Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: Zadanie nr 1: Doposażenie placu zabaw – fundusz sołecki sołectwa Bedlenko, Zadanie nr 2: Budowa siłowni zewnętrznej na terenie sołectwa ( dokumentacja i wykonanie)– fundusz sołecki sołectwa Proćwin



ZP. 271.2.104.2018.EP                                                                                    Końskie 22.06.2018

 

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

 

Zadanie nr 1: Doposażenie placu zabaw – fundusz sołecki sołectwa Bedlenko

Zadanie nr 2: Budowa siłowni zewnętrznej na terenie sołectwa ( dokumentacja i wykonanie)– fundusz sołecki sołectwa Proćwin

Przedmiot zamówienia jest:

Zadanie nr 1: Doposażenie placu zabaw – fundusz sołecki sołectwa Bedlenko.

Dostawa i montaż:

  1. huśtawki bocianie gniazdoo wymiarach zewnętrznych: wysokość: 2,20 m, szerokość: 1,95 m, długość: 3,00 m, strefie bezpieczeństwa: 7,10 m x 3,20 m (szer. x wys., wysokości swobodnego upadku: 1,30 m – szt. 1,

  2. karuzeli tarczowej z siedzeniami o wymiarach zewnętrznych: wysokość: 0,80 m, Ø 1,50 m, strefie bezpieczeństwa: Ø 5,50 m – szt. 1

Zadanie nr 2: Budowa siłowni zewnętrznej na terenie sołectwa (dokumentacja i wykonanie) – fundusz sołecki sołectwa Proćwin.

Dostawa i montaż urządzeń fitness wg projektu:

  1. surfer /słup/ twister wykonane na konstrukcji nośnej ze stalowych rur o przekroju Ø 89 mm, Ø 114 mm i grubości 3,6 mm, malowane proszkowo – szt. 1,

  2. biegacz/słup/orbitek wykonane na konstrukcji nośnej ze stalowych rur o przekroju Ø 114 i grubości 3,6 mm, malowane proszkowo – szt. 1,

  3. prasa nożna/słup/motyl na konstrukcji nośnej ze stalowych rur o przekroju Ø 89 mm, Ø 114 mm i grubości 3,6 mm o wymiarach zewnętrznych: wysokości: 1,30 m, malowane proszkowo, siedlisko z oparciem wykonane z polietylenu – szt. 1,

  4. expander/słup/steper wykonane na konstrukcji nośnej ze stalowych rur o przekroju Ø 114 i grubości 3,6 mm, malowane proszkowo – szt. 1.

 

 

  1. Jeżeli w zaproszeniu do składania oferty cenowej lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp.

  2. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

  3. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

 

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do28.06.2018r.
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego (1-2) zadania:17.08.2018

  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który uzyskał najwyższą ilość punktów w kryteriach podanych w zaproszeniu.

Cena oferty brutto – znaczenie 100 %

4.Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).

5. Do oferty należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty na urządzenia, wydane przez odpowiednie jednostki akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji, np. Instytut Nadzoru Technicznego.

6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

Zadanie nr 1: Doposażenie placu zabaw – fundusz sołecki sołectwa Bedlenko

Zadanie nr 2: Budowa siłowni zewnętrznej na terenie sołectwa ( dokumentacja i wykonanie)– fundusz sołecki sołectwa Proćwin

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres: ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

 

Zadanie 1- Wartość netto ............................................

(słownie:...............................................................................................................................)

Podatek VAT ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

\i/lub

 

Zadanie 2- Wartość netto ............................................

(słownie:...............................................................................................................................)

Podatek VAT ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

 

 

1. Deklarujemy realizację zadania nr 1 i/lub zad. Nr 2 w terminie: 17.08.2018

2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis)

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 czerwca 2018 13:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 968
22 czerwca 2018 13:21 (Jacek Nowak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
22 czerwca 2018 13:21 (Jacek Nowak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
22 czerwca 2018 13:21 (Jacek Nowak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)