Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: „Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Niepełnej w Rogowie” w ramach zadania „Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów.”


ZP. 271.2.149.2016.DS

Końskie,06.10.2016r.

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Niepełnej w Rogowie” w ramach zadania „Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów.”

 

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej o długości 100 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości do 0,2 - 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.

W zakres zamówienia wchodzi:

  • korytowanie i wykonanie podbudowy gr. 30cm z kruszywa fr. 0-63mm z zaklinowaniem,

  • regulacja studni i zaworów wodnych,

  • wykonanie wpustu ulicznego z rusztem żeliwnym z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej,

  • wykonanie w-wy wyrównawczej gr. 3 cm, z betonu asfaltowego,

  • wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm, z betonu asfaltowego,

  • uzupełnienie poboczy kruszywem,

  • ustawienie oznakowania pionowego.

 

Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do11.10.2016r.
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 30 dni od daty podpisania umowy.

  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru.

  3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

  4. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.

  5. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tj. dysponować osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.

  6. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie.

  7. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
    (załącznik nr 2).

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.

  2. Projekt umowy.

 

 

 

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

 

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA

 

Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Niepełnej w Rogowie” w ramach zadania „Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów.”

STRONA ZAMAWIAJĄCA

GMINA KOŃSKIE

26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ

Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................

Dokładny adres: ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:............................................... e-mail:………………………………………

NIP……………… ………….… REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………

 

Wartość netto ............................................

(słownie:...............................................................................................................................)

Podatek VAT ................. % .............................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

(słownie: ...............................................................................................................................)

  1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: 30 dni od daty podpisania umowy.

  2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

  3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

  4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

 

......................dn................ .................................................

(pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 1

do umowy nr…………

z dnia……………..

 

Kosztorys ofertowy

Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Niepełnej w Rogowie.

 

 

Lp.

Wyszczególnienie robót

Jedn.

Ilość

Cena

jedn.

Wartość zł (netto)

 

Wykorytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, śr. głęb. 35 cm
z wywozem urobku na odległość do 5 km

100mb*3,2m

m2

320

 

 

Wykonanie podbudowy z kruszywa
fr. 0 - 63 mm gr. 30 cm po zagęszczeniu

z zaklinowaniem

m2

320

 

 

 

 

Wykonanie wpustu ulicznego z rusztem żeliwnym z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej

komplet

1

 

 

Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni
z betonu asfaltowego gr. 3 cm po zagęszczeniu

100mb*3,10m

m2

310

 

 

 

 

Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych ( 4 szt.)

zaworów wodnych (5szt.),

szt.

9

 

 

 

Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z bet. asfaltowego gr. 4cm po zagęszczeniu

100mb*3

m2

300

 

 

Utwardzenie poboczy i zjazdów kruszywem fr. 0 – 31,5 mm z zagęszczeniem (obustronnie)

m2

100

 

 

 

 

Ustawienie oznakowania pionowego znaki : D-40, D-41 (na jednym słupku), A-7

szt.

3

 

 

Razem

netto

 

VAT 23%

 

brutto

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Projekt umowy
UMOWA NR ………………….

zawarta w dniu __________________ w Końskich pomiędzy:

Gminą Końskie z siedzibą w Końskich przy ul. Partyzantów 1, NIP: 658-187-28-38, REGON: 291009797, reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy – Krzysztofa Obratańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

zwaną dalej Zamawiającym a

_________________________________________________z siedzibą w _____________

reprezentowanym przez:_____________________________________________________

zwaną dalej Wykonawcą

 

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY

  1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Niepełnej w Rogowie” w ramach zadania „Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów”.

  2. Przedmiotem zamówienia jestprzebudowa drogi wewnętrznej o długości 100 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości do 0,2 - 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.

W zakres zamówienia wchodzi:

  • korytowanie i wykonanie podbudowy gr. 30cm z kruszywa fr. 0-63mm z zaklinowaniem,

  • regulacja studni i zaworów wodnych,

  • wykonanie wpustu ulicznego z rusztem żeliwnym z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej,

  • wykonanie w-wy wyrównawczej gr. 3 cm, z betonu asfaltowego,

  • wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm, z betonu asfaltowego,

  • uzupełnienie poboczy kruszywem,

  • ustawienie oznakowania pionowego.

  1. Szczegółowy zakres robót, określazałączniki nr 1 (kosztorys ofertowy).

  2. Wykonawca zapewni specjalistyczny sprzęt, właściwy do wykonania niniejszej umowy, odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz wszelkie niezbędne materiały.

3. Wykonawca zobowiązuje się stosować do wytycznych i wskazówek Zamawiającego dotyczących wykonania umowy.

4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne umiejętności, wiedzę, środki, sprzęt
i doświadczenie do wykonania prac będących przedmiotem umowy i zobowiązuje się je wykonać z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy i techniki.

5. Do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykonaniem niniejszej umowy Wykonawca upoważnia ……………………………..posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej nr ……………, dostępnego pod nr tel. kom…………………….

 

§ 2. TERMIN WYKONANIA UMOWY I ODBIÓR ROBÓT

1. Strony ustalają, że umowa zostanie wykonana w terminie 30 dni od dnia jej podpisania.

2. Wykonawca zawiadomi telefonicznie Zamawiającego o terminie rozpoczęcia prac.

3. Zamawiający zobowiązany jest w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wykonaniu umowy protokolarnie przyjąć wykonane roboty lub wskazać, jakie zgłasza do nich zastrzeżenia. Strony wspólnie ustalą termin usunięcia zgłoszonych poprawek.

4. Protokół odbioru winien być sporządzony na piśmie i podpisany przez obie strony.

§ 3. WYNAGRODZENIE

1. Za wykonanie umowy Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto ………………….. zł, zgodnie ze sporządzonym kosztorysem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, na podstawie wystawionej faktury VAT z 30-dniowym terminem płatności.

2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania umowy, w tym koszty materiałów i robocizny.

3. Za nieterminową płatność faktury, o której mowa w ust. 1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.

 

§ 4. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

  1. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót
    i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem nazasadach ogólnych, w tym zakresie szczególnie:

  1. jest zobowiązany do przestrzegania przepisów z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,

  2. jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z drogi w obrębie wykonywanych robót,

  3. jest odpowiedzialny za prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania robót.

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w robotach, materiałach, sprzęcie,spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji robót oraz przy usuwaniu wad w okresie gwarancji.

  2. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy i zlikwiduje je po zakończeniu robót oraz zapewni miejsce składowania odpadów.

  3. Wykonawca zobowiązany jest do gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach i obciążają go wszelkie działania w tym zakresie.

  4. Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel budowy.

  5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobach lub rzeczach wynikające z nienależytego zabezpieczenia terenu lub nienależytego wykonania umowy.

 

§ 5. GWARANCJA

Wykonawca udziela Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wszystkie prace wykonane w ramach niniejszej umowy.

 

§ 6. KARY UMOWNE

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strona jest obowiązana do zapłaty kary umownej w następujących wypadkach i wysokościach:

      1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną: 

a) za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada  w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto za cały przedmiot umowy,

  1. za nieterminową zapłatę należności za wykonane prace w wysokości odsetek ustawowych.

      1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

  1. za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 15 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień zwłoki, licząc od umownego terminu jej dostarczenia. Całkowita wartość kar umownych nie może przekraczać 20% wynagrodzenia umownego brutto,

  2. za zwłokę w usunięciu wad – w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy  dzień zwłoki, a począwszy od 15 dnia opóźnienia 1 % za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do usunięcia wad, lecz
    nie więcej niż 20 % wynagrodzenia umownego brutto,

  3. za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto.

  1. Zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar.

 

§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

  2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

  3. W sprawach nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

  4. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 października 2016 15:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1339
06 października 2016 15:28 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 października 2016 15:27 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 października 2016 15:27 (Jacek Nowak) - Opublikowanie dokumentu.