ZP. 271.2.174.2018.EP Końskie 15.10.2018
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
Przebudowa drogi wew. w Izabelowie w ramach zadania „Przebudowa, budowa dróg, chodników oraz innej infrastruktury na terenie miasta i gminy Końskie”
W zakres zamówienia wchodzi przebudowa drogi wew. o długości ok. 170 m, szerokości nawierzchni 3,00 m kategoria ruchu KR 2 W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
-Wykonanie nakładki bitumicznej gr 5 cm z betonu asfaltowego KR 2 na istniejącej podbudowie z kruszywa
-Wykonanie poboczy szer. 0,50 m z kruszywa gr w-wy do 7 cm
-Roboty porządkowe
Lp. |
Wyszczególnienie robót |
Jedn. |
Ilość |
Wykonanie nakładki bitumicznej gr 5 cm, 170 m dł. X 3,0 m szer=510 |
m2 |
510 |
|
Utwardzenie poboczy obustronne kruszywem gr do 7 cm fr. 0-31,5 mm z zagęszczeniem 170*0,5*2 str |
m2 |
170 |
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do19.10.2018r.
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55.
Termin wykonania przedmiotowego zadania: 30 dni od daty podpisania umowy
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
Cena oferty brutto – znaczenie 100 %
3.Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).
Załączniki:
Formularz ofertowy
Projekt umowy
Kosztorys ofertowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Przebudowa drogi wew. w Izabelowie w ramach zadania „Przebudowa, budowa dróg, chodników oraz innej infrastruktury na terenie miasta i gminy Końskie”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Zadanie 1- Wartość netto ............................................zł
(słownie:...............................................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
1. Deklarujemy realizację zadania: 30 dni od daty podpisania umowy
2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis)
Kosztorys ofertowy
Przebudowa dr. wew. w Izabelowie
Lp. |
Wyszczególnienie robót |
Jedn. |
Ilość |
Cena jedn. |
Wartość zł (netto) |
Wykonanie nakładki bitumicznej gr. 5 cm, 170 m dł. x 3,0 m szer. = 510 |
m2. |
510 |
|
|
|
Utwardzenie poboczy obustronne kruszywem gr. do 7 cm fr. 0 – 31,5 mm z zagęszczeniem 170*0,5*2str |
m2 |
170 |
|
|
|
RAZEM |
Netto: |
|
|||
VAT 23 % |
|
||||
Brutto: |
|
Umowa Nr …………… 2018
zawarta w dniu ……………….. pomiędzy
Gminą Końskie, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1, NIP 658-187-28-38, REGON 291009797,zwaną dalej „Zamawiającym’’ reprezentowaną przez:
Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza Miasta i Gminy Końskie
przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis
a
…………………………………………………………………..
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
…………………………………………………………………..
§ 1. PRZEDMIOT UMOWY
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. Przebudowa drogi wew. w Izabelowie w ramach zadania „Przebudowa, budowa dróg, chodników oraz innej infrastruktury na terenie miasta i gminy Końskie”. Szczegółowy zakres robót, określa załączniki nr 1 (kosztorys ofertowy) i nr 2 (przedmiot zamówienia).
2. Wykonawca zapewni specjalistyczny sprzęt, właściwy do wykonania niniejszej umowy, odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz wszelkie niezbędne materiały.
3. Wykonawca zobowiązuje się stosować do wytycznych i wskazówek Zamawiającego dotyczących wykonania umowy.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne umiejętności, wiedzę, środki, sprzęt
i doświadczenie do wykonania prac będących przedmiotem umowy i zobowiązuje się je wykonać z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy i techniki.
5. Do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykonaniem niniejszej umowy Wykonawca upoważnia …………………………….., dostępnego pod nr tel. kom…………………….
§ 2. TERMIN WYKONANIA UMOWY I ODBIÓR ROBÓT
1. Strony ustalają, że umowa zostanie wykonana w terminie 30 dni od dnia jej podpisania.
2. Do czasu realizacji zadania nie wlicza się dni w których wykonywanie robót nie było możliwe ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót.
3. Zamawiający zobowiązany jest w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wykonaniu umowy protokolarnie przyjąć wykonane roboty lub wskazać, jakie zgłasza do nich zastrzeżenia. Strony wspólnie ustalą termin usunięcia zgłoszonych poprawek.
4. Protokół odbioru winien być sporządzony na piśmie i podpisany przez obie strony.
§ 3. WYNAGRODZENIE
1. Za wykonanie umowy Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto: ………………….. zł, zgodnie ze sporządzonymi kosztorysem ofertowym, stanowiącymi załączniki nr 1 do umowy, na podstawie wystawionej faktury VAT z 30 - dniowym terminem płatności.
2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania umowy, w tym koszty materiałów i robocizny.
3. Za nieterminową płatność faktury, o której mowa w ust. 1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 4. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych, w tym zakresie szczególnie:
jest zobowiązany do przestrzegania przepisów z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,
jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z drogi w obrębie wykonywanych robót,
jest odpowiedzialny za prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania robót .
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w robotach, materiałach, sprzęcie, spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji robót oraz przy usuwaniu wad w okresie gwarancji.
Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy i zlikwiduje je po zakończeniu robót oraz zapewni miejsce składowania odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest do gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach i obciążają go wszelkie działania w tym zakresie.
Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel budowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobach lub rzeczach wynikające z nienależytego zabezpieczenia terenu lub nienależytego wykonania umowy.
§ 5. GWARANCJA
Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na wszystkie prace wykonane w ramach niniejszej umowy.
§ 6. KARY UMOWNE
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:
Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną:
a) odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada
w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego,
Wykonawca płaci Zamawiającemu karę umowną:
za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, a począwszy od 15 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień opóźnienia, licząc od umownego terminu jej dostarczenia. Całkowita wartość kar umownych nie może przekraczać 20% wynagrodzenia umownego,
za opóźnienie w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, a począwszy od 15 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do usunięcia wad, lecz nie więcej niż 20 % wynagrodzenia umownego,
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.
3. Zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar.
§ 7. ODSETKI
Za nieterminowe płatności faktur, o których mowa w § 3, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności:
w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy,
gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
gdy Wykonawca nie rozpoczął prac bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, przez okres 7 dni od dnia otrzymania tego wezwania,
gdy Wykonawca bez uzgodnienia z Zamawiającym przerwał realizację prac i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni lub przerwa trwa tak długo, że łączne kary za zwłokę osiągnęły górną granicę stosowania kar umownych,
gdy Wykonawca wykonuje prace niezgodnie z umową lub w sposób wadliwy, niezgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami i właściwymi przepisami prawa, nie dochowując, jakości prac i nie przystąpi niezwłocznie do właściwego ich wykonania od dnia pisemnego wezwania przez Zamawiającego,
gdy Wykonawca opóźnia się z zakończeniem prac, tak dalece, że w opinii Zamawiającego nie jest prawdopodobne, aby je ukończył w terminie.
Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:
Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury, określonego w niniejszej umowie,
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy,
Odstąpienie od umowy winno dla swej skuteczności złożone być przez stronę uprawnioną do odstąpienia w terminie 7 dni od spełnienia przesłanek uprawniających do odstąpienia.
Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
W wypadku odstąpienia od Umowy, w terminie do siedmiu dni od daty odstąpienia od Umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji oraz wycenę prac w toku, według stanu na dzień odstąpienia,
Wykonawca ma prawo do wynagrodzenia za prawidłowo wykonane prace do dnia odstąpienia przez Zamawiającego
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W sprawach nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie