ZP. 271.2.126.2016.DS
Końskie, 23.08.2016r.
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian projektowych w dokumentacji budowlanej dotyczących:
1. budynku zapleczowo – biurowego : opracowanie projektowe zamienne w zakresie zmiany kąta nachylenia i połaci dachu płaskiego wraz ze zmianą odprowadzenia wód opadowych oraz zmianą w części stropu żelbetowego.
2. wykonanie dodatkowych instalacji dotyczących:
a) powtórnego wykorzystania wód opadowych dla potrzeb podlewania obiektów sportowych.
b) monitoringu wizyjnego na terenie nowoprojektowanego kompleksu.
c) doprowadzenie światłowodu do kompleksu rekreacyjno – turystyczno – kulturalnego
d) przeanalizowanie przyjętych w projekcie elektrycznym źródeł światła pod kątem ich energooszczędności.
3. Uaktualnienie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla wykonania:
a) robót budowlanych budynku zapleczowo – biurowego część szatniowo-sanitarna dla sportowców z uwzględnieniem wprowadzonych zmian projektowych.
b) kotłowni z wyposażeniem jako obiektu przyległego do w/w części socjalnej zapewniającej również dostawę ciepła dla przyszłościowej rozbudowy budynku zapleczowo-biurowego.
c) altany śmietnikowej.
d) przyłącz: gazu nisko- i średnioprężnego od ul. Robotniczej do budynku zaplecza, wody – w zmniejszonym zakresie od włączenia w istniejącą sieć do budynku zaplecza i do zaworu do podlewania przy istniejących kortach i zaworu dla potrzeb stadionu, kanalizacji sanitarnej wraz przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym, kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem wprowadzonych zmian odprowadzania wód opadowych.
e) wewnętrzne instalacje sanitarne , elektryczne, teletechniczne i wentylacja
f) zewnętrzne instalacje elektryczne
g) droga dojazdowa od ul. Olimpijskiej do obecnego wjazdu od strony północnej – roboty drogowe i kanalizacja deszczowa
h) parking dla samochodów pracowników budynku zaplecza
i) roboty rozbiórkowe:
- istniejące budynki zaplecza socjalnego, sanitariatów, magazynów i kas
- części trybuny wschodniej kolidującej z budową budynku zapleczowo-biurowego.
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do 30.08.2016r.
adres poczty elektronicznej dsega@umkonskie.pl lub przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 120 dni od daty podpisania umowy.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel.
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie