Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl
Końskie: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w Pile. zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej w Nowym Kazanowie. zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie sołectwa Nałęczów ( z funduszu sołeckiego), zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej ulicy Mjr. Hubala w Końskich.
Numer ogłoszenia: 78728 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w Pile. zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej w Nowym Kazanowie. zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie sołectwa Nałęczów ( z funduszu sołeckiego), zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej ulicy Mjr. Hubala w Końskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 Przebudowa drogi wewnętrznej w Pile. Przebudowa drogi gminnej o długości 550mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 4,0-5,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - poszerzenie istniejącej podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm, - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej kruszywem fr. 0-31,5 mm do rzędnego profilu podłużnego i poprzecznego wraz z zagęszczeniem, - regulacja studni kanalizacyjnych i zaworów wodnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej gr. 3 cm, z betonu asfaltowego - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm, z betonu asfaltowego, - uzupełnienie poboczy kruszywem gr. warstwy do 10 cm, - ustawienie oznakowani pionowego oraz montaż 2 progów zwalniających. ZADANIE nr 2 Przebudowa drogi gminnej w Nowym Kazanowie. Przebudowa drogi gminnej o łącznej długości 435 m ( 360+75) szerokości nawierzchni bitumicznej odpowiednio 4m i 5 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - ścinka pobocza, - karczowanie pni drzew, - wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0-63 mm, - wyrównanie z wyprofilowaniem i nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych istniejącej nawierzchni żwirowej, kruszywem frakcji 0-31,5 mm grubości 5cm z zagęszczeniem, - regulacja studni kanalizacyjnej i zaworów wodnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5m kruszywem fr. 0-31,5 mm, gr. w-wy do 10 cm. - demontaż i montaż progu zwalniającego PZ 60, - ustawienie oznakowania pionowego. ZADANIE nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie sołectwa Nałęczów ( z funduszu sołeckiego), Przebudowa drogi wewnętrznej o dł. 150 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,5 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,75 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - wykorytowanie pod warstwę podbudowy z kruszywem fr. 0-63 mm, - wyrównanie z wyprofilowaniem i nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych istniejącej nawierzchni żwirowej, kruszywem frakcji 0-31,5 mm grubości 5cm z zagęszczeniem, - regulacja zaworów wodnych, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,75 m kruszywem fr. 0-31,5 mm, - odmulenie rowu, - ustawienie oznakowania pionowego. ZADANIE nr 4 Przebudowa drogi gminnej ul. Mjr. Hubala w Końskich. W zakres przebudowy wchodzi : - budowa miejsc postojowych z elementów rozbieralnych (płyt ażurowych): - rozebranie istniejącego krawężnika i ułożenie na betonie na płask, - ustawienie nowego krawężnika na ławie z oporem (obramowanie zatok), - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne: warstwa odsączająca z piachu 5 cm, podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr. 25 cm, ułożenie płyt ażurowych gr. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, uzupełnienie ziemią, - przebudowa chodnika na dł. 75 mb szer. 3,0 m i obejmuje : - rozbiórkę chodnika z płyt betonowych 50*50*8 i obrzeży betonowych, - ustawienie obrzeży betonowych 8*25*100 - ułożenie chodnika z kostki betonowego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 5 cm, Uwagi: Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się ze stanem dróg oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania poniesie Wykonawca. Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. Gwarancja na wykonane roboty min 36 m-cy,.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót, które określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. Zmiana niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie