Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: „Zagospodarowanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych położonych na terenie miasta”



ZP. 271.2.92.2018.EP                                                                                        Końskie 24.05.2018

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

„Zagospodarowanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych położonych na terenie miasta”

 

Wykonanie zagospodarowania zieleni w pasie drogi gminnej ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego (w rejonie ronda Nauczycieli Tajnego Nauczania) oraz ul. Mjr Hubala (przy poczcie) w Końskich. Zagospodarowanie polegało będzie na usunięciu ziemi z istniejących trawników, nawiezienie ziemi urodzajnej, nasadzeniu krzewów (rabat krzewiastych) z gat. Tawuła japońska, berberys czerwonolistny, irga ( w ilości do 6 szt./mb.) wyłożenie włókniną, wykorowanie korą lub kruszywem. Łączna ilość metrów do zagospodarowania 150: na ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego – 120 mb, ul. Mjr Hubala – 30 mb.

Uwaga: do realizacji należy przystąpić po akceptacji przedstawionej koncepcję zagospodarowania.

  

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do29.05.2018r.
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 30 dni od daty podpisania umowy

  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

Cena oferty brutto – znaczenie 100 %

3..Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2).

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy

  3. Kosztorys ofertowy

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

Zagospodarowanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych położonych na terenie miasta”

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres: ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

 

Zadanie 1- Wartość netto ............................................zł

(słownie:...............................................................................................................................)

Podatek VAT ................. % .............................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................ zł

1. Deklarujemy realizację zadania: 30 dni od daty podpisania umowy

2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

......................dn................                                   .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis)

 



Kosztorys ofertowy

  

Zagospodarowanie zielenie w pasach drogowych

dróg gminnych położonych na terenie miasta.

 

 

W kosztorysie należy przewidzieć następujące prace:

wykonanie zagospodarowania zieleni w pasie drogi gminnej ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego (w rejonie ronda Nauczycieli Tajnego Nauczania) oraz ul. Mjr Hubala (przy poczcie) w Końskich. Zagospodarowanie polegało będzie na usunięciu ziemi z istniejących trawników, nawiezienie ziemi urodzajnej, nasadzeniu krzewów (rabat krzewiastych) z gat. Tawuła japońska, berberys czerwonolistny, irga ( w ilości do 6 szt./mb.) wyłożenie włókniną, wykorowanie korą lub kruszywem. Łączna ilość metrów do zagospodarowania 150: na ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego – 120 mb, ul. Mjr Hubala – 30 mb.

 

Uwaga: do realizacji należy przystąpić po akceptacji przedstawionej koncepcję zagospodarowania.

 

 

Lp.

Gatunek

drzewa, krzewów

Ilość

Cena

jedn.

Wartość zł (netto)

 

Krzewy:

Tawuła japońska , Berberys Thunberga, irga

150 m

 

 

RAZEM

Netto

 

VAT 8 %

 

Brutto

 

 



Umowa Nr …………… 2018.

 

zawarta w dniu ……………….. pomiędzy

Gminą Końskie, 26 - 200 Końskie, ul. Partyzantów 1 NIP 658-187-28-38, REGON 291009797, zwaną dalej „Zleceniodawcą’’ reprezentowaną przez:

Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

…………………………………………………………………..

zwanym w dalszej części umowy „Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez:

…………………………………………………………………..

§ 1

Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do realizacji usługę pn. „ Zagospodarowanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych położonych na terenie miasta”.

W zakres zamówienia wchodzi : wykonanie zagospodarowania zieleni w pasie drogi gminnej ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego (w rejonie ronda Nauczycieli Tajnego Nauczania) oraz ul. Mjr Hubala (przy poczcie) w Końskich a w szczególności: usunięcie ziemi z istniejących trawników, nawiezienie ziemi urodzajnej, nasadzenie krzewów (rabat krzewiastych) z gat. Tawuła japońska, berberys czerwonolistny, irga ( w ilości do 6 szt./mb.) wyłożenie włókniną, wykorowanie korą / kruszywem. Łączna ilość metrów do zagospodarowania 150 mb: na ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego – 120 mb, ul. Mjr Hubala – 30 mb.

 

§ 2

Wynagrodzenie za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia określoną
w § 1 niniejszej umowy wynosi…………………………………..brutto (słownie ……………….) .

§ 3

 

Termin realizacji zadania rozpoczyna się z dniem podpisania umowy a zakończenia 30 dni od jej podpisania i przypada na ………………….

 

§ 4

Podstawą do zapłaty za wykonaną usługę będzie protokół odbioru i wystawiona faktura płatna przelewem na konto Zleceniobiorcy w terminie 30 dni od jej przedłożenia Zleceniodawcy

§ 5

1. Nadzór nad realizacją umowy będzie sprawował Koordynator, Tadeusz Pasiński, dostępny pod nr tel 604 507 627

2. Nadzór z ramienia Zleceniobiorcy nad przebiegiem prac przewidzianych niniejszą umową sprawował będzie…………………………………dostępny pod nr tel. kom. ….………..…….

§ 6

Zleceniobiorca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować teren gdzie będą prowadzone prace oraz dbać o bezpieczeństwo, stan techniczny i prawidłowość oznakowania.

§ 7

1. Zleceniobiorca z tytułu nienależytego wykonania usługi, zobowiązany jest do ponownego wykonania usługi bez wynagrodzenia.

2. W przypadku nie przyjęcia się krzewów, Zleceniobiorca zobowiązany jest do ponownego nasadzenia bez dodatkowego wynagrodzenia.

3. W przypadku uszkodzenia (wyrwania, połamania) przez wandali, Zleceniobiorca zobowiązany jest do uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zleceniodawcę, po cenie podanej w ofercie za 1 szt.

§ 8

Zleceniobiorca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną przez siebie usługę.

 

§ 9

  1. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłacenia Zleceniobiorcy kary umownej za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność w wysokości 1000 zł.

2. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapłacenia Zleceniodawcy kary umownej:

a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność
w wysokości 1000 zł ,

b) za opóźnienie w wykonaniu usługi – wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu zadania zgodnie ze zleceniem Koordynatora, lecz nie więcej niż 1000 zł,

3. Zleceniodawca potrąci kary umowne, o których w pkt. 2 lit „b” z wynagrodzenia Zleceniobiorcy.

4. Niezależnie od kar umownych Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w przypadku, gdy szkoda przekracza wysokość kar umownych.

§ 10

Za nieterminowe płatności Zleceniodawca zapłaci odsetki w wysokości ustawowej.

§ 11

Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wypadków i szkód powstałych na skutek nienależytego wykonania postanowień niniejszej umowy.

§ 12

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 13

Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 14

Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zleceniodawcy.

§ 15

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egz. po 1 egz. dla każdej ze stron.

 

ZLECENIOBIORCA                                                                                  ZLECENIODAWCA

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 maja 2018 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 968
24 maja 2018 13:33 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 maja 2018 13:33 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 maja 2018 13:32 (Jacek Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)