Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w msc. Pomorzany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa kanalizacji deszczowej w msc. Pomorzany. Zakres projektowanej inwestycji w obrębie sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, kanałem deszczowym otwartym (rowem) oraz obiektami OWD przedstawia się następująco: - kanał deszczowy o średnicy fi 500 mm z rur tworzywowych PP systemu X-Stream lub równoważny o łącznej długości L = 183,75 m - przykanaliki kanalizacji deszczowej o średnicy fi 200 mm z rur tworzywowych PP systemu X-Stream lub równoważny o łącznej długości L = 8,50 m - wpusty kanalizacji deszczowej w ilości 3 szt. - kanał deszczowy otwarty (rów) o szerokości dna 0,5 m i nachyleniu skarp 1:0,7-1:1,5 o łącznej długości L = 113,00 m (100,5 m +12,5 m) - obiekty Oczyszczalni Wód Deszczowych (OWD) - kanał deszczowy (przyłącze) o średnicy fi 300 mm z rur tworzywowych PP o łącznej długości sieci L = 14,20 m; - kanał deszczowy (przyłącze) o średnicy fi 200 mm z rur tworzywowych PP o łącznej długości sieci L = 5,00 m; - kanał deszczowy (przyłącze) o średnicy fi 150 mm z rur tworzywowych PP o łącznej długości sieci L = 3,50 m; - wpusty kanalizacji deszczowej w ilości 3 szt. - trójniki 500/150 - szt. 1; 500/200 - szt. 1. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. Projektów budowlanych i wykonawczych, 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. przedmiarów robót stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy 4. decyzji Starosty Koneckiego nr BP.6740.19.2011.RS z dnia 31.03.2011r. 5. zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych z dnia 01.04.2011r. Uwagi: -Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. -Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. -Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. -Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wtymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty e) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną poprzez ustanowienie lidera do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku: - wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykonanie robót dodatkowych może wstrzymać bieg czasu określonego w § 2 ust.1 jeżeli do ich wykonania ze względów technologicznych muszą być wstrzymane wszystkie roboty podstawowe. Takie wstrzymanie robót uznaje się wyłącznie po potwierdzeniu w dzienniku budowy przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. - wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych oraz gruntowych uniemożliwiających wykonanie robót. Wystąpienie takich warunków musi być odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i Koordynatora. b) przedmiotu umowy, polegających na: rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; c) przedmiotu umowy, polegających na: zmianie sposobu wykonania robót inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza to ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów Prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są też inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian
w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, o ile zmiany te nie będą miały wpływu na termin zakończenia realizacji robót określony § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie
ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZP-271.1/2/2013/E.P.
Końskie, 27.02.2013r.
Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa kanalizacji deszczowej w Pomorzanach”
Informuję, że wpłynęły zapytania od Wykonawcy na które udziela się odpowiedzi:
Pytanie nr 1: dotyczy budowy rowu. Zgodnie z dokumentacją techniczną- opisem technicznym oraz rysunkiem nr 3, skarpy rowu otwartego należy umocnić płytami ażurowymi typu „ krata” 60x40x12 cm. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie cieńszych płyt ażurowych o grubości np. 8 lub 10 cm ? Płyty o grubości 12 cm produkuje niewielu producentów i nie są one dostępne w naszym regionie a zakupu u producentów z innych regionów Polski ze względu na koszty transportu, może spowodować podniesienie ceny ofertowej. Tym bardziej elementy te służą jedynie zabezpieczeniu skarp, a więc według nas wystarczające jest zastosowanie płyt ażurowych grubości 8 lub 10 cm.
Odpowiedź: Dopuszcza się zastosowanie cieńszych płyt ażurowych o grubości 10cm, czyli wymiary płyt ażurowych stosowanych do umocnienia typu „krata” wynoszą 60x40x10cm. Całość wykonania przewidzieć zgodnie z opisem w projekcie.
Pytanie nr 2: Dotyczy budowy kanalizacji. Zgodnie z pkt 3.2 opisu technicznego, w miejscach skrzyżowania projektowanego kanału deszczowego z istniejącym uzbrojeniem komunalnych należy zastosować rury ochronne stalowe fi 813,0x11,0 mm (dla rur przewodowych fi 500) i fi 406,4x8,8 mm ( rur przewodowych fi 200). Prosimy o odpowiedź w których miejscach należy przewidzieć opisane rury ochronne i odcinki jakiej długości oraz w której pozycji kosztorysu należy je wycenić.
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur ochronnych o cieńszych ściankach np. 813,0x8,8 mm i 406,4x7,1 mm gdyż według nas podane w projekcie grubości są przewymiarowane .
Odpowiedź: Nie dopuszcza się zastosowania rur ochronnych o cieńszych ściankach. Rury ochronne należy zastosować na przebudowywanym wodociągu, długości według obowiązujących przepisów i zgodnie z normami i wiedzą techniczną. Pozycja, w której należy skosztorysować przedmiotowe rury ochronne to pozycja 73 załączonego przedmiaru. Opisane rury należy ułożyć w miejscach skrzyżowania kolektorów i sieci zgodnie z projektem.
Jeśli wystąpi skrzyżowanie z niezaewidencjonowaną siecią która wymaga ochrony również należy zastosować rury ochronne.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie