ZP.271.1.11.2020.DS Końskie, dn. 27.04.2020 r.
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ulic w centrum miasta Końskie”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 t.j.) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanymi pytaniami:
Pytanie 1.
Ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia, wykonawcy w celu przygotowania rzetelnej wyceny, muszą przeanalizować całą dokumentację i zweryfikować przedmiary pomocnicze. Dokumentacja przetargowa, wymagająca analizy jest bardzo obszerna i nie edytowalna co znacznie utrudnia pracę. W związku z ograniczeniami jakie zostały nałożone z powodu pandemii, które powodują, że dużo firm podwykonawczych ograniczyło swoje moce przerobowe, w tym także kalkulację ofertową, wnosimy o przesunięcie terminu złożenia oferty z 04.05.2020 o co najmniej 30 dni. Dodatkowo w celu przygotowania rzetelnej wyceny, Wykonawca zobowiązany jest zapisami SIWZ, aby dokonać wizji lokalnej terenu, przy obecnych ograniczeniach w poruszaniu się jest to niemożliwe i stanowi argument do zmiany terminu składania ofert. Zwracamy się również z prośbą o załączenie edytowalnych plików DWG.
Odp.
Zamawiający na podst. art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t. j.) przedłuża termin składania ofert.
Zmienia się termin składania ofert z dnia 04.05.2020 r. na dzień 08.05.2020 r.
Zmienia się termin otwarcia ofert z dnia 04.05.2020 r. na dzień 08.05.2020 r.
Ogłoszenie nr 540071991-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.
Końskie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 530892-N-2020
Data: 10/04/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, Krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (url): www.umkonskie.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: DATA: 2020-05-04
W ogłoszeniu powinno być: DATA: 2020-05-08
Ogłoszenie nr 530892-N-2020 z dnia 2020-04-10 r.
Gmina Końskie: Przebudowa ulic w centrum miasta Końskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów 1 , 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umkonskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umkonskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Konskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic w centrum miasta Końskie
Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2020.DS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: Zadanie nr 1. Rozbudowa skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. 3-go Maja i Kazanowską w Końskie (rondo) wg dokumentacji opracowanej przez Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie Prosta Projekt z Chmielnika Zadanie nr 2. Przebudowa dróg gminnych ulic Marszałka Józefa Piłsudskiego, Placu Kościuszki i Ks. Józefa Granata wg dokumentacji opracowanej przez: Studio Projektowe i Wzorcownia NARADA Wiesław Michałek z Krakowa (w zakresie podstawowym i skrzyżowania ulic: Piłsudskiego i Ks Granata z DW 749), Pracownię Projektową Trochimiuk Cezary ze Skarżyska–Kamiennej w zakresie likwidacji kolizji z ciepłociągiem, oraz PWiK w Końskich w zakresie likwidacji kolizji z wodociągiem Zakres prac obejmuje: Dla zadania nr 1 w zakres inwestycji wchodzi w szczególności: − przesunięcie granic działek i poszerzenie pasa drogowego, − rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie w postaci małego ronda; − rozbudowa ulic Kazanowskiej i Piłsudskiego w zakresie połączenia z rondem (wloty i wyloty); − przebudowa ulicy 3-go Maja w zakresie połączenia z rondem (wlot/wylot); − przebudowa zjazdu drogi wewnętrznej – ul. Bugaj; − budowa odcinka chodnika o szerokości 2,5m i długości 53mb pomiędzy zachodnim wlotem ul. Piłsudskiego a wlotem ul. Kazanowskiej - uzupełnienie istniejących ciągów pieszych; − przebudowa istniejącego chodnika w zakresie dowiązania do nowych krawędzi skrzyżowania; − wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; − budowa kanału technologicznego; − przebudowa kanalizacji deszczowej; − przebudowa oświetlenia ulicznego; − usunięcie roślinności (drobne krzewy i drzewa 3szt.) kolidującej z planowaną inwestycją; − likwidację urządzeń sygnalizacji świetlnej; − zabezpieczenie i przebudowa istniejącej infrastruktury sieci uzbrojenia terenu. W ramach zadania nr 2 planowana jest przebudowa ulic zgodnie z załączonymi projektami. Zadanie obejmuje również przebudowę przyległych skrzyżowań. Zmianie według załączonych projektów ulegną sytuacyjnie ulice, wykonane zostaną zatoki postojowe, wykonane zostaną nowe rodzaje nawierzchni, zaprojektowane została również zieleń a w obszarze objętym przebudową zmieniona będzie docelowa organizacja ruchu. Załączone do przetargu projekty określają zakres przebudowy kolidujących z przebudowywanymi drogami sieciami uzbrojenia podziemnego w tym m.in. kanalizacji deszczowej, ciepłociągu, sieci elektrycznych.
II.5) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45231300-8 |
45233300-2 |
45232200-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie ulic miejskich wraz z odwodnieniem, oświetleniem i usuwaniem kolizji z sieciami podziemnymi o wartości niemniejszej niż: - dla zadania nr 1: 1 000 000,00 zł brutto, - dla zadania nr 2: 4 000 000,00 zł brutto • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej: Kierownikiem budowy – specjalista w zakresie robót drogowych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Kierownikiem robót – specjalista w zakresie robót, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Kierownik robót - specjalista w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Kierownik robót - specjalista w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. 2017 r. poz. 1332) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.), które pozwalać będą na pełnienie określonej funkcji w zakresie objętym umową. Wszystkie osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia tłumacza języka polskiego. Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć ww. osobom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1332), wraz rozporządzeniami wykonawczymi; rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 5 c) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – załącznik nr 6
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) - dla zadania nr 2: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 10.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy: a) wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne b) wystąpi siła wyższa c) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej, lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, d) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; e) nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów f) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia g) wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Pozostałe zmiany: 1) Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych u dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) wartość kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2) Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) Przewiduje się możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 4) Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 5) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6) Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym § musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 4, Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rozbudowa skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. 3-go Maja i Kazanowską w Końskie (rondo) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla zadania nr 1 w zakres inwestycji wchodzi w szczególności: − przesunięcie granic działek i poszerzenie pasa drogowego, − rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie w postaci małego ronda; − rozbudowa ulic Kazanowskiej i Piłsudskiego w zakresie połączenia z rondem (wloty i wyloty); − przebudowa ulicy 3-go Maja w zakresie połączenia z rondem (wlot/wylot); − przebudowa zjazdu drogi wewnętrznej – ul. Bugaj; − budowa odcinka chodnika o szerokości 2,5m i długości 53mb pomiędzy zachodnim wlotem ul. Piłsudskiego a wlotem ul. Kazanowskiej - uzupełnienie istniejących ciągów pieszych; − przebudowa istniejącego chodnika w zakresie dowiązania do nowych krawędzi skrzyżowania; − wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; − budowa kanału technologicznego; − przebudowa kanalizacji deszczowej; − przebudowa oświetlenia ulicznego; − usunięcie roślinności (drobne krzewy i drzewa 3szt.) kolidującej z planowaną inwestycją; − likwidację urządzeń sygnalizacji świetlnej; − zabezpieczenie i przebudowa istniejącej infrastruktury sieci uzbrojenia terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8, 45231300-8, 45233300-2, 45232200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa dróg gminnych ulic Marszałka Józefa Piłsudskiego, Placu Kościuszki i Ks. Józefa Granata |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania nr 2 planowana jest przebudowa ulic zgodnie z załączonymi projektami. Zadanie obejmuje również przebudowę przyległych skrzyżowań. Zmianie według załączonych projektów ulegną sytuacyjnie ulice, wykonane zostaną zatoki postojowe, wykonane zostaną nowe rodzaje nawierzchni, zaprojektowane została również zieleń a w obszarze objętym przebudową zmieniona będzie docelowa organizacja ruchu. Załączone do przetargu projekty określają zakres przebudowy kolidujących z przebudowywanymi drogami sieciami uzbrojenia podziemnego w tym m.in. kanalizacji deszczowej, ciepłociągu, sieci elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45100000-8, 45231300-8, 45233300-2, 45232200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
OKRES GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
ZP.271.1.11.2020.DS Końskie, dn. 17.04.2020 r.
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ulic w centrum miasta Końskie”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j.) zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ – TOM III - OPZ) w następujący sposób:
W dokumentacji projektowej dodaje się następujący zapis:
„Zamawiający wymaga aby przebudowywane i nowo budowane studnie kanalizacyjne posiadały pokrywy z herbem miasta Końskie.”
ZP.271.1.11.2020.DS Końskie, dn. 21.04.2020 r.
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa ulic w centrum miasta Końskie”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 t.j.) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanym pytaniem:
Pytanie 1.
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę wymagań dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia z 10% ceny całkowitej podanej w kosztorysie na 3%?
Powyższe podyktowane jest trudnością w uzyskaniu gwarancji ubezpieczeniowej od firm brokerskich w związku z istniejącą sytuacją panującą na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 jak i ogłoszoną przez Światową Organizację Zdrowia pandemią wirusa COVID-19.
Odp.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j.) zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia w następujący sposób:
ZP.271.1.11.2020.DS Końskie, dn. 29.04.2020 r.
Otrzymują uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:„Przebudowa ulic w centrum miasta Końskie”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 t.j.) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanymi pytaniami:
Pytanie 1.
Prosimy o zamieszczenie planów sytuacyjnych branży drogowej z legendą oraz zaznaczonymi powierzchniami poszczególnych rodzajów nawierzchni. Z rysunku Szczegół Nawierzchni nie jest możliwe określenie ilości różnych rodzajów nawierzchni.
Odp.
Zamawiający zamieszcza dokumenty w załączeniu.
Pytanie 2.
Prosimy o zamieszczenie rysunków zagospodarowania terenu w wersji DWG.
Odp.
Zamawiający zamieszcza dokumenty w załączeniu.
Pytanie 3.
Prosimy o usunięcie §4 Umowy na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 oraz o podanie hierarchii ważności dokumentów w przypadku rozbieżności.
Odp.
Zamawiający nie zmienia treści umowy dla zadania nr 1 i zadania nr 2.
Pytanie 4.
Dot. zad. 1
Kanalizacja deszczowa:
Prosimy o doprecyzowanie odcinków długości sieci kanalizacji deszczowej. Podane wg. Średnic długości sieci kanalizacji w przedmiarach (co za tym idzie roboty ziemne) w przedmiocie zamówienia (zał. 1) projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym (profil kanalizacji). W każdym z wymienionych dokumentów jest inna długość.
Odp.
Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowej została pokazana na rysunku W1_Projekt_zagospodarowania_terenu.pdf. Plik znajduje się wg następującej ścieżki dostępu: Małe rondo/ Projekty wykonawcze/ 03_Wodociag_kanalizacja_sanitarna. W tym też katalogu znajdują się pliki: KS1_Profile_podłużne_sieć_kanalizacji_sanitarnej.pdf, KS2_Szczegół_studni_kanalizacyjnej_betonowej_DN1200.pdf oraz W2_Profile_podłużne-sieć wodociagowa_wraz_z_wysięgnikami_istniejących_przyłączy.pdf, W3_Schemat_wezlow_montazowych.pdf , na podstawie których należy przygotować ofertę.
Pytanie 5.
Dot. zad 1.
Kanalizacja sanitarna + wodociąg.
Prosimy o przekazanie przedmiaru na zakres robót związany z wykonaniem kanalizacji sanitarnej oraz podanie długości odcinków sieci wodociągowej.
W przedmiarach robót nie ujęta jest kanalizacja sanitarna jedynie regulacje 3 szt. studni, ponadto długości sieci wodociągowej nie zgadzają się z przedmiarami robót i dokumentacją.
Odp.
Sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowej została pokazana na rysunku W1_Projekt_zagospodarowania_terenu.pdf. Plik znajduje się wg następującej ścieżki dostępu: Małe rondo/ Projekty wykonawcze/ 03_Wodociag_kanalizacja_sanitarna. W tym też katalogu znajdują się pliki: KS1_Profile_podłużne_sieć_kanalizacji_sanitarnej.pdf, KS2_Szczegół_studni_kanalizacyjnej_betonowej_DN1200.pdf oraz W2_Profile_podłużne-siećwodociagowa_wraz_z_wysięgnikami_istniejących_przyłączy.pdf, W3_Schemat_wezlow_montazowych.pdf , na podstawie których należy przygotować ofertę.
Pytanie 6.
Zad. nr 1:
Jeśli chodzi o włączenie do istniejącego, czynnego gazociągu metodą TD Wiliamson, z uzyskanych informacji, nie wykonuje się tej metody na średnicy DN32. Co przyjąć w takim przypadku do wyceny?
Odp.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia kolizji jakie zostały wskazane w dokumentacji załączonej do przetargu. Sposób usunięcia kolizji, w tym przypadku, włączenia się do czynnego gazociągu Wykonawca będzie wykonywał po zgłoszeniu zarządzającemu siecią gazową i pod jego nadzorem dokona włączenia. Metoda jaka zostanie w tym przypadku wybrana będzie wskazana przez właściciela/ zarządzającego siecią.
Pytanie 7.
Zad. nr 2:
Jaki jest termin zakończenia prac w celu podania ciepła? Czy cała sieć ma być wykonana do np. 30.09 czy jest dopuszczenie wykonania części sieci w tym roku lub całość w przyszłym?
Druga sprawa jest z przejściem przez plac kościoła. Uzyskaliśmy informację, że ksiądz nie wyraził zgody na kopanie, czy mogą Państwo udzielić informacji odnośnie tego?
Odp.
Zadanie nr 2 jest zadaniem przewidzianym do wykonania w ciągu dwóch lat. Roboty mogą być prowadzone, łącznie z wykonaniem badań i sprawdzeń szczelności przebudowanej sieci do 30.09. Zadanie w części przebudowy sieci ciepłowniczej może być wykonywana również w 2021 r. W pierwszej kolejności należy wykonać odcinek sieci ciepłowniczej od ul. Warszawskiej do komory cieplnej zlokalizowanej w centrum. Jednak do Wykonawcy należeć będzie takie zaplanowanie robót, aby były skorelowane z robotami innych branż w zadaniu.
Przejście przez plac kościoła zostało uzgodnione i takie uzgodnienie Zamawiający posiada. (zgody w załączeniu).
Pytanie 8.
W związku z obecną sytuacją prosimy o wyrażenie zgody i dopuszczenie możliwości przesłania gwarancji wadialnej podpisanej podpisem elektronicznym , droga elektroniczną.
W przypadku zgody prosimy o podanie adresu skrytki na którą należy przesłać gwarancję.
Odp.
Zamawiający dopuszcza złożenie gwarancji wadialnej podpisanej elektronicznie na adres: dsega@umkonskie.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie