Ogłoszenia o przetargach

Zaproszenie do złożenia oferty na: Budowa cmentarza grzebalnego (komunalnego) w Końskich

ZP. 271.2.73.2018.EP

Końskie, 09.05.2018r.

 

ZAPROSZENIE
 DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:

Budowa cmentarza grzebalnego (komunalnego) w Końskich.

 

Przedmiotem zamówienia jest :
usługa polegająca na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę cmentarza komunalnego w Końskich, niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji.

W ramach dokumentacji wchodzi sporządzenie m. in.:

1.    dwóch wariantów koncepcji architektoniczno-budowlanej dotyczących budowy cmentarza komunalnego (po 3 egz. oraz w wersji elektronicznej CD).
W przypadku nie przyjęcia przez Zamawiającego rozwiązań zawartych w przedłożonych koncepcjach, Wykonawca zobowiązany jest wykonać trzecią, biorąc pod uwagę wniesione przez Zamawiającego sugestie.
2.    dokumentacji projektowej (po 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD):
2.1.    projekt budowlany,
2.2.    projekty wykonawcze branżowe oddzielne opracowania dla każdej branży wraz z uzgodnieniem i pozyskaniem warunków technicznych określonych przez właściwych gestorów sieci,
2.3.    informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3.    dokumentacji przetargowej (po 3 egz. oraz wersja elektroniczna na CD):
3.1.    specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3.2.    przedmiaru robót,
3.3.    kosztorysy inwestorskie i ofertowe (oddzielnie dla każdej branży),
wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego.
Opracowanie powinno zawierać dokładny zakres robót, konkretne rozwiązania techniczne wraz z określeniem ich opłacalności, technologię robót, przyjęte rozwiązania materiałowe (w tym alternatywne) wraz z uzgodnieniami i zezwoleniami.

Opracowania określone powyżej winny być sporządzone pod kątem zawartości i formy zgodnie z:
1.    Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.),
2.    Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.),
3.    Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (j.t. Dz. U. z 2015, poz. 1422 z późn. zm.),
4.    Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462),
5.    Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., Nr 120, poz. 1126),
6.    Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),
7.    Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowymi (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389),
8.    Ustawą z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzu i chowaniu zmarłych (j.t. Dz. U.
z 2017r., poz. 912 z późn. zm.),
9.    Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 07 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówki zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r., Nr 48, poz. 912),
10.    Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25 sierpnia 1959r.
w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze (Dz. U. z 1959r., Nr 52, poz. 315),
11.    Rozporządzeniem Ministra Zdrowie z dnia 23 marca 2011r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. z 2011r., Nr 75, poz. 405),
12.    Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2001r. w postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001r., Nr 153, poz. 1783 z późń. zm.),
13.    Uchwałą Nr XLII/392/2017 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 30 października 2017r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu terenu miasta Końskie w rejonie ulicy Browarnej oraz części sołectwa Pomyków (Dz. U. Woj. Św. z 2017r., poz. 3853),
14.    innymi obowiązującymi przepisami.

Granice opracowania określa załącznik graficzny Nr 2.
Teren inwestycji obejmuje działki o nr ewid.:
1.    3173/50 stanowiącą własność Gminy Końskie (RIIb, RIVa, RIVb, RV),
2.    wstępny podział działek: 3173/51 i 3173/52 (z 3173/50), 3202/1 i 3202/2 (z 3202),
3.    w części dz. nr ewid. 3202 (Br-RV, Br-RVI) stanowiącą własność prywatną, dla której gmina prowadzi procedury związane z wykupem pod obsługę komunikacyjną, zgodnie z MPZP,
4.    5223/4 stanowiącą własność Skarbu Państwa. Wykonywanie zadań zarządcy drogi: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Stanisława Staszica 2, 26 – 200 Końskie (dr u. Browarna).
Jeżeli obszar opracowania okaże się nie wystarczający np. ze względu na potrzebę włączenia projektowanych przyłączy lub budowy sieci, to należy go zwiększyć bez poniesienia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego.
Działka o nr ewid. 3173/50 jest działką niezabudowaną, przeznaczoną w miejscowym planie zagospodarowania pod teren cmentarza.

Zamówienie winno obejmować poniższe wytyczne:
Zamawiający przewiduje wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy cmentarza komunalnego w Końskich na działce o nr ew. gr. 3173/50.
Projektowany obiekt, tj. część cmentarza grzebalnego, który powinien zawierać m. in.:
1.    układ i rozmieszczenie sektorów przeznaczonych pod miejsca grzebalne z podziałem na groby ziemne, groby murowane, groby urnowe, ewentualnie kolumbatorium,
2.    ciągi komunikacyjne: aleje służące do celów transportowych, pod ruch lekki, chodniki połączone z istniejącym układem komunikacyjnym na istniejącej części cmentarza, plac do modlitw,
3.    przyłącza i sieci: wodociągowe, oświetleniowe, monitoringu, kanalizacji deszczowej i odprowadzenia wód, kanalizacji sanitarnej,
4.    projektowaną zieleń, obejmującą lokalizację zaproponowanych gatunków,
5.    obiekty kubaturowe jeśli są one niezbędne w zakresie wymaganym obowiązującym prawem (kostnica),
6.    ogrodzenie terenu oraz wejścia i bramy wjazdowe,
7.    miejsca parkingowe,
8.    śmietniki,
9.    zjazd z drogi powiatowej – ul. Browarna.

Opracowania związane i pozostałe czynności, m.in.:
1.    aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000,
2.    dokumentacja geologiczno - inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD),
3.    wszelkie opracowania /uzgodnienia /decyzje/ opinie, które okażą się niezbędne
do uzyskania prawomocnego  pozwolenia na budowę, m.in. pozwolenie wodno-prawne, uzgodnienie ZUDP w Końskich, Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Kielcach, wypis z MPZP,  Inspektorat sanitarny,
4.    inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki i uzyskanie zgody na wycinkę drzew od właściwego organu,
5.    uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich prawomocnych decyzji,
w tym o pozwoleniu na budowę,
6.    przekazanie Zamawiającemu kopii potwierdzonych wniosków złożonych
o wydanie decyzji.
Uwaga:
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Po zaakceptowaniu przez ww. organy wstępnych rozwiązań projektowych, Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy, celem sprawdzenia warunków związanych  z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac gdyż wyklucza to możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Wykonawca zobowiązanych jest uzyskać wszelkie decyzje uzgodnienia, badania niezbędne do realizacji projektu własnym kosztem i staraniem.

Opracowanie przedmiotowych projektów zostanie wykonane w 5-ciu egzemplarzach każdy, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót i specyfikacji technicznych, który należy wykonać w 3 egz.
Całość dokumentacji projektowej, kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikacje techniczne należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej (CD, DVD, pamięć flash USB) w formatach doc (WORD), xls ( EXCEL), dwg (AutoCad), programie kosztorysującym oraz całość dokumentacji przetargowej w PDF.

Uwagi:
1.    Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Burmistrzowi Miasta i Gminy Końskie. Po zaakceptowaniu przez ww. organy wstępnych rozwiązań projektowych, Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych.
2.    Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca planowanej budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi niezbędne do realizacji projektu własnym kosztem
i staraniem.
3.    Wszelkie prace projektowe dotyczące zakresu lub czynności nieopisane w niniejszym wniosku, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach  i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
4.    Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi niezbędne do realizacji projektu własnym kosztem i staraniem.

Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do wykonywania prac projektowych bez ograniczeń: Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach budowlanych w specjalnościach: architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Co najmniej 3 lat praktyki w zakresie objętym projektowaniem.

Do oferty należy załączyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem do zaproszenia.

Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 15.05.2018r.
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.    Termin ( pożądany)  wykonania przedmiotowego zadania: 220 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
2.    Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto  za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).

3.    Kryteria wyboru oceny ofert:
- Cena oferty brutto – znaczenie 90 %
-Termin realizacji zamówienia – znaczenie 10 %
Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ogólnej ceny brutto na poszczególne zadania  podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany   następujący wzór:

 Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 x 90%

  Cena badanej oferty brutto



Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany   
następujący wzór:

W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:   

       Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────     x 100x10%

           Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie



Zamawiający wybierze Wykonawcę który uzyskał największą liczbę punktów w kryteriach o których mowa powyżej j(punkty z kryteriów zostaną zsumowane).
4.    Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).
5.     Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza najpóźniej w dniu podpisania umowy winien przedstawić Zamawiającemu harmonogram-rzeczowo-finansowy.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.05.2018
Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 maja 2018 13:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1349
09 maja 2018 13:33 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zalaczniki_budowa_cmentarza_dokumentacja_projektowa.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 maja 2018 13:30 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)