Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na:Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego „Modernizacja budynków UMiG w Końskich”

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego „Modernizacja budynków UMiG w Końskich”

 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Modernizacja budynków UMiG w Końskich” w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do wykonywania robót w zakresie objętym pozwoleniem na budowę ( decyzja Starosty Koneckiego Nr BP. 6740.330.2012.EK znak BP- 12891/12 z dnia 23.08.2012 zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Prawo budowlane § 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego oraz § 24 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych ... (Dz.U z 2011 Nr 165 poz. 987).

Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy zabytku nieruchomym (skrzydło wschodnie zespołu pałacowo-parkowego położone przy ul. Partyzantów w Końskich na działce nr ew. 5188/2 w jednostce ewidencyjnej Końskie Miasta obręb 2) wpisanym do rejestru zabytków woj.,. świętokrzyskiego dnia 31.03.2010 pod numerem A. 487/7 1-14.

 

Szczegóły określają załączniki: projekt budowlano-wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, do 01.10.2012r.

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania-  30.04.2013r.
  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” Wykonawca określi cenę brutto  za wykonanie przedmiotowego zadania.
  3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową
  4.     Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3).
  5. Inspektor nadzoru winien:

-  posiadać uprawnienia: w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do wykonywania robót w zakresie objętym pozwoleniem na budowę ( decyzja Starosty Koneckiego Nr BP. 6740.330.2012.EK znak BP- 12891/12 z dnia 23.08.2012 zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Prawo budowlane § 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego oraz § 24 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych ... (Dz.U z 2011 Nr 165 poz. 987).

- posiadać aktualny wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i zobowiązanie do kontynuowania przynależności do Izby na czas realizacji robót oraz odbytą 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków

- wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług polegających na nadzorowaniu robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.

Na potwierdzenie  spełniania w/w warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług o których mowa powyżej.

 

 

Załączniki:

Formularz ofertowy

Projekt umowy

Wykaz osób

 

 

 

 

.......................................................................

          pieczęć, nazwa i dokładny adres

              wykonawcy/ wykonawcó

 

Załącznik nr 2

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA


„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Modernizacja budynków UMiG w Końskich

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

 

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: 30 kwietnia  2013.

 

Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

Załącznik

 

 

Wykaz osób, które  będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

 

 

Lp.

 

Osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia*

 

Opis doświadczenia , wykształcenia
, kwalifikacji zawodowych niezbędnych
do wykonania zamówienia

 

Zakres wykonywanych czynności

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

         

 

.....................................................................                                                                  .....................................................................

                               Miejscowość, data                                                                                              podpis/y osoby/osób

  upoważnionej/ych do reprezentowania wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UMOWA Nr ZP - …………2012

 

zawarta w dniu....................... 2012 r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Inwestorem”, reprezentowaną przez:

Michała Cichockiego – Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

....................................................................................................................................................... zwanym dalej Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w osobie:

– ……………………………………….

 

 

§ 1

Inwestor zleca, a Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przyjmuje do wykonania obowiązki pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynków UMiG” w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.

 

§ 2

1. Strony ustalają, że zakres obowiązków i uprawnień nadzoru inwestorskiego obejmuje zakres obowiązków wynikający z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj.:

a)      reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

b)      sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

c)      sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;

d)     potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy.

Ponadto Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do kontroli prawidłowości realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, sporządzania miesięcznych raportów z przebiegu robót, przygotowania dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, rozliczanie wykonanych robót, analizy przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót budowlanych.

  1. Z każdej obecności Inspektora nadzoru inwestorskiego na placu budowy – będzie sporządzony wpis w dzienniku budowy oraz dokumentacja fotograficzna.

 

§ 3

  1. Inspektor Nadzoru oświadcza, iż posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawnienia

nr ………………………..

………………………………………………………………………...……………………………….

  1. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oświadcza że należy do PIIB i swoją przynależność będzie kontynuował przez czas pełnienia funkcji na podstawie niniejszej umowy.
  2. Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy Inwestora z Wykonawcą robót.

4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:

a)      przybycia na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i Wykonawcy robót objętych nadzorem;

b)      udzielenia na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót;

c)      potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;

d)     sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, a ustalenia w nich zawarte wymagają zatwierdzenia przez osoby uczestniczące;

e)      dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, lecz nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru.

5. Inwestor, na czas realizacji przedmiotu umowy, udostępni Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego następujące dokumenty:

a)      Pozwolenie na budowę;

b)   Dokumentację projektową dotyczącą nadzorowanych  robót;

c)    Umowę Inwestora z Wykonawcą robót.

6.    Inspektor nadzoru jest również obowiązany wziąć udział w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji

 

§ 4

  1. Termin rozpoczęcia nadzoru ustalono na dzień przekazania placu budowy , a zakończenia do 30.04.2013r.

 

§ 5

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:

- terminu zakończenia, ale tylko w przypadku przedłużenia terminu wykonywania robót remontowo-budowlanych w ramach zadania pn: Modernizacja budynków UMiG”.

 

§ 6

Za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie wskazanym w §1 ust. 1 niniejszej umowy Inspektor Nadzoru otrzyma wynagrodzenie w kwocie:  ...........................................................zł

(słownie  ........................................................................................zł) zgodnie ze złożoną ofertą.

 

§ 7

1.    Wynagrodzenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, o którym mowa w § 6 będzie płatne w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury przez Inspektora Nadzoru.

2.    Podstawę do wystawienia faktury za wykonanie przedmiotu umowy, stanowi podpisany przez Inwestora i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół częściowy/końcowy odbioru robót objętych nadzorem.

3.    Dopuszcza się możliwość zapłaty dwóch faktur częściowych w wysokościach proporcjonalnych do wysokości wykonanych i odebranych robót.

4. Należność Inwestor ureguluje przelewem na konto Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ............................................................................................................................

 

 

§ 8

  1. W przypadku odstąpienia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego od umowy z przyczyn losowych i niezależnych od Inwestora, Inspektor Nadzoru zapłaci Inwestorowi karę umowną w wysokości 20 % wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1.
  2. Inwestor może odstąpić od umowy w przypadku wykonywania umowy przez Inspektora w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami, lub w sposób niezgodny z postanowieniami umowy.
  3. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego.
  4. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Inwestor poniesie szkodę, to Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się pokryć tę szkodę w pełnej wysokości.

 

§ 9

Sprawy sporne, wynikłe z realizacji niniejszej umowy, których Strony nie rozwiążą polubownie, rozstrzygać będą właściwe sądy.

 

§ 10

Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

   ………………………………………………                     ………………………....…….

         Inspektor Nadzoru Inwestorskiego                                            Inwestor

 

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 września 2012 08:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Kloczkowska
Ilość wyświetleń: 1872
28 września 2012 13:40 (Jacek Muszyński) - Usunięcie załącznika [zalaczniki_remont_urzedu.zip] z dokumentu.
28 września 2012 13:40 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zalaczniki_remont_urzedu.zip] do dokumentu.
27 września 2012 08:59 (Ewelina Kloczkowska) - Zmiana kolejności załączników.