Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Budowa obiektów małej architektury oraz ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania pn. Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Ogłoszenie nr 313943 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.

 

Końskie: Budowa obiektów małej architektury oraz ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania pn. Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:        

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów  1, 26200   Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo , tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.  
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:       
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.umonskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:           
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:           
tak
Inny sposób:  
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końsie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów małej architektury oraz ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania pn. Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn 
Numer referencyjny: ZP.271.1.46.2016.DS         
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane        
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych       
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:  
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja dwóch zadań: Zadanie nr 1: Budowa obiektów małej architektury w Starym Młynie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary MłyN, które obejmuje: dostawę i montaż: 1)biegacza + orbitek na pylonie o wymiarach zewnętrznych: 3,40 m x 0,67 m, wysokości: 2,05 m i strefie bezpieczeństwa: 6,40 m x 3,67 m – szt.1, 2)twistera + wahadło o wymiarach zewnętrznych: 1,43 m x 0,89 m, wysokości:1,78 m i strefie bezpieczeństwa:4,43 m x 3,89 m – szt.1, 3)zestawu zabawowy o wymiarach zewnętrznych: 5,30 m x 5,00 m, wysokości: 3,80 m, strefie bezpieczeństwa: 8,30 m x 8,50 m i wysokości swobodnego upadku: 1,50 m– szt. 1, 4)huśtawki wahadłowej podwójnej z jednym siedliskiem typu „pampers” o wymiarach zewnętrznych: 3,61 m x 1,345 m, wysokości:2,48 m, strefie bezpieczeństwa: 8,00 m x 4,00 m i wysokości swobodnego upadku: 1,50 m – szt. 1, 5)karuzeli tarczowej o wymiarach zewnętrznych: średnica 1,50 m, wysokości:0,85 m, strefie bezpieczeństwa: średnica 5,50 m i wysokości swobodnego upadku 0,10 m – szt. 1, 6)sprężynowca konik o wymiarach zewnętrznych: 0,80 m x 0,40 m, wysokości:0,80 m, strefie bezpieczeństwa:3,50 m x 3,50 m i wysokości swobodnego upadku:0,60 m – szt. 1, 7)sprężynowca kwiat o wymiarach zewnętrznych: 0,95 m x 0,95 m, wysokości: 0,60 m i strefie bezpieczeństwa: 3,50 m x 3,50 m– szt. 1, 8)małpiego gaju mini o wymiarach zewnętrznych: 1,90 m x 2,30 m, wysokości: 2,20 m, strefie bezpieczeństwa: 4,90 m x 5,50 m i wysokości swobodnego upadku: 2,20 m – szt. 1, 9)huśtawki wagowej o wymiarach zewnętrznych: 0,40 m x 3,00 m, wysokości: 1,00 m, strefie bezpieczeństwa: 3,30 m x 6,00 m i wysokości swobodnego upadku: 1,00 m – szt. 1, 10)huśtawki bocianie gniazdo o wymiarach zewnętrznych: 2,50 m x 2,40 m, wysokości: 2,40 m, strefie bezpieczeństwa: 2,30 m x 7,50 m i wysokości swobodnego upadku: 1,50 m – szt. 1, 11)ławek z oparciem o wymiarach zewnętrznych: 2,00 m x 0,77 m i wysokości 0,94 m – szt. 5, 12)koszy na śmieci o średnicy 0,35 m i wysokości 1,10 m – szt. 3, 13)stojaka na rowery o wymiarach zewnętrznych: 3,05 m x 0,70 m i wysokości: 0,70 m – szt. 1, 14)tablicy informacyjnej o wymiarach zewnętrznych: 1,20 m x 0,08 m i wysokości: 2,50 m – szt. 1. wykonanie nawierzchni bezpiecznej: 1)wykonanie koryta –413 m2, 2)dostawa i rozścielenie piasku– 123 m3. Zadanie nr 2: Budowa ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn, które obejmuje: dostawa i montaż: 1)ogrodzenia panelowego od strony drogi wojewódzkiej o nr ew. gr. 1417/3 o wymiarach: 1,00 m x 2,50 m (wys. x szer.), wykonane z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzonych na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – 65,0 m, 2)furtki o wymiarach 1,00 m x 1,20 m (wys. x szer.), wykonane z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzonych na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – szt. 1.        

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9          
Dodatkowe kody CPV:45233000-9, 37535200-9, 45342000-6   
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:    
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak          
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 dla zadania nr 2 - Budowa ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn. Zakres prac obejmuje: 1 ogrodzenia panelowego o wymiarach: 1,00 m x 2,50 m (wys. x szer.), wykonane z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzonych na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – 105,00 m, 2. furtki o wymiarach 1,00 m x 1,20 m (wys. x szer.), wykonane z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzonych na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – szt. 1. 3. brama wjazdowa o wymiarach 1,0 x 3,0 m wykonana z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzona na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – szt. 1 Warunki na jakich zamówienie zostanie udzielone: 1)zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2)udzielenie zamówienia poprzedzone będzie negocjacjami.          
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

 


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów          
Określenie warunków:          
Informacje dodatkowe         
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna      
Określenie warunków:          
Informacje dodatkowe         
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa         
Określenie warunków: dla zadania nr 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto oraz potwierdzi, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.    
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp  
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji      
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 3, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,        
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS    
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony    
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:        
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców            
Przewidywana minimalna liczba wykonawców      
Maksymalna liczba wykonawców    
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:     

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:     
nie
Informacje dodatkowe:        

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:     
nie
Informacje dodatkowe:        

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:        
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:           
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna         
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie           
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:         
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:           
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:      
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:       
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):    
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:        
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:  
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie       
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT       
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:         
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

CENA

60

TERMIN REALIZACJI

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:     

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie         
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):      

Informacje dodatkowe         


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  

Wstępny harmonogram postępowania:        

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie          
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:        

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:        

IV.4) Licytacja elektroniczna         
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY  
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak          
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:       
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym przekazanym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3)zmianie sposobu wykonania robót, które określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2.Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm).        
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE   

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):     

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym     

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/10/2016, godzina: 09:00,   
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie
Wskazać powody:     

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu            
> polski          
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie           
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Budowa obiektów małej architektury w Starym Młynie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamienia jest udowa obiektów małej architektury w Starym Młynie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn, które obejmuje: dostawę i montaż: 1)biegacza + orbitek na pylonie o wymiarach zewnętrznych: 3,40 m x 0,67 m, wysokości: 2,05 m i strefie bezpieczeństwa: 6,40 m x 3,67 m – szt.1, 2)twistera + wahadło o wymiarach zewnętrznych: 1,43 m x 0,89 m, wysokości:1,78 m i strefie bezpieczeństwa:4,43 m x 3,89 m – szt.1, 3)zestawu zabawowy o wymiarach zewnętrznych: 5,30 m x 5,00 m, wysokości: 3,80 m, strefie bezpieczeństwa: 8,30 m x 8,50 m i wysokości swobodnego upadku: 1,50 m– szt. 1, 4)huśtawki wahadłowej podwójnej z jednym siedliskiem typu „pampers” o wymiarach zewnętrznych: 3,61 m x 1,345 m, wysokości:2,48 m, strefie bezpieczeństwa: 8,00 m x 4,00 m i wysokości swobodnego upadku: 1,50 m – szt. 1, 5)karuzeli tarczowej o wymiarach zewnętrznych: średnica 1,50 m, wysokości:0,85 m, strefie bezpieczeństwa: średnica 5,50 m i wysokości swobodnego upadku 0,10 m – szt. 1, 6)sprężynowca konik o wymiarach zewnętrznych: 0,80 m x 0,40 m, wysokości:0,80 m, strefie bezpieczeństwa:3,50 m x 3,50 m i wysokości swobodnego upadku:0,60 m – szt. 1, 7)sprężynowca kwiat o wymiarach zewnętrznych: 0,95 m x 0,95 m, wysokości: 0,60 m i strefie bezpieczeństwa: 3,50 m x 3,50 m– szt. 1, 8)małpiego gaju mini o wymiarach zewnętrznych: 1,90 m x 2,30 m, wysokości: 2,20 m, strefie bezpieczeństwa: 4,90 m x 5,50 m i wysokości swobodnego upadku: 2,20 m – szt. 1, 9)huśtawki wagowej o wymiarach zewnętrznych: 0,40 m x 3,00 m, wysokości: 1,00 m, strefie bezpieczeństwa: 3,30 m x 6,00 m i wysokości swobodnego upadku: 1,00 m – szt. 1, 10)huśtawki bocianie gniazdo o wymiarach zewnętrznych: 2,50 m x 2,40 m, wysokości: 2,40 m, strefie bezpieczeństwa: 2,30 m x 7,50 m i wysokości swobodnego upadku: 1,50 m – szt. 1, 11)ławek z oparciem o wymiarach zewnętrznych: 2,00 m x 0,77 m i wysokości 0,94 m – szt. 5, 12)koszy na śmieci o średnicy 0,35 m i wysokości 1,10 m – szt. 3, 13)stojaka na rowery o wymiarach zewnętrznych: 3,05 m x 0,70 m i wysokości: 0,70 m – szt. 1, 14)tablicy informacyjnej o wymiarach zewnętrznych: 1,20 m x 0,08 m i wysokości: 2,50 m – szt. 1. wykonanie nawierzchni bezpiecznej: 1)wykonanie koryta –413 m2, 2)dostawa i rozścielenie piasku– 123 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9, 45233000-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:    
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30       
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

termin realizacji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 2    Nazwa: Budowa ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn, które obejmuje: dostawa i montaż: 1)ogrodzenia panelowego od strony drogi wojewódzkiej o nr ew. gr. 1417/3 o wymiarach: 1,00 m x 2,50 m (wys. x szer.), wykonane z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzonych na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – 65,0 m, 2)furtki o wymiarach 1,00 m x 1,20 m (wys. x szer.), wykonane z poziomych i pionowych prętów o grubości 4,00 m, osadzonych na słupkach o przekroju 40 x 60 x 180 mm – szt. 1.     
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45342000-6       
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:    
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14       
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

termin realizacji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 


 

Znak: ZP.271.1.46.2016.DS

Końskie, dn. 28.09.2016r.

 

Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa obiektów małej architektury oraz ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania pn. Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W SIWZ pkt 17 - Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, dodaje się ppkt 17.6. o nastepującej treści:
Termin realizacji dla zadania nr 1 - Budowa obiektów małej architektury w Starym Młynie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn” nie może być krótszy niż 14 dni, pod rygorem odrzucenia oferty.

 


 

Znak: ZP.271.1.46.2016.DS

Końskie, dn. 30.09.2016r.

 

Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164z późn. zm. ) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanym pytaniem:

Pytanie 1.
Dotyczy zadania nr 1 - Budowa obiektów małej architektury w Starym Młynie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn.
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń o konstrukcji metalowej?
Odp.
Tak.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wprowadza modyfikację treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ten sposób, że zamieszcza na stronie internetowej Wzór Umowy dla przedmiotowego zadania.

 


 

Znak: ZP.271.1.46.2016.DS

Końskie, dn. 07.10.2016r.

 

Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa obiektów małej architektury oraz ogrodzenia panelowego wraz z furtką w ramach zadania pn. Plac zabaw dla dzieci i młodzieży i 50+ - Stary Młyn.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164z późn. zm. ) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanym pytaniem:

Pytanie 1.
Proszę o wyjaśnienie czy urządzenie „SAMOCHÓD MINI” oraz „LINOWIEC” wchodzą w zakres zamówienia/ nie ma ich wymienionych w pkt 3 SIWZ, wzorze umowy i przedmiarach, są natomiast w dokumentacji projektowej i STWIOR.
Odp.
Wykonanie zgodne z przedmiotem zamówienia, bez urządzeń pn.: "samochód mini" i "piramida".

Pytanie 2.
Proszę o wyjaśnienie odnośnie zadania nr 2 – budowa ogrodzenia wraz z furtką. Jakiej wysokości ma być ogrodzenie? W SIWZ jest mowa o ogrodzeniu panelowym wys. 100 cm, natomiast w SIWZ i w załączniku 1 B – ul. Fabryczna, jest mowa o ogrodzeniu panelowym, wys. 200 cm.
Odp.
Ogrodzenie panelowe o wysokości 1,0 m z drutu 4 mm

Pytanie 3.
Czy Wykonawca przy wycenie ma kierować sie tylko opisem przedmiotu zamówienia opisanym w SIWZ w pkt 3? Gdyż dokumentacja projektowa obejmuje jeszcze budowę boiska, altany, terenów utwardzonych, nasadzeń i nawierzchni trawiastej.
Odp.
Wykonawca ma kierować się przedmiotu zamówienia opisanym w SIWZ w pkt 3.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.09.2016
Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 września 2016 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1570
07 października 2016 14:29 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 września 2016 12:29 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [modyfikacja20160930_wzor_umowy_stary_mlyn_50plus_ul_fabryczna.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 września 2016 12:28 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)