Ogłoszenia o przetargach

Wykonanie i montaż 4 szt. tablic informacyjnych

Znak: PSZ-040.64.2020.AB

Końskie, 16.06.2020 r.

 

ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na

Wykonanie i montaż 4 szt. tablic informacyjnych dla poniższych zadań:
Zadanie 1 - Budowa drogi gminnej ulicy Źródlanej w Końskich
Zadanie 2 - Budowa drogi gminnej łącznika od ul. Polnej do ul. Krakowskiej w Końskich
Zadanie 3 - Rozbudowa drogi gminnej Końskie - Stadnicka Wola
Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej – ulicy Warsztatowej w Końskich

 

Każde z powyższych zadań dofinansowane jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.  

Przedmiot zamówienia  
Wykonanie i montaż 4 szt. tablic zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowach o dofinansowanie. Tablice powinny posiadać następujące parametry i konstrukcje:
- tablica o wymiarach 80 cm wysokości i 120 cm szerokości;
- tablica z blachy ocynkowanej (wodoodporna) wraz z konstrukcją wsporczą (tło białe).
Tablice mają zostać ustawione na dwóch słupkach wykonanych z rur stalowych:
1) rury stalowe ocynkowane,
2) obejma słupka – profil stalowy ocynkowany;
3) elementy montażowe: śruby nakrętki i podkładki służące do montażu mają spełniać
parametry odporności antykorozyjnej jak dla stali nierdzewnej kwasoodpornej. Fundamenty pod konstrukcje wsporcze tablic informacyjnych należy wykonać z betonu lub betonu
zbrojonego, klasy co najmniej B-20. Fundamenty wykonane na głębokości zapewniającej stabilność konstrukcji.
Tablica musi zawierać następujące zapisy: nazwę Funduszu, nazwę zadania objętego dofinan-sowaniem, kwotę udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu, w miejscu „logotyp gminy lub powiatu” należy umieścić herb Gminy Końskie (wzór tablicy w załączeniu).
Projekt tablicy w wersji elektronicznej należy przekazać Zamawiającemu do akceptacji        na adres: abatorowska@umkonskie.pl

Szczegóły dotyczące lokalizacji każdej z tablic należy uzgodnić z Zamawiającym.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Ofertę można przekazać drogą elektroniczną do dnia 22.06.2020 r. do godz. 12.00
Adres poczty elektronicznej: abatorowska@umkonskie.pl

 

WARUNKI I ZAKRES RELIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym”(załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
2. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)
3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową brutto
ogółem.
4. Termin realizacji zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.06.2020
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 czerwca 2020 14:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 996
16 czerwca 2020 14:12 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [tablice_informacyjne_4_zadania_06_2020_zalaczniki.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 czerwca 2020 14:12 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)