Znak: ZP. 271.2.179.2015.RB
Końskie 22.12.2015r
Przedmiotem Zamówienia jest:
Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do zaproszenia.
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 29.12.2015r adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl fax: (0-41) 372 29 55
WARUNKI I ZAKRES RELIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotowego zadania –od daty podpisania umowy do 31.12.2016r
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
4. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia – Michał Łyczek dostępny pod nr tel. 41 372 37 20 w. 309 e-mail uko@umkonskie.pl
5. Oferty będą oceniane na podstawie n/w kryteriów
Cena oferty brutto –znaczenie 90 %
Termin –znaczenie 10 %
Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
Oferowana cena minimalna brutto
C = ──────────────────── x 100 pkt x 90%
Cena badanej oferty brutto
Kryterium „termin usunięcia awarii” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
Najkrótszy oferowany termin usunięcia awarii
T = ────────────────────────── x 100x10%
Termin usunięcia awarii w badanej ofercie
Punkty z w/w kryteriów są zsumowane
Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach i który uzyskał najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 5 % wartości umowy podstawowej
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców:
a) Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto w skali roku.
b) Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym do 1 kV dopuszczonym do pracy pod napięciem, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony umożliwiający wjazdy na chodniki i zieleńce,
c) Wykonawca winien wykazać: co najmniej jedną osobę posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003r. nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) uprawnienia do wykonywania prac w zakresie obsługi, montażu, konserwacji, napraw i remontów oraz czynności pomiarowo – kontrolnych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego na stanowisku eksploatacji (E) i dozoru (D), posiadające dodatkowe uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) w sieciach oświetlenia ulicznego.
d) Wykonawca winien udokumentować, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę min. 90.000,00 zł brutto.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie