Znak: ZP. 271.2.210.2017
Końskie 12.12.2017r
Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie i utrzymanie w pełnej sprawności systemu monitoringu miasta Końskie, poprzez świadczenie usługi polegającej na:
I.
1. Serwisie Centrum monitoringu zlokalizowanego w Powiatowej Komendzie Policji
przy ul. Łaziennej 12:
1) 2 stanowiska komputerowe wraz z pulpitami sterującymi,
2) 4 monitory LCD,
3) rejestrator sieciowy,
4) zasilanie.
2. Serwisie zestawu monitoringu mobilnego:
1) laptop Samsung NP3000V5A,
2) akumulator Alarmtec 12Ah/ 12V,
3) punkt dostępowy Ubiquiti PicoStation 2N HP.
3. Serwisie 19 sztuk kamer obrotowych IP Dzień/Noc systemu IndigoVision serii 9000S
w mieście Końskie:
1) skrzyżowanie ul. Dolnej z Wojska Polskiego, K 01 – na dachu bloku,
2) skrzyżowanie ul. Kilińskiego z Wojska Polskiego, K 02 – na słupie,
3) skrzyżowanie ul. Warszawskiej z Armii Krajowej, K 03 – na słupie,
4) skrzyżowanie ul. Łaziennej z Piłsudskiego, K 04 – na słupie,
5) ul. Polna, rejon Szkoły Podstawowej nr 2, K 05 – na słupie,
6) skrzyżowanie ul. Zamkowej z ul. 16-go Stycznia, K 06 – na słupie,
7) główna aleja parkowa, w rejonie UMIG Końskie, K 07 – na słupie,
8) rejon Pływalni i Szkoły Podstawowej nr 1 przy budynku MGOPS, K 08 – na elewacji sali gimnastycznej,
9) boisko wielofunkcyjne, obok budynku MGOPS, K 09 – na dachu bloku,
10) zestaw mobilny monitoringu, K 10,
11) skrzyżowanie ul. 3-go Maja z Piłsudskiego i Kazanowską, K 11 – na słupie,
12) skrzyżowanie ul. 16-go Stycznia z Pocztową, K 12- na dachu bloku,
13) oranżeria Egipska od strony południowo-wschodniej, K 13 – na słupie,
14) UMiG Końskie, ul. Partyzantów 1, widok na Gloriettę, K 14 – na słupie,
15) Komenda Powiatowa Policji w Końskich przy ul. Łaziennej K 15 – na elewacji budynku KPP,
16) skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z Odrowąża, K 16 – na dachu bloku,
17) skrzyżowanie ul. Pocztowej z Ks. Granata, K 17 – na elewacji budynku,
18) skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z Warszawską, K 18 – na słupie,
19) UMiG Końskie, ul. Partyzantów 1, K 20 – na elewacji budynku.
4. Serwisie punktów dostępowych PD-A, PD-B, PD-C, PD-D w skład którego wchodzi m. nin. :
1) panele wentylacyjne z termostatem,
2) przełączniki sieciowe,
3) konwertery,
4) tablice rozdzielcze,
5) wyzwalacze, wyłączniki, ograniczniki przepięć,
6) listwy zasilające.
5. Przeglądzie instalacji i szafek zasilających.
6. Usuwanie awarii i uszkodzeń pasywnych systemu monitoringu, w tym sieci światłowodowej i zasilającej.
7. Usuwanie awarii i uszkodzeń urządzeń aktywnych i sprzętu monitoringu miejskiego:
1) 19 kamer obrotowych,
2) konwertery,
3) pulpity sterujące – szt. 2,
4) monitory LCD – szt. 4,
5) stacje robocze operatorów – szt. 2,
6) autonomiczny cyfrowy rejestrator, sieciowy IndigoVision – szt. 2,
7) punkty dostępowe PD-A, PD-B, PD-C, PD-D.
8. Integracja z istniejącym systemem oraz sprawowanie nadzoru w przypadku rozbudowy lub modernizacji systemu o kolejne urządzenia.
9. Wykaz niezbędnego sprzętu do prowadzonych robót: samochód z podnośnikiem/zwyżka – szt.1
II. W zakres stałych obowiązków Wykonawcy wchodzi konserwacja i naprawy:
1.
1) Kamery:
a) czyszczenie obiektywów i szyb zewnętrznych kamer – co najmniej raz na kwartał lub na żądanie Zamawiającego,
b) konserwacja i pomiary elementów instalacji uziemiającej – raz na 12 miesięcy ( dotyczy tylko fragmentu instalacji uziemiającej wykonanej w ramach budowy punktu kamerowego),
c) pomiar napięcia zasilania kamer – raz na kwartał,
d) uporządkowanie terenu po przejeździe podnośnika – każdorazowo.
2) Szafki/ skrzynki z zasilaniem oraz z urządzeniami do kamer:
a) konserwacja szafki/ skrzynki zasilającej – raz na 12 miesięcy,
b) kontrola i regulacja sygnałów wejściowych i wyjściowych wzmacniacza wizyjnego – raz na kwartał.
3) Centrum monitoringu:
a) konserwacja elementów instalacji toru wizyjnego oraz toru sterowania – raz na kwartał,
b) diagnostyka i regulacja monitorów, czyszczenie monitorów – raz na kwartał,
c) regulacja, przeprogramowywanie oraz kalibracja pulpitu zdalnego sterowania kamerami – w zależności od potrzeb – nie częściej niż raz na kwartał,
d) korekcja i aktualizacja oprogramowania cyfrowego systemu rejestracji ( koszty związane z zakupem aktualnej wersji oprogramowania pokrywa Zamawiający),
e) diagnostyka i regulacja rejestratorów.
4) Stały nadzór techniczny nad zainstalowanym systemem polegający na:
a) gotowości do reakcji na zgłoszenie Zamawiającego w czasie zależnym od rodzaju zdarzenia uzgodnionym z obsługą centrum, a w przypadkach szczególnych ( awaria 75% kamer zainstalowanych w systemie) nie dłuższym niż 24 godziny – w dni robocze.
5) Udostępnieniu kontaktu telefonicznego w godz. 8:00-16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. W pozostałych przypadkach kontakt możliwy pod adresem mailowym oraz fax.
6) Sprawdzanie zabezpieczeń zamontowanych urządzeń, np. przed czynnikami zewnętrznymi, celem wykluczenia zalania, przepięć itp., co może skutkować utratą gwarancji.
2. Prowadzenie prac związanych z serwisowaniem przez zewnętrzną jednostkę serwisową:
1) W przypadku urządzeń, które muszą być serwisowane tylko przez zewnętrzną jednostkę serwisową Wykonawca jest zobowiązany do:
a) demontażu uszkodzonego urządzenia,
b) wysłanie uszkodzonego urządzenia do naprawy,
c) montaż naprawionego urządzenia w miejscu jego stałej instalacji.
3. Z wykonanych czynności sporządzenie raportu.
Termin na reakcję Wykonawcy: przystąpienie do usuwania awarii niezwłocznie, lecz nie później niż po 72 godzinach od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wysłania sprzętu w ramach gwarancji, czas oczekiwania nie wlicza się do czasu wykonania usługi. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, dostarczenia sprzętu zamiennego na czas usuwania awarii (nie gorszego, od którego został zareklamowany), celem zapewnienia ciągłości monitoringu miejskiego.
Odbiór prac na podstawie protokołów odbioru robót, podpisanych przez upoważnione Strony umowy.
Szczegółowy wykaz zamontowanych urządzeń, podlegających przedmiotowi usługi, przedstawiono w załączniku nr 1.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 18.12.2017r adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl fax: (0-41) 372 29 55
WARUNKI I ZAKRES RELIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania –od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia – Komendant Straży Miejskiej Aldona Musiał dostępna pod nr tel. 41 372 37 20 w. 217 e-mail sm@umkonskie.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie