrycie.
Odpowiedź: Blacha aluminiowa powlekana w kolorze RAL 7005 „tytan” lub równoważna, grubości 0,70 mm.

3. Proszę o doprecyzowanie rodzaju blachy z jakiego mają być wykonane obróbki blacharskie i orynnowanie. W projekcie budowlanym jest napisane, że ma to być blacha tytanowo-cynkowa lub aluminiowa powlekana natomiast w przedmiarze występuje blacha stalowa ocynkowana powlekana. Proszę o podanie konkretnego typu blachy oraz grubości blachy z jakiego mają być wykonane obróbki i orynnowanie na obiekcie.
Odpowiedź: Blacha stalowa ocynkowana, grubości min. 0,55 mm.

4.W związku z rozbieżnościami między projektem, a przedmiarem proszę o sprecyzowanie w jaki sposób ma być wykonane pokrycie. Czy z kawałków z tak zwanym podziałem czy z pasów na całej długości połaci tak jak jest to wrysowane w projekt.
Odpowiedź: Zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym z pasów na całej długości.

5. Czy wykonanie instalacji odgromowej wchodzi w zakres wykonania? Jeżeli tak to proszę o podanie ilości i przedłożenie projektu na instalację.
Odpowiedź: Nie

6. Proszę o informacje które kominy nie zostaną odbudowane. W przedmiarze jest informacja o wyburzeniu 41,503m3, a odbudowuje się tylko 30,315 m3. Proszę o doprecyzowanie która ilość jest właściwa do odbudowania.
Odpowiedź: Wszystkie kominy, natomiast wielkość należy samodzielnie oszacować
na podstawie dokumentacji projektowej.


7. Proszę o potwierdzenie, że konstrukcja stalowa zgodnie z zapisem w PB nie musi być zabezpieczona ogniochronnie.
Odpowiedź: Konstrukcja stalowa zgodnie z SIWZ Przedmiot zamówienia pkt 1.4 powinna zostać zabezpieczona ognioochronnie.

8. Zakres prac podany w PB zawiera informację, że trzeba wymienić okna w lukarnach. Proszę o przedłożenie zestawienia stolarki okiennej drzwiowej.
Odpowiedź: Wymiary okien lukarn zgodnie z rysunkiem 01 A. Należy zastosować okna drewniane ze względu na obiekt zabytkowy.

 


 

Znak: ZP - 271.1/8/2013/E.P.

Końskie 22.04.2013

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa budynków pałacowych- remont dachu (skrzydło i pawilon północno-wschodni)

Informuję, że wpłynęło zapytanie od Wykonawcy na które udziela się odpowiedzi:

1.Prosze o dokładniejsze sprecyzowanie rodzaju blachy. Co oznacza „ tytan” w opisie blachy?

Odpowiedź: Blacha aluminiowa powlekana, grubość 0,70 mm, np. PREFA.
Zgodnie z decyzją Konserwatora zabytków Nr 63A/2013 z dnia 22.03.2013r. (załączonej do SIWZ) zasugerowano kolor RAL 7005 („tytan”). Użyte słowo „tytan” odnosi się do koloru blachy aluminiowej.

 


 

Znak: ZP - 271.1/8/2013/E.P.

Końskie  22.04.2013

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa budynków pałacowych- remont dachu (skrzydło i pawilon północno-wschodni)

Informuję, że wpłynęło zapytanie od Wykonawcy na które udziela się odpowiedzi:

W przedmiarze (poz. 29,37,53) wskazano katalog NNRNKB 202 0411-02 ....
Więźby dachowe o układzie jętkowym o rozpiętości 8.1 m z tarcicy nasyconej pod pokrycie płytami azbestowo-cementowymi) natomiast opis tych pozycji wskazuje że powinien być to katalog NNRNKB 202 0421-02- Łacenie połaci dachowych dla pokryć z blach powlekanych- przybicie deski czołowej” Prosimy o wyjaśnienie?

Pytanie 2- W przedmiarze nie wpisano pozycji pracy rusztowań. Czy należy dodać pracę rusztowań do pozycji gdzie one występują.

Odpowiedź:
Ad. 1 Przedmiar robót zgodnie z SIWZ jest jedynie materiałem pomocniczym nie bazowym.
Użytym materiałem do pokrycia dachowego będzie blacha aluminiowa powlekana a nie płyty azbestowo-cementowe. Należy zapoznać się z całą dokumentacją projektową a nie tylko z przedmiarem robót.
Ad. 2 Zgodnie z SIWZ zakres prac obejmuje również inne prace nie ujęte w dokumentacji, które mogą ujawnić się na etapie realizacji a okażą się konieczne do wykonania zamówienia, ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Ponadto wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. O potrzebie użycia rusztowań powinien zadecydować Wykonawca robót.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.04.2013
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 kwietnia 2013 15:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 3020
22 kwietnia 2013 13:04 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu.
22 kwietnia 2013 10:15 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu.
22 kwietnia 2013 08:39 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu.