Znak: ZP. 271.2.130.2019.EP Końskie 10.09.2019r.
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
Zadanie – „Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych" - fundusz sołecki sołectwa Jeżów
Przedmiot zamówienia
Dostawa i montaż karuzeli czteroramiennej z siedziskami. Urządzenie należy zamontować zgodnie z istniejoncym planem zagospodarowania terenu, warunkami technicznymi
i normami obowiązującymi w budownictwie w miejscowości Jeżów Gmina Końskie na działce nr 798 jednostka ewidencyjna 260503_5 Końskie obszar wiejski obręb 0015 Jeżów
Materiały pomocnicze: przedmiar robót.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 16.09.2019r, adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 90 dni od daty podpisania umowy.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik
do niniejszego zaproszenia. Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto
i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:Małgorzata Królikowska– UMiG Końskie (41) 372 32 49 wew. 141.
Załączniki:
Formularz ofertowy
Projekt umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Zadanie – „Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych" - fundusz sołecki sołectwa Jeżów
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Wartość usługi ustala się w następującej cenie:
Wartość netto ............................................zł
(słownie: ........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: .............................................................................................................................)
1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: `90 dni od daty podpisania umowy.
2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
4. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis Wykonawcy)
UMOWA NR …………….
zawarta w dniu _________pomiędzy Gminą Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1,
NIP 658-18-72-838, REGON 291009797 zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym” reprezentowaną przez:
Burmistrza Miasta i Gminy Końskie – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika - Beaty Lis
a
___________________________________________________________________________,
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
§ 1. PRZEDMIOT UMOWY
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych” realizowane w ramach funduszu sołeckiego sołectwa Jeżów polegające na dostawie i montażu karuzeli czteroramiennej zgodnie z planem zagospodarowanie terenu.
2. Zamówienie realizowane będzie na podstawie niniejszej umowy i zgodnie z niniejszą umową,
przedmiotem zamówienia,
ofertą Wykonawcy.
projektem zagospodarowania terenu w części dotyczącej przedmiotu zamówieniu.
3 .Roboty prowadzone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, budowlanej na podstawie dokumentów określonych w § 1 ust. 2 (z zachowaniem wymienionej hierarchii ważności) oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
§ 2. TERMINY
1. Strony ustalają termin rozpoczęcia robót na dzień zawarcia umowy będący jednocześnie dniem protokolarnego przekazania terenu budowy, a termin zakończenia – 90 dni licząc od dnia podpisania umowy, przy czym za zakończenie robót uznaje się datę dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich dokumentów potwierdzających prawidłowe i kompletne wykonanie przedmiotu Zamówienia, o których mowa w § 10 ust.2 pkt 2.
2. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu umowy.
§ 3. PRZEDSTAWICIELE STRON
Ze strony Zamawiającego koordynatorką prac będzie – Małgorzata Królikowska dostępna pod nr tel. 41 372 37 20, e-mailem: mkrolikowska@umkonskie.pl Ze strony Wykonawcy ________________________ dostępny pod telefonem nr: _____________________________i e-mailem:_________________________
§ 4. OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający w szczególności jest zobowiązany do:
przekazania Wykonawcy terenu budowy,
dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
§ 5. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
1. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
terminowego wykonania robót,
wykonania wszystkich robót zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, zasadami sztuki budowlanej,
stosowania materiałów i urządzeń z zachowaniem wymogów stawianych wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z odpowiednimi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zapewnienia jakości robót nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, zmiany określonych standardów wymagają pisemnej zgody Zamawiającego,
zapewnienia przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz p.poż. we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną,
prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego,
Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót.
§ 6. WYNAGRODZENIE I WARUNKI PŁATNOŚCI
Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe wraz z podatkiem VAT obowiązującym w dniu podpisania umowy na kwotę w wysokości ……………. zł (słownie złotych: …………………………………………………………….).
Kwota określona w ust. 1 zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji technicznej, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, a w szczególności: roboty przygotowawcze, porządkowe, itp.
Wykonawca oświadcza, że zawierając niniejszą umowę i akceptując ustalone w niej należne mu wynagrodzenie ryczałtowe przyjął na siebie obowiązek wykonania także wszystkich innych robót niezbędnych do realizacji niniejszej umowy, w tym wyszczególnionych w ust. 2 oraz, że uwzględnił tę okoliczność w swojej wycenie przedmiotu umowy.
Wykonawca wystawi jedną fakturę po zakończeniu realizacji zadania i protokolarnym odbiorze robót.
Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu, przelewem na konto Wykonawcy.
§ 7. SPOSÓB REALIZACJI UMOWY
Pochodzące z demontażu materiały, Wykonawca usunie z terenu robót na własny koszt (w tym koszt ewentualnej utylizacji) w porozumieniu z Zamawiającym.
W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowego naprawienia na własny koszt.
W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie na bieżąco usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt.
Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską i Europejską Normą, aprobaty techniczne, atesty.
§ 8. PODWYKONAWSTWO
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
§ 9. ZMIANY
Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
§ 10. ODBIÓR ROBÓT
1. Odbiór końcowy robót zorganizowany będzie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i potwierdzenia gotowości wykonanych robót do odbioru, potwierdzonej przez Koordynatora.
2. Gotowość do odbioru końcowego uznaje się, kiedy spełnione są łącznie następujące warunki:
wykonane wszystkie roboty objęte umową,
uporządkowany teren robót,
złożono w dwóch egzemplarzach pełną i uporządkowaną dokumentację z wykonanych robót tj.: dokumentację fotograficzną z realizacji Zamówienia.
3. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów opisanego w ust. 2 pkt 3, Zamawiający
ma prawo odmówić przystąpienia do odbioru, a skutki z tym związane ponosi Wykonawca.
4. Jeżeli w toku czynności odbioru robót zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu
przysługują następujące uprawnienia:
jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, może żądać odpowiedniego obniżenia wynagrodzenie,
jeżeli uniemożliwiają one użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu odbioru po raz drugi,
skorzystać z uprawnień określonych w § 11 ust. 3 umowy.
5..Z czynności odbioru będzie spisany protokół, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
6, Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad oraz do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych poprzednio robót, jako wadliwych.
7. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu Umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia tych wad.
§ 11. OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI
Uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wygasają po upływie 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się od dnia dokonania przez strony odbioru końcowego przedmiotu umowy z tym, że w przypadku stwierdzenia podczas odbioru końcowego wad i usterek – od dnia ich usunięcia.
Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady robót wykonanych przez Wykonawcę, to Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich usunięcia i wyznacza mu w tym celu odpowiedni termin.
Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wyznaczonym zgodnie z ust. 3, to Zamawiający może wyznaczyć innego Wykonawcę do usunięcia wad, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Do czynności odbioru robót usuwających wady stosuje się postanowienia dotyczące odbioru końcowego.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek brania udziału w przeglądach w trakcie trwania gwarancji oraz przeglądzie pogwarancyjnym.
§ 12. KARY UMOWNE
1.Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:
w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
w razie nieterminowego usuwania wad i usterek w wysokości 1% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, począwszy od następnego dnia po upływie wyznaczonego terminu do usunięcia wad i usterek, lecz nie więcej niż 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto.
3. Strony ponadto postanawiają, że zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar.
§ 13. ODSETKI
Za nieterminową płatność faktury, o której mowa w § 6, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności:
w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy. W terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu pierwszym,
gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o wydaniu nakazu zapłaty,
gdy Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, przez okres 3 dni od dnia otrzymania tego wezwania,
gdy Wykonawca bez uzgodnienia z Zamawiającym przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni lub przerwa trwa tak długo, że łączne kary za zwłokę osiągnęły górną granicę stosowania kar umownych. W tym przypadku prawo odstąpienia przysługuje w terminie 7 dni od dnia spełnienia się przesłanek opisanych w zdaniu pierwszym,
przypadkach określonych w innych postanowieniach niniejszej umowy.
2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:
Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego w niniejszej umowie,
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy, w terminie 7 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego o okolicznościach opisanych w zdaniu pierwszym.
3. Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 2 umowy Zamawiający lub Wykonawca mogą odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.
4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
5. W wypadku odstąpienia od umowy, Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki:
w terminie do siedmiu dni od daty odstąpienia od umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku, według stanu na dzień odstąpienia,
Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym, na koszt tej strony, która odstąpiła od umowy,
Wykonawca sporządzi wykaz materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez niego do realizacji innych robót nieobjętych niniejszą umową, jeżeli odstąpienie nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego.
6. Wykonawca zgłosi do dokonania odbioru przez Zamawiającego roboty przerwane oraz roboty zabezpieczające, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, oraz niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 30 dni, usunie z terenu budowy urządzenia zaplecza przez niego dostarczone lub wniesione.
7. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do:
sporządzenia wykazu materiałów, urządzeń lub konstrukcji, które mogą być przez niego wykorzystane oraz wykazu materiałów, urządzeń lub konstrukcji, które nie mogą być przez niego wykorzystane,
wezwania Wykonawcy do przekazania robót w toku, materiałów urządzeń lub konstrukcji, które mogą być przez Zamawiającego wykorzystane i dokonania zapłaty wynagrodzenia za wykonane roboty, z uwzględnieniem ich, jakości i stopnia realizacji na dzień odstąpienia od umowy oraz wezwania Wykonawcy do uprzątnięcia z remontowanego obiektu materiałów, urządzeń lub konstrukcji, które nie mogą być przez Zamawiającego wykorzystane.
przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy.
§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
2.Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest właściwy dla Zamawiającego Sąd powszechny.
3.Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie