ZP.271.2.214.2018.DS
Końskie, 10.12.2018 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Rekultywacja i remediacja zbiornika wodnego w Sielpi wraz z budową infrastruktury dla udostępnienia zieleni.
2. Zamówienie podzielone jest na 4 części:
a) Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej,
b) Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej,
c) Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
d) Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
na podstawie art. 18 ust. 2 ustawy Prawo budowlane w zakresie zgodnym z dokumentacją przy robotach budowlanych polegających na rekultywacji i remediacji zbiornika wodnego. Szczegóły określa załączona dokumentacja.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 18.12.2018 r. do godz. 12:00
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
adres: Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: do 30.06.2020 r.
Termin rozpoczęcia nadzoru inwestorskiego ustalono na dzień podpisania umowy; termin zakończenia tożsamy z datą podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego inwestycji.
2. Kryterium wyboru ofert: cena 100%.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1) Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT) dla każdego zadania odrębnie.
5. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową dla każdego zadania odrębnie.
6. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że dysponuje co najmniej następującymi osobami:
a) Zadanie 1: Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą: posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b) Zadanie 2: Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą: posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
c) Zadanie 3: Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
d) Zadanie 4: Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
7. Wykonawca do oferty dołączy Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 3.
8. Zakazuje się powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą polegających w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ PO,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
ZP-271.2.214.2018.DS
Końskie, dn. 14.12.2018 r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
Dotyczy zapytania ofertowego na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Rekultywacja i remediacja zbiornika wodnego w Sielpi wraz z budową infrastruktury dla udostępnienia zieleni”
Zamawiający udziela odpowiedzi w związku z otrzymanymi pytaniami:
Pytanie 1.
Czy jedna osoba może pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednej branży, jeśli posiada wymagane uprawnienia, np konstrukcyjno-budowlane i hydrotechniczne lub elektryczne i teletechniczne?
Odp.
Tak.
Pytanie 2.
Czy załącznik nr 3 - wykaz osób należy wypełnić dla każdego zadania odrębnie, czy może być jeden do wszystkich zadań?
Odp.
Może być jeden wykaz osób – załącznik nr 3 dla wszystkich zadań.
Pytanie 3.
Jaką częstotliwość nadzoru inwestycji Państwo przewidują, tj. jaką przyjąć do założeń kalkulacji ceny oferty, czy raz w tygodniu? czy częściej wymagane (systematyczne, z wyłączeniem sporadycznych konieczności)?
Odp.
Przewiduje się wizytę na budowie raz w miesiącu, jeśli nie zajdzie konieczność dodatkowych spotkań.
Pytanie 4.
Czy przewidują Państwo organizowanie narad koordynacyjnych, a jeśli tak, to w jakiej częstotliwości?
Odp.
Narady koordynacyjne odbywać się będą raz w miesiącu.
Pytanie 5.
Czy rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych będzie również jednorazowe, po odbiorze końcowym, czy są przewidywane odbiory częściowe? Umowa z Wykonawcą robót budowlanych w zakresie wynagrodzenia jest/będzie ryczałtowa czy rozliczenie powykonawcze?
Odp.
Są przewidziane odbiory częściowe. Wynagrodzenie jest ryczałtowe.
Pytanie 6.
Czy rozliczenie nadzoru inwestorskiego będzie mogło być rozliczane częściowo, czy zgodnie ze wzorem umowy po zakończeniu realizacji - przewidywany długi okres realizacji - 30.06.2020 r?
Odp.
Zgodnie ze wzorem umowy.
Pytanie 7.
Jeśli termin realizacji robót ulegnie zmianie - skrócenie bądź wydłużenie, czy wynagrodzenie inspektora nadzoru będzie mogło adekwatnie zmieniane?
Odp.
Nie.
Termin rozpoczęcia nadzoru inwestorskiego ustalono na dzień podpisania umowy; a termin zakończenia na dzień podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego inwestycji.
Inspektor nadzoru inwestorskiego jest również obowiązany wziąć udział w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie