Ogłoszenia o przetargach

Zaproszenie do złożenia oferty - Opinia w zakresie ustalenia czy stacje transformatorowe (budynkowe, wieżowe, kontenerowe) spełniają definicje budynku w rozumieniu art. 1a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.)

 

ZP. 271.2.19.2020.EP                                                                                          Końskie 17.01.2020

 

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

Na

 

Nazwa zadania - Opinia w zakresie ustalenia czy stacje transformatorowe (budynkowe, wieżowe, kontenerowe) spełniają definicje budynku w rozumieniu art. 1a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170
z późn. zm.)

 

Przedmiot zamówienia - Opinia powinna zawierać ustalenia czy stacje transformatorowe umieszczone w budynkach stanowią ich instalacje i urządzenia, jako niezbędne do użytkowania budynku z nim związane, czy stanowią odrębne od budynku instalacje i urządzenia stanowiące całość techniczno-użytkową z siecią energetyczną, jako niezbędne do użytkowania sieci energetycznej. Jeżeli w wyniku opinii sporne obiekty będą spełniać definicje budynku a umieszczone w nich stacje transformatorowe nie stanowią ich instalacji i urządzeń (ściśle związanych z budynkiem) prosi się o wycenę oddzielnie budynków, oddzielnie stacji transformatorowych na dzień 01.01.2013r.

 

 

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców:

Specjalista w zakresie kwalifikacji stacji transformatorowych (w tym budynkowe, wieżowe, kontenerowe) w myśl Ustawy Prawo Budowlane w związku z ustawą o Podatkach i Opłatach Lokalnych

 

Ofertę można przekazać pisemnie do dnia 23.01.2020r- biuro podawcze (Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, pok. nr 24), i/lub e-mailem adres: przetargi@umkonskie.pl i/lub faksem 41 372 29 55.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.

2. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

3. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

Nazwa zadania - Opinia w zakresie ustalenia czy stacje transformatorowe (budynkowe, wieżowe, kontenerowe) spełniają definicje budynku w rozumieniu art. 1a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170
z późn. zm.)

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres: ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie brutto:

……………………………..

Deklarujemy realizację zadania w terminie: 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

    1. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis wykonawcy

 

 

UMOWA NR ZP ………………………

Zawarta w dniu ……………. roku pomiędzy:

Gminą Końskie, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1, NIP 6581872838, REGON 291009797, zwaną dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie, Krzysztofa Obratańskiego,przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy Końskie Beaty Lis,

 

a

Panem/nią , NIP ……………, REGON ………….., rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia nr oraz posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania i wykonawstwa nr ……….., zamieszkałym/ą: ..…………………………….., legitymującym/ą się dowodem osobistym ……………….., wykonującym zlecenie – zwanym/ą dalej WYKONAWCĄ,

 

§ 1

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania sporządzenie opinii w zakresie ustalenia czy stacje transformatorowe (budynkowe, wieżowe, kontenerowe) położone na terenie Gminy Końskie 34 obiekty spełniają definicje budynku w rozumieniu art. 1 e ust 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.)

2. Opinia powinna zawierać ustalenia czy stacje transformatorowe umieszczone w budynkach stanowią ich instalacje i urządzenia, jako niezbędne do użytkowania budynku z nim związane, czy stanowią odrębne od budynku instalacje i urządzenia stanowiące całość techniczno-użytkową z siecią energetyczną, jako niezbędne do użytkowania sieci energetycznej. Jeżeli w wyniku opinii sporne obiekty będą spełniać definicję budynku, a umieszczone w nich stacje transformatorowe nie stanowią ich instalacji i urządzeń (ściśle związanych z budynkiem) prosi się o wycenę oddzielnie budynków, oddzielnie stacji transformatorowych w latach 2013-2017

3. Cel opinii – prawidłowe ustalenie przedmiotów opodatkowania podatkiem od nieruchomości w latach 2013-2017

§ 2

Z tytułu wykonania zleconej pracy Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie brutto/brutto brutto
w wysokości ………...zł (słownie zł: ………………………………………………………..).

 

§ 3

Termin wykonania opinii – 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

 

§ 4

Wypłata wynagrodzenia nastąpi po doręczeniu opinii przez Wykonawcę na zlecone czynności będące przedmiotem niniejszej umowy, w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.

 

§ 5

1. Jeżeli przedmiot umowy zostanie wykonany z wadami Zamawiający ma prawo według własnego uznania:

a) żądać bezpłatnego usunięcia wad w terminie niezwłocznym,

b) na koszt Wykonawcy dokonać usunięcia wad lub zlecić to osobie trzeciej,

c) nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

 

§ 6

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

a) za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % za każdy dzień do 30 dni zwłoki, 1 % za każdy następny dzień zwłoki lecz nie więcej niż 20 % wartości wynagrodzenia umownego;

b) za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 1 % za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20 % wartości wynagrodzenia umownego;

c) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

2. Kary umowne, o których mowa w ust. 1 lit. a), b), c) podlegają sumowaniu, a ich łączna wartość nie może przekroczyć 40 % wartości przedmiotu umowy.

3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn,
za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

4. Zamawiający ma prawo potrącić naliczone kary umowne, o których mowa w ust. 1 z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

5. Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych
do wysokości poniesionej szkody.

§ 7

Wszelkie spory powstałe na tle stosowania umowy będą rozstrzygane przez właściwy Sąd według siedziby Zamawiającego.

 

§ 8

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca, a drugi Zamawiający.

 

WYKONAWCA                                                                         ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 stycznia 2020 12:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1197
17 stycznia 2020 12:58 (Jacek Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)