ZP. 271.2.86.2016.DS Końskie, 23.06.2016r.
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
„Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) – fundusz sołecki sołectwa Stary Dziebałtów”
Przedmiotem zamówienia jest:
Biegacz – szt. 1,
Wyciąg górny – szt. 1,
Wioślarz – szt. 1,
Bujak piesek – szt. 1,
Bujak motorek /skuter – szt. 1.
drabinka pozioma o wymiarach zewnętrznych 2,214 m x 1,164 m, wysokości 2,00 m, strefie bezpieczeństwa 5,62 m x 4,60 m i maksymalnej wysokości upadku 1,80 m – szt. 1,
huśtawka wahadłowa podwójna z 1 siedliskiem pampers o wymiarach zewnętrznych 3,61 m x 1,34 m, wysokości 2,48 m, strefie bezpieczeństwa 8,00 m x 4,00 m i maksymalnej wysokości upadku 1,50 m – szt. 1,
huśtawka wagowa o wymiarach zewnętrznych 3,015 m x 0,50 m, wysokości 0,915 m, strefie bezpieczeństwa 6,02 m x 3,50 m i maksymalnej wysokości upadku 1,20 m – szt. 1,
karuzela tarczowa o wymiarach zewnętrznych Ø 1,50 m, wysokości 0,90 m, strefa bezpieczeństwa Ø 5,50 m, maksymalnej wysokości upadku 0,90 m – szt. 1.
Szczegółowy zakres przedmiotu określa dokumentacja projektowa w zakresie przedmiotu zamówienia.
Materiały pomocnicze: przedmiar robót.
Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem lub drogą elektroniczną do29.06.2016r.
adres poczty elektronicznej przetargi@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
Termin wykonania przedmiotowego zadania: 30 dni od daty podpisania umowy.
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania(w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT).
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp.
Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego, o ile będzie zachodziła taka potrzeba.
Zaleca się aby Wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel.
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
(załącznik nr 2).
Załączniki:
Formularz ofertowy
Projekt umowy
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
„Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) – fundusz sołecki sołectwa Stary Dziebałtów”
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Wartość netto ............................................zł
(słownie:...............................................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
w tym wartość brutto:
montażu posiadanych przez Zamawiającego urządzeń:…………….zł brutto,
dostawy i montażu drabinki poziomej…………………………………zł brutto
dostawy i montażu huśtawki wahadłowej podwójnej…………….…..zł brutto
dostawy i montażu huśtawki wagowej…………………………….…..zł brutto
dostawy i montażu karuzeli tarczowej………………………………...zł brutto
Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: 30 dni od daty podpisania umowy.
W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Burmistrza Miasta i Gminy Końskie – Krzysztofa Obratańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika - Beaty Lis
a
___________________________________________________________________________,
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
§ 1. PRZEDMIOT UMOWY
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) – fundusz sołecki sołectwa Stary Dziebałtów”.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie niniejszej umowy zgodnie z:
niniejszą umową,
przedmiotem zamówienia,
zgłoszenie nr BP.6743.246.2016.MC z dn. 15.04.2016 r.
ofertą Wykonawcy,
projektem zagospodarowania terenu w części dotyczącej przedmiotu zamówienia,
Roboty prowadzone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, budowlanej na podstawie dokumentów określonych w § 1 ust. 2 (z zachowaniem wymienionej hierarchii ważności) oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
§ 2. TERMINY
Strony ustalają termin rozpoczęcia robót na dzień zawarcia umowy będący jednocześnie dniem protokolarnego przekazania terenu budowy, a termin zakończenia – 30 dni licząc od dnia podpisania umowy, przy czym za zakończenie robót uznaje się datę dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich dokumentów potwierdzających prawidłowe i kompletne wykonanie przedmiotu Zamówienia, o których mowa w § 10 ust. 2 pkt 3.
Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na przyspieszenie, opóźnienie lub zakłócenie realizacji przedmiotu umowy.
§ 3. PRZEDSTAWICIELE STRON
Ze strony Zamawiającego koordynatorem prac będzie – Rafał Gula dostępny pod nr tel. 41 372 37 20, e-mailem: rgula@umkonskie.pl
Ze strony Wykonawcy ________________________ dostępny pod telefonem nr: ________________ i e-mailem:_________________________
§ 4. OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający w szczególności jest zobowiązany do:
przekazania Wykonawcy terenu budowy,
dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
§ 5. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
terminowego wykonania robót,
wykonania wszystkich robót zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, zasadami sztuki budowlanej,
stosowania materiałów i urządzeń z zachowaniem wymogów stawianych wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z odpowiednimi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 ze zm.) oraz zapewnienia jakości robót nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, zmiany określonych standardów wymagają pisemnej zgody Zamawiającego,
zapewnienia przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz p.poż. we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną,
prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego,
Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót.
§ 6. WYNAGRODZENIE I WARUNKI PŁATNOŚCI
Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe wraz z podatkiem VAT obowiązującym w dniu podpisania umowy na kwotę w wysokości ……………. zł (słownie złotych: …………………………………………………………….).
Kwota określona w ust. 1 zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji technicznej, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, a w szczególności: roboty przygotowawcze, porządkowe, itp.
Wykonawca oświadcza, że zawierając niniejszą umowę i akceptując ustalone w niej należne mu wynagrodzenie ryczałtowe przyjął na siebie obowiązek wykonania także wszystkich innych robót niezbędnych do realizacji niniejszej umowy, w tym wyszczególnionych w ust. 2 oraz, że uwzględnił tę okoliczność w swojej wycenie przedmiotu umowy.
Wykonawca wystawi jedną fakturę po zakończeniu realizacji zadania i protokolarnym odbiorze robót.
Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu, przelewem na konto Wykonawcy.
§ 7. SPOSÓB REALIZACJI UMOWY
Pochodzące z demontażu materiały, Wykonawca usunie z terenu robót na własny koszt (w tym koszt ewentualnej utylizacji) w porozumieniu z Zamawiającym.
W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowego naprawienia na własny koszt.
W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie na bieżąco usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt.
Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską i Europejską Normą, aprobaty techniczne, atesty.
§ 8. PODWYKONAWSTWO
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
§ 9. ZMIANY
Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
§ 10. ODBIÓR ROBÓT
Odbiór końcowy robót zorganizowany będzie przez Zamawiającego
w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i potwierdzenia gotowości wykonanych robót
do odbioru, potwierdzonej przez Koordynatora.
Gotowość do odbioru końcowego uznaje się, kiedy spełnione są łącznie następujące warunki:
wykonane wszystkie roboty objęte umową,
uporządkowany teren robót,
złożono w dwóch egzemplarzach pełną i uporządkowaną dokumentację z wykonanych robót tj.:
certyfikaty na zastosowane materiały, atesty, aprobaty techniczne (jeśli dotyczy),
dokumentację fotograficzną z realizacji Zamówienia,
inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów opisanego w ust. 2 pkt 3, Zamawiający ma prawo odmówić przystąpienia do odbioru, a skutki z tym związane ponosi Wykonawca.
Jeżeli w toku czynności odbioru robót zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, może żądać odpowiedniego obniżenia wynagrodzenie,
jeżeli uniemożliwiają one użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu odbioru po raz drugi,
skorzystać z uprawnień określonych w § 11 ust. 3 umowy.
Z czynności odbioru będzie spisany protokół, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad
oraz do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych poprzednio robót, jako wadliwych.
Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu Umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia tych wad.
§ 11. OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI
Uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wygasają po upływie 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się od dnia dokonania przez strony odbioru końcowego przedmiotu umowy z tym, że w przypadku stwierdzenia podczas odbioru końcowego wad i usterek – od dnia ich usunięcia.
Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady robót wykonanych przez Wykonawcę, to Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich usunięcia i wyznacza mu w tym celu odpowiedni termin.
Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wyznaczonym zgodnie z ust. 3, to Zamawiający może wyznaczyć innego Wykonawcę do usunięcia wad, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Do czynności odbioru robót usuwających wady stosuje się postanowienia dotyczące odbioru końcowego z wyłączeniem zapisów § 10 ust. 2 pkt 3.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek brania udziału w przeglądach w trakcie trwania gwarancji oraz przeglądzie pogwarancyjnym.
§ 12. KARY UMOWNE
Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:
w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, a począwszy od 31 dnia zwłoki 1% za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 10% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
w razie nieterminowego usuwania wad i usterek w wysokości 1% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, począwszy od następnego dnia po upływie wyznaczonego terminu do usunięcia wad i usterek, lecz nie więcej niż 10% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 10% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,
Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 10% ryczałtowego wynagrodzenia umownego brutto.
Strony ponadto postanawiają, że zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar.
§ 13. ODSETKI
Za nieterminową płatność faktury, o której mowa w § 6, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej.
§ 14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności:
w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy. W terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu pierwszym,
gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o wydaniu nakazu zapłaty,
gdy Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, przez okres 3 dni od dnia otrzymania tego wezwania,
gdy Wykonawca bez uzgodnienia z Zamawiającym przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni lub przerwa trwa tak długo, że łączne kary za zwłokę osiągnęły górną granicę stosowania kar umownych. W tym przypadku prawo odstąpienia przysługuje w terminie 7 dni od dnia spełnienia się przesłanek opisanych w zdaniu pierwszym,
przypadkach określonych w innych postanowieniach niniejszej umowy.
2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:
Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego w niniejszej umowie,
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy, w terminie 7 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego o okolicznościach opisanych w zdaniu pierwszym.
3. Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 2 umowy Zamawiający lub Wykonawca mogą odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.
4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
5. W wypadku odstąpienia od umowy, Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki:
w terminie do siedmiu dni od daty odstąpienia od umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku, według stanu na dzień odstąpienia,
Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym, na koszt tej strony, która odstąpiła od umowy,
Wykonawca sporządzi wykaz materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez niego do realizacji innych robót nieobjętych niniejszą umową, jeżeli odstąpienie nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego.
6. Wykonawca zgłosi do dokonania odbioru przez Zamawiającego roboty przerwane oraz roboty zabezpieczające, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, oraz niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 30 dni, usunie z terenu budowy urządzenia zaplecza przez niego dostarczone lub wniesione.
7. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do:
sporządzenia wykazu materiałów, urządzeń lub konstrukcji, które mogą być przez niego wykorzystane oraz wykazu materiałów, urządzeń lub konstrukcji, które nie mogą być przez niego wykorzystane,
wezwania Wykonawcy do przekazania robót w toku, materiałów urządzeń lub konstrukcji, które mogą być przez Zamawiającego wykorzystane i dokonania zapłaty wynagrodzenia za wykonane roboty, z uwzględnieniem ich, jakości i stopnia realizacji na dzień odstąpienia od umowy oraz wezwania Wykonawcy do uprzątnięcia z remontowanego obiektu materiałów, urządzeń lub konstrukcji, które nie mogą być przez Zamawiającego wykorzystane.
przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy.
§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest właściwy dla Zamawiającego Sąd powszechny.
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
ZP. 271.2.86.2016.DS Końskie, 28.06.2016r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych) – fundusz sołecki sołectwa Stary Dziebałtów.
Zamawiający udziela odpowiedzi do treści opisu przedmiotu zamówienia, w związku z otrzymanymi pytaniami:
Pytanie nr 1.
Czy trzeba robić nawierzchnię z piasku?
Odp.
Wykonanie nawierzchni z piasku nie leży po stronie Wykonawcy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie