Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Końskie: Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Numer ogłoszenia: 92315 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jest budowa hali gimnastycznej z zapleczem w ilości 380 osób oraz łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Dziebałtowie Nowym na działce numer 525 położnej w obrębie ewidencyjnym Dziebałtów Nowy na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1.projektu budowlanego, 2.projektów wykonawczych: 1)architektura, 2)konstrukcje, 3)instalacja wentylacji, 4)instalacja grzewcza, 5)instalacja wod-kan., 6)instalacje c.o. 7)instalacja oddymiania, 8)rozbudowa kotłowni olejowej, 9)instalacje elektryczne wewnętrzne, 10)przyłącza wodociągowego. 3.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.przedmiarów, 5.Decyzji Nr BP.6740.408.2015.IC z dnia 29.09.2015 r. 3.2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 3.3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz.2164) należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.4.Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu. 3.5.Przystąpienie do realizacji prac związanych z infrastrukturą należy zgłosić w formie pisemnej do ww. gestorów sieci, w celu wyznaczenia nadzoru technicznego. 3.6.Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne). 3.7.O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli. 3.8.Zakończone prace związane z przebudową infrastruktury należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem. 3.9.Zaleca się, aby każdy z Wykonawców odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. 3.10.Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. 3.11.Link do poprzednich przetargów dostępny jest pod adresem: http://umkonskie.bipgmina.pl/wiadomosci/5064/wiadomosc/307223/konskie_budowa_hali_gimnastycznej_przy
_sp_w_dziebaltowie_dokumen http://umkonskie.bipgmina.pl/wiadomosci/5064/wiadomosc/312911/konskie_budowa_hali_gimnastycznej_przy
_sp_w_dziebaltowie_dokumen http://umkonskie.bipgmina.pl/wiadomosci/5064/wiadomosc/315514/konskie_budowa_hali_gimnastycznej_przy
_sp_w_dziebaltowie_dokumen
3.12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Tomie III - Dokumentacja projektowa..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.20.00.00-9, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych PLN). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: 40 1240 4416 1111 0000 4953 6333 z dopiskiem Wadium - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 6. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich przy ul. Partyzantów 1 , od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00 i od 12:30 do 13:30. Zaleca się dołączenie do oferty kopii wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty, polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia Kluczowy Personel, składający się z następujących osób: a)Kierownik budowy - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych, posiadający co najmniej: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -w przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). b)Kierownik robót - specjalista w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający co najmniej -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -w przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). c)Kierownik robót - specjalista w zakresie robót, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający co najmniej: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -w przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 400 000,00 PLN; (słownie: czterysta tysięcy złotych ) -Wykonawcy zobowiązani są posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 70
2 - Termin realizacji - 20
3 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)Zmiana wynagrodzenia, pod warunkiem, że będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a)zmiany stawki podatku od towarów i usług b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia z pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 2)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy: a)wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, b)wystąpi siła wyższa, c)wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, d)wystąpią wykopaliska, e)wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, f)nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, g)wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego Zamówienia, h)wystąpi potrzeba udzielenia zamówienia dodatkowego, i)wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 3)Pozostałe zmiany: a)przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, b)przewiduje się możliwość wprowadzanie zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. c)przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej d)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. e)zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności. 2.Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym punkcie musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. 3.Zmiany niniejszej umowy, o której mowa powyżej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Koskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Koskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, pok. nr 24 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Znak: ZP-271.1/28/2016/DS
Końskie, dn. 29.06.2016r.
Otrzymują uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164) udziela odpowiedzi do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w związku z otrzymanym pytaniem:
Pytanie 1.
Czy Zamawiający będzie wymagał aby podłoga sportowa powierzchniowo-elastyczna wykończona 22mm grubości twardym drewnem litym spełniała parametry normy PN-EN14904 (Nawierzchnie terenów sportowych - Halowe nawierzchnie sportowe przeznaczone do uprawiania wielu dyscyplin sportowych – Specyfikacja) w zakresie A3, czy najwyższym A4?
Pytanie 2.
Czy Zamawiający w celu uniknięcia użycia produktów o słabej jakości będzie wymagał podłogi sportowej, która będzie posiadała min. 2 certyfikaty międzynarodowych federacji sportowych, np. FIBA, FIVB, IHF, BWF, IKF,itp.?
Pytanie 3.
Czy Zamawiający będzie wymagał, by grubość panela/klepki/deski wynosiła min.22mm i przez co zapewniała możliwość szlifowania/renowacji posadzki do min. 6mm grubości? Większość producentów podłóg sportowych w swojej ofercie posiada lite panele/klepki/deski o grubości 22mm, gdyż taka wartość zapewnia odpowiednią elastyczność przy zachowaniu pozostałych parametrów sportowych.
Pytanie 4.
W związku z faktem, iż połączenia pióro-wpustu pomiędzy panelami/klepkami/deskami, a szczególnie na ich krótkich krawędziach stanowią słabe punkty podłogi, czy Zamawiający będzie wymagał, aby pojedynczy element powierzchni (panel/deska) pokrywał powierzchnię minimum 0,40m2, co zapewni ograniczenie ilości styków na podłodze i zwiększy wytrzymałość posadzki?
Pytanie 5.
Czy Zamawiający w celu zapewnienia wysokiej jakości produktu będzie wymagał, aby wszystkie elementy systemu pochodziły od jednego producenta? Zapewni to odpowiednią jakość produktu, jakość wykonania podłogi sportowej i bezproblemową gwarancję na produkt i usługę.
Pytanie 6.
Czy Zamawiający będzie wymagał, aby podbudowa podłogi sportowej powierzchniowo – elastycznej była wykonana z trwałych materiałów takich jak sklejka? Materiał typu drewno strugane, który jest wykorzystywane niekiedy jako legary podłóg charakteryzuje się ograniczoną trwałością oraz zwiększoną w stosunku do sklejki higroskopijnością.
Pytanie 7.
Czy Zamawiający w celu uniknięcia błędu na budowie, zapylenia, zabrudzenia itp. Będzie wymagał aby warstwa wierzchnia podłogi sportowej była wykończona fabrycznie lakierem o przeznaczeniu sportowym (o odpowiednim parametrze poślizgu, połysku i odbicia zwierciadlanego) grubość warstwy min. 40µ?
Pytanie 8.
Czy Zamawiający będzie wymagał, aby warstwę wierzchnią stanowiło drewno lite o twardości min. 3,6 w skali Brinella?
Pytanie 9.
Czy Zamawiający dopuści inne poza dębem twarde gatunki liściaste, które mają zastosowanie w sporcie, tj. buk, klon, jesion, pod warunkiem spełnienia parametru twardości min. 3,6 w skali Brinell’a?
Pytanie 10.
Czy Zamawiający w celu uzyskania odpowiedniej wysokości podłogi sportowej dopuści rozwiązanie dwu- lub jedno-legarowe pod warunkiem spełniania parametrów normy EN 14904 w typie podłogi A4 (najwyższy) oraz pod warunkiem że ruszt podłogi sportowej jest w całości systemowy i elastyczny?
Odpowiedź dla pytań od 1 do 10.
Projekt w hali w Dziebałtowie zakłada nawierzchnię z deszczułek parkietowych. Jednocześnie inwestor nie zakłada klimatyzacji Sali w tym kontroli wilgotności. Dlatego projektant dopuszcza rozwiązanie inne od zakładanego, a mianowicie nawierzchnię wykonaną z paneli warstwowych z wierzchnią warstwą z drewna liściastego. Zmiana ta jest argumentowana trwałością i funkcjonalnością całego założenia i w tym wyjątkowym przypadku może być traktowana jako równoważna.
Pytanie nr 11.
Oferent zwraca się z prośbą o doprecyzowanie (rodzaj, wymiary, specyfikacja) wyposażenia hali sportowej, tj.: bramki, tablicę koszy, tablica świetlna, ścianka wspinaczkowa (szerokość, wysokość, ilość chwytów).
Odp.
Wyposażenie hali:
Bramki do piłki nożnej młodzieżowe 5,00 x 2,00 m są wykonane z specjalnego profilu aluminiowego owalnego 120/100 z podwójnymi żebrami wzmacniającymi, powierzchnia profilu jest anodowana w kolorze naturalnym. Bramka jest przystosowana do montażu na podłożu płaskim, z jednoczesnym zamocowaniem do osadzonych w podłożu uchwytów.
Łuki bramek są składane, co umożliwia ich składanie do magazynowania wraz z siatką.
Wszystkie metalowe elementy bramek poza ramą główną są wykonane ze stali i cynkowane galwanicznie (łuki składane, poprzeczka dolna). Rama główna jest łączona w narożach za pomocą stalowych łączników naroża.
Siatka mocowana jest do ramy bramki za pomocą bezpiecznych i wygodnych w użyciu uchwytów tworzywowych.
Do zestawu dołączone są stalowe uchwyty szpilkowe wbijane do gruntu, służące do zamocowania bramki w podłożu trawiastym.
Norma FIFA.
Certyfikat PN (Polska Norma).
Tablice do koszykówki o wymiarach 90 x 120 cm, nieprzeźroczysta płyta epoksydowa o grubości 18 mm, w odpowiedni sposób mocowana do ramy metalowej tablicy .
Zastosowane mocowanie obręczy do ramy tablicy uniemożliwia przenoszenie na płytę tablicy obciążeń działających na obręcz.
Tablica z certyfikatem "PN" (Polska Norma).
Tablica wyników, zasilanie: 220 V,
Wymiary tablicy:105 x 80 cm x 10cm,
Wysokość cyfr: 10 cm,
Widoczność: 30 metrów,
Wskazywane parametry: czas rzeczywisty, czas gry, wynik meczu (goście – gospodarze) od 0 do 99 punktów,
Sterowanie: bezprzewodowe,
Sygnał dźwiękowy.
Ścianka wspinaczkowa 17 chwytów i wymiar 5,7 x 2,8 m z paneli profilowanych.
Chwyty nakręcane.
Badania odbiorowe zgodnie z normą PN-EN 12572
Pytanie nr 12.
Oferent zwraca się z prośbą udostępnienie opisu technicznego do projektu wykonawczego konstrukcji budynku.
Odp.
Opis wykonawczy konstrukcji to zestawienie stali, w załączniku.
Zamawiający na podst. art. 38 ust.6 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)
przedłuża termin składania ofert.
Zmienia się termin składania ofert z dnia 04.07.2016r. godz. 09:00 na dzień 06.07.2016r. godz. 09:00
Zmienia się termin otwarcia ofert z dnia 04.07.2016r. godz. 10:00 na dzień 06.07.2016r. godz. 10:00
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 92315-2016 z dnia 2016-06-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Końskie
3.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jest budowa hali gimnastycznej z zapleczem w ilości 380 osób oraz łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Dziebałtowie Nowym na działce numer 525 położnej w obrębie ewidencyjnym Dziebałtów Nowy.. .
Termin składania ofert: 2016-07-04
_____
Numer ogłoszenia: 111417 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 92315 - 2016 data 17.06.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie