Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na Mechaniczne zamiatanie (na mokro) ulic na terenie miasta i gminy Końskie


Znak: ZP.  271.2.12.2016.RB                                                                  Końskie 25.01.2016r.

 

ZAPROSZENIE  DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Mechaniczne zamiatanie (na mokro) ulic na terenie miasta i gminy Końskie

 

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne zamiatanie (na mokro) ulic gminnych położonych na terenie miasta i gminy Końskie. Wykaz ulic przedstawia załącznik nr 1 do umowy.

Zamiatanie mechaniczne polegać będzie na oczyszczaniu jezdni na całej szerokości oraz miejsc na rozjazdach, skrzyżowaniach i zatokach przy użyciu zamiatarki mechanicznej. Miejsca niedostępne dla zamiatarki winny być zamiecione ręcznie.

W zakres zamówienia wchodzi również uprzątanie zanieczyszczeń powstałych na skutek silnych porywistych wiatrów, po ulewach i burzach, kolizjach drogowych, plam olejowych  natychmiast po otrzymaniu powiadomienia od Zamawiającego. Do usuwania zanieczyszczeń należy przystąpić w 30 min od telefonicznego  powiadomienia przez Zamawiającego lub inne służby
np. Policję, Straż Miejską.

Sposób wykonywania prac i rodzaj użytego sprzętu nie może powodować uszkodzeń
w nawierzchni.

Nieczystości z zamiatanych ulic Wykonawca będzie dowoził i składował na gminnym składowisku odpadów w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę.  (Dokumenty – kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń z zamiatania ulic w danym dniu do wglądu Zamawiającego).

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  1. 1.      właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym  wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich,
  2. 2.      utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach,
  3. 3.      Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego. Koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca.

Jednostką obmiarową jest 1 km zamiecionej drogi niezależnie od jej szerokości. Cenę za ewentualne usunięcie zanieczyszczeń powstałych na skutek silnych porywistych wiatrów, po ulewach, burzach i kolizjach drogowych, plam olejowych należy wkalkulować w cenę 1 km zamiecionej drogi.

Termin realizacji usługi od dnia 01.04.2016r. (w przypadku odpowiednich warunków pogodowych) do dnia 30 listopada  2016 r.

 

Sprzęt do zmiatania na mokro:

- zamiatarka samojezdna ssąca 1 szt.,

- zamiatarka elewatorowa.1 szt.

- samochód ciężarowy do wywozu ewentualnych gałęzi, elementów karoserii pojazdów itp.

Uwaga:

Zamiatanie ulic wymienionych w załączniku nr 1 (poz. 1-10 – ulice w centrum miasta, oraz poz. 13, 31, 33, 36, 37 – rejon targowicy miejskie) należy prowadzić w godz. rannych do godz. 7, popołudniowych (po godz. 17) lub wieczornych przy najmniejszym natężeniu ruchu.

Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z lokalizacją i stanem dróg gminnych celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z zamiataniem będącym przedmiotem przetargu gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zamontowania urządzenia GPS w celu monitorowania pojazdów .

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 02.02.2016r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 46 – Biuro Dróg Gminnych UMiG
w Końskich. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Tadeusz Pasiński – Inspektor w Biurze Dróg Gminnych UMiG w Końskich tel. 041 372-32-49 wew. 146 lub 604 507 627

2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).  Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT )

3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

4. Termin realizacji zamówienia – od 01.04.2016r. do 30.11.2016r.

5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)

6. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do zaproszenia.

 

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców:

- Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi polegającej na: Mechanicznym zamiataniu ulic o wartości min. 50 tys. zł brutto,

- Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 zamiatarką samojezdną ssąca, oraz 1 zamiatarką elewatorową.

 

Załącznik:

  1. 1.    Formularz ofertowy
  2. 2.    Projekt umowy
  3. 3.    Wykaz usług
  4. 4.    Wykaz sprzętu
  5. 5.    Wykaz ulic
  6. 6.    Kosztorys ofertowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 stycznia 2016 12:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 1455
25 stycznia 2016 12:47 (Anna Głębocka) - Dodanie załącznika [zalaczniki.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 stycznia 2016 12:47 (Anna Głębocka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 stycznia 2016 12:47 (Anna Głębocka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)