Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Przebudowa ulicy Zielonej w Modliszewicach Numer ogłoszenia: 25983 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.umkonskie.pl


 

Końskie: Przebudowa ulicy Zielonej w Modliszewicach
Numer ogłoszenia: 25983 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Zielonej w Modliszewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: Przebudowa sieci ulic wraz z budową kanalizacji deszczowej na terenie wsi Modliszewice gmina Końskie - Zadanie nr 2 Przebudowa ulic wraz z uzbrojeniem terenu, Projektu wykonawczego pn.: Przebudowa sieci ulic i uzbrojenia terenu w m. Modliszewice i Sierosławice gmina Końskie - Zadanie nr 2, Projektu wykonawczego pn.: Przebudowa ulic wraz z uzbrojeniem terenu w m. Modliszewice i Sierosławice gmina Końskie - zadanie nr 2 - Przebudowa sieci teletechnicznej, w ramach których przewiduje się budowę: -drogi (ulicy) Zielonej wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej (ul. Piotrkowskiej) i powiatowej (ul. Karolinowskiej), -jednostronnego chodnika i utwardzonego pobocza, -przebudowę odcinka sieci teletechnicznej w miejscu kolizji z projektowaną drogą (ulicą) Zieloną, -odwodnienia, -przepustów ulicznych, -zjazdów z projektowanej drogi, -regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji sanitarnych i zasuw wodociągowych w projektowanym pasie drogowym, -wykonanie docelowej organizacji ruchu. UWAGA: Rozpoczęcie robót budowlanych od 01.05.2013r. Szczegóły określają załączniki: projekt budowlany, projekty wykonawcze, STWiORB, przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy. Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3. Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Nr BP.JJ.7351/ZRID-7/09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BP-16970/09 z dnia 02.12.2009r. 4. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca winien uzyskać od zarządców dróg: wojewódzkiej (ul. Piotrkowska) - Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich ul. Jagiellońska 72 w Kielcach oraz od powiatowej (ul. Karolinowska) - Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Staszica 2 w Końskich zgodę na zajęcie pasów drogowych, celem wykonania włączeń ul. Zielonej do ulic Piotrkowskiej i Karolinowskiej. 5. Przed rozpoczęciem robót należy opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez właściwe organy administracyjne. 6. Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne). 7. O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli. 8. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 06.03.2013r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł brutto (każda). Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia w specjalności: -. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach: drogowej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Każda wskazana osoba winna legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty e) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną poprzez ustanowienie lidera do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; b) przedmiotu umowy, polegające na: -rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty; wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; -zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie
ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

ZP-271.1/1/2013/E.P.

Końskie, 21.02.2013r.

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ulicy Zielonej w Modliszewicach”

 

Informuję, że wpłynęły zapytania od Wykonawcy na które udziela się odpowiedzi.

 

Pytanie nr 1: Prosimy o sprecyzowanie szczegółowych zakresów robót branżowych potrzebnych do wyceny: kanalizacja deszczowa, telekomunikacja (brak szczegółowych przedmiarów robót).

Odpowiedź: Odwodnienie - zaprojektowano odwodnienie w postaci rowu odwaniającego wzdłuż projektowanej ul. Zielonej – patrz projekt budowlany/wykonawczy.
Teletechnika – Przebudowa linii teletechnicznej polega na ustawieniu nowego słupa betonowego 8,5 m zgodnie z załączonymi rysunkami (patrz Projekt zagospodarowania terenu plansza zbiorcza). Przebudowywany słup znajduje się w odległości około 45 m od krawędzi jezdni ul. Piotrkowskiej.

Pytanie nr 2: Prosimy o zmianę zapisu pkt 1.4 b SIWZ dotyczącą wymagań dla kierowników robót branżowych. Ze względu na zakres wykonywanych robót w zakresie branży kanalizacyjnej i teletechnicznej konieczne będzie posiadanie osób posiadających uprawnienia wyłącznie dla tych branż (niezasadne jest wymaganie pozostałych wymienionych w SIWZ kierowników robót).
Odp. Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 


 

ZP-271.1/1/2013/E.P.

Końskie, 26.02.2013r.

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ulicy Zielonej w Modliszewicach”

 

Informuję, że wpłynęła prośba o wyjaśnienie treści SIWZ:

 

Pytanie nr 1: Prosimy o udostępnienie przedmiaru na przebudowę odcinka sieci teletechnicznej.
Odpowiedź: Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią tylko materiał informacyjno-pomocniczy. Zamawiający nie ma obowiązku jego zamieszczania.
Wykonawca winien wycenić wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o załączoną do SIWZ dokumentację projektową.

 


 

ZP-271.1/1/2013/E.P.

Końskie, 04.03.2013r.

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ulicy Zielonej w Modliszewicach”

 

Informuję, że wpłynęły zapytania od Wykonawcy na które udziela się odpowiedzi:

 

Pytanie 1- Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z 2- warstw kostki wibroprasowanej 10x20x8cm- w  projekcie jest wykonanie ścieku na lawie betonowej 0,6m3/mb. Czy należy tu ująć jej wykonanie? Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez dodanie takiej pozycji?
Pytanie 2- Budowa jezdni ulicy z wykonaniem robót ziemnych- 6926,0 m3 koryta z odwozem urobku w miejsce wg uznania Wykonawcy z zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne- z projektu wynika, że należy wykonać nasypy około 7000m3. Czy należy wycenić taką pozycję w tej pozycji? Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez dodanie takiej pozycji?
Pytanie 3- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 18 cm- 1.108,240 m2- według projektu skoro ścieralnej jest około 4600 m2 to wykonanie warstwy odsączającej powinno być odpowiednio więcej czyli około 5000 m2. Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości
Pytanie 4- Brak pozycji wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 60 cm na całej długości ulicy czyli około 5000 m2. Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez dodanie takiej pozycji?
Pytanie 5- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku-na odcinku o spadku S=12% o 5 cm- 316,000 m2 – proszę o wskazanie w którym miejscu należy wykonać takie pogrubienie.
Pytanie 6- Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr 10 cm- 1.880.930 m2 według projektu skoro ścieralnej jest około 4600 m2 to wykonanie warstwy odsączającej powinno być odpowiednio więcej czyli około 5000m2. Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 7- WYKONANIE DOLNEJ W-WY PODBUDOWY Z TŁUCZNIA 0/63 mm gr. 23 cm – 3.995,71m2  - według projektu skoro ścieralnej jest około 4600m2 to wykonanie warstwy odsączającej powinno odpowiednio więcej czyli około 5000m2. Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 8- Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłuczenia 0/31.5 MMGR 15 cm – 3.551,830m2 według projektu po dodaniu odsadzki powinno być 4743m2. Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 9- Wykonaniem podbudowy z tłucznia 0/63 MM gr. 21 cm – 1137,45m2- według projektu powinno być 1410,82 m2 (927mb x 1,8m=1668,6m2 pomniejszone o wjazdy: 257,72m2 razem: 1410,88m2). Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 10- Ułożeniem nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej szarej wysokości 6 cm na podsypce piaskowej gr 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem drobnym Sr<2mm – 1138,0m2 – według projektu powinno być 1410,82 m2 (927mb x 1,8 = 1668,6m2 pomniejszone o wjazdy: 257,72m2, razem 1410,88m2). Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 11- Ułożeniem obrzeży trawnikowych wibroprasowanych 8/30 cm na ławie piaskowej o objętości 0,024 m3/mb – 502,6 mb – według projektu powinno być: 549,7mb (47,1 mb wjazdy lewostronne + 502,6mb wjazdy prawostronne – razem 549,7mb) Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 12- Wykonaniem dolnej w-wy podbudowy z tłucznia 0/63 mm gr. 18 cm – 620,20m2 – według projektu powinno być: 825,3m2 (84,32m2 wjazdy lewostronne + 741,4m2 wjazdy prawostronne razem 825,3m2). Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 13- Wykonaniem górnej w-wy podbudowy z tłucznia 0/31,5 mmgr. 15 cm – 694,80 m2 – według projektu powinno być: 825,3m2 (84,32m2 wjazdy lewostronne + 741,4 m2 wjazdy prawostronne Razem: 825,3m2). Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości?
Pytanie 14- Ułożeniem nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej czerwonej wysokości 6cm na podsypce piaskowej gr 3cm z wypełnieniem spoin piaskiem drobnym SR<2 MM-694,80 m2- według projektu powinno być 825,3 m2 (84,32 m2 wjazdy lewostronne+741,4 m2 wjazdy prawostronne RAZEM 825,3 m2) Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości
Pytanie 15- Brakuje przepustów na przejazdach lewostronnych z rur średnicy 600 mm według projektu jest ich 161,5 mb. Czy należy wycenić taką pozycję w tej pozycji? Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez dodanie takiej pozycji.
Pytanie 16- Budowa przepustu z rur betonowych DN 600 MM pod zjazdami wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych umocnieniem pionowych ścian wykopów. Wykonaniem ławy fundamentowej z pospółki o obj. 0,28 M3/M- 3,22 m3 wykonaniem przyczółków z betonu B-25-3.11 m3 z wykonaniem izolacji z abizolu elementów betonowych wykonanie zasypu przepustu z zagęszczeniem i odwozem nadmiaru gruntu w miejsce wg uznania Wykonawcy wykonanie niezbędnych prób i odbiorów branżowych- według projektu powinno być 22,8mb. Czy można zmodyfikować kosztorys poprzez zmianę ilości.

ODPOWIEDZI na w/w pytania: UWAGA: Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter informacyjno - pomocniczy. Wycenę, należy sporządzić w oparciu o załączoną dokumentację projektową oraz STWiOR.

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.02.2013
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 lutego 2013 10:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 3671
04 marca 2013 12:51 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu.
26 lutego 2013 13:49 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu.
21 lutego 2013 15:08 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu.