Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl
Końskie: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Numer ogłoszenia: 161337 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej. ZADANIE nr 1 Przebudowa ul. Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi Przebudowa drogi wew. ul. Spółdzielczej o łącznej dł. 285m, szerokości nawierzchni bitumicznej 6,0 m ww krawężnikach. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - wycinka i wykarczowanie drzew (4 szt.), - rozbiórka starych i montaż nowych krawężników 15 30 100cm - wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa fr0-63m z gr. 15cm - frezowanie nawierzchni, - regulacja studni kanalizacyjnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą terenu za krawężnikami. Przebudowa drogi wew. ul. Relaksowej o dł. 180 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 5,0m, z zawrotką 12 8 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - wycinka i karczowanie drzew (3szt.), - rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z odwozem, - wykorytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni i zjazdów - wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm gr. 30 cm z zaklinowaniem klińcem, - wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa fr. 0-63 mm gr. 20cm i ułożenie kostki bet. gr. 8cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm, - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+4 cm, - obustronne utwardzenie poboczy kruszywem fr. 0-31,5 mm szer. 0,5 m. ZADANIE nr 2 Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich Przebudowa drogi wew. ul. Ogrodowej o dł. 320m, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - mechaniczne wykorytowanie gł. 40cm w gr. II - IV kat. z odwozem na odległość do 5 km, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa fr. 0 - 63 mm wraz z zaklinowaniem klińcem, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni równiarką, - uzupełnienie istniejącej podbudowy kruszywem fr. 0-31,5mm, - regulacja studni kanalizacyjnych i zaworów wodnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - obustronne utwardzenie poboczy kruszywem fr. 0-31,5 mm szer. 0,5 m. ZADANIE nr 3 Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej. Budowa chodnika o długości 120 m, szer. 2,0m z kostki betonowej gr. 6cm . W zakres wchodzi: - roboty ziemne ( wykop) w gruncie kat. II -IV średnio głębokości 30cm z odwozem na odległość 2,0km 120m 2,2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10cm, - ułożenie obrzeży betonowych 6 x 20 x100 50m, - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5cm- kostka prostokątna. 120 2 - oczyszczenie z rdzy i malowanie poręczy metalowych na istniejącej kładce - wyrównanie terenu za obrzeżem Budowa dwóch progów zwalniających z kostki betonowej gr. min. 8cm, szerokości 5,5m i długości 3,5m. W zakres wchodzi: - rozbiórka istniejących progów zwalniających PZ 30 (2 szt.) (gumowe elementy rozbieralne), - rozbiórka w-wy asfaltu gr. 12 cm (do podbudowy) w miejscu progów, - uzupełnienie kruszywa w miejscu wykonania progu gr. od 0÷10 cm - wykonanie podsypki cem - piaskowej gr. 5 cm, - wykonanie 2 progów zwalniających o wym. 5,5 x 3,50 z kostki betonowej Holland lub równoważna gr. min 8 cm - kostka bezfazowa. Uwagi: Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się ze stanem dróg oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania poniesie Wykonawca. Uwagi: 1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. Gwarancja na wykonane roboty min 36 m-cy,.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy Termin realizacji umowy zostanie zmieniony w przypadku gdy: 1. wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, 2. wystąpi siła wyższa, 3. wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, 4. wystąpią wykopaliska, 5. wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 6. nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 7. wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia, 8. wystąpi potrzeba udzielenia zamówienia dodatkowego, 9. wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 -9 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. Pozostałe zmiany 1. Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 2. Przewiduje się możliwość wprowadzanie zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 3. Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 4. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 5. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6. zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym § musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Znak:ZP-271.1.42/2016/EP
Końskie, 09.08.2016
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów” określonych odrębnie w trzech zadaniach:
Zadanie nr 1. „Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi”,
Zadanie nr 2. „Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich”,
Zadanie nr 3. „Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej”.
Na podst. art. 38 ust 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację w formularzu ofertowym- zamiast zapisu: Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
wprowadza się zapis: „Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów” określonych odrębnie w trzech zadaniach:
Zadanie nr 1. „Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi”,
Zadanie nr 2. „Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich”,
Zadanie nr 3. „Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej”.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie