Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Przystosowanie budynków na potrzeby mieszkań socjalnych i komunalnych Numer ogłoszenia: 122049 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl


 

Końskie: Przystosowanie budynków na potrzeby mieszkań socjalnych i komunalnych
Numer ogłoszenia: 122049 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie budynków na potrzeby mieszkań socjalnych i komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dokończenie przebudowy, rozbudowy o podjazd dla osób niepełnosprawnych i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjno-socjalnego PKS przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich na budynek mieszkalny wielorodzinny z 18 lokalami socjalnymi i 4 komunalnymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewidencyjny 605/8i 605/11 na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1.Inwentaryzacją budowlaną, 2.Projektu Budowlanego: 1)architektura i konstrukcja, 2)część sanitarna- instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz centralnego ogrzewania, 3)część elektryczna, 4)część sanitarna- przyłącza wod-kan, 5)rozbiórka komina murowanego, 3.Projektu Wykonawczego: 1)część architektura i konstrukcja, 2)część sanitarna- instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz centralnego ogrzewania, 3)część elektryczna, 4)część sanitarna- przyłącza wod-kan 5)rozbiórka komina murowanego. 4.Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.Przedmiaru stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy, 6.Decyzji Nr BP.6741.7.2013.JJ z dnia 07.05.213r. na rozbiórkę komina murowanego, 7.Decyzji NR BP.6740.111.2013.KC z dnia 26.04.2013r. - pozwolenie na budowę, 8.Zgłoszeniem BP.6743.266.2013.MC z dnia 25.04.2013r. na przyłącze wodociągowe kanalizacji sanitarnej. 9.Decyzji UKO.6131.27.2014 z dnia 05.03.2014r na wycinkę/przesadzenie drzew. W ramach zadania Wykonawca wykona: 1.Przebudowę budynku administracyjno-socjalnego PKS przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich na budynek mieszkalny wielorodzinny z 18 lokalami socjalnymi i 4 komunalnymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, 2.Zagospodarowanie terenu wokół budynku (budowa parkingu, ogrodzenia, terenów zielonych) 3.Rozbiórkę komina murowanego, 4.Budowę przyłącza wod. kan., hydrantu zewnętrznego, 5.Posadzenie 10 drzew liściastych i 44m2 krzewów drzew zgodnie z Decyzją UKO.6131.27.2014 z dnia 05.03.2014r. 6.Demontaż elementów kotłów i kotłowni z przewozem do 5km. we wskazane miejsce. W ramach zadania: Wykonawca ponosi koszty zgłoszenia i uzyskania zgody na pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz zajęcie pasa drogowego od Biura Dróg Gminnych UMiG w Końskich. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Uwagi: 1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3.Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu. 4.Link do pierwszego przetargu dostępny jest pod adresem: http://umkonskie.bipgmina.pl/wiadomosci/5064/wiadomosc/226791/konskie_przebudowa_budynkow_na_potrzeby_mieszkan_socjalnych_i_ko Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 220.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 01.09.2015 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/ przebudowie/ rozbudowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł brutto. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych W/w uprawnienia winny być bez ograniczeń. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót powinna zostać ujęta między in. co najmniej jedna robota budowlana polegająca na: budowie/ przebudowie/ rozbudowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowi materiał informacyjno-pomocniczy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10.00

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne przewidywane źródła finansowania zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w ramach wsparcia ze środków Funduszu Dopłat.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

Znak: ZP. 271.1/35/2015/EP

Końskie, 21.08.2015

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o dzielenie zamówienia publicznego: Przystosowanie budynków na potrzeby mieszkań socjalnych i komunalnych
Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ poprzez załączenie brakujących przedmiarów.  Jednocześnie informuje, że stanowią one tylko materiał informacyjno-pomocniczy.

 


 

Znak: ZP. 271.1/35/2015/EP

Końskie, 28.08.2015

 

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o dzielenie zamówienia publicznego: Przystosowanie budynków na potrzeby mieszakań socjalnych i komunalnych.
1.    Prosimy o informację czy rozbiórka istniejącego komina murowanego jest przedmiotem zamówienia , jeśli tak prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót w tym zakresie.
2.    Prosimy o uzupełnienie SIWZ o wykaz stolarki okiennej i drzwiowej z szczegółowymi parametrami technicznymi i użytkowymi .
3.    Czy Zmawiający przewiduje (oprócz obróbek blacharskich) wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej DKD. Jeśli tak to prosimy o skorygowanie przedmiaru w przedmiarze robót budowlanych w poz.nr. 70( obecny obmiar wynosi 0)
4.    Czy Zamawiający przewiduje wyposażenie wszystkich mieszkań w sprzęt wyszczególniony w dokumentacji technicznej , jeśli tak to prosimy o skorygowanie ilości podanych w przedmiarze robót .
5.    Prosimy o potwierdzenie czy wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wod. – kan. jest przedmiotem zamówienia (brak w/w robót w przedmiarach robót sanitarnych), jeśli tak to prosimy o uzupełnienie dokumentacji na wykonanie instalacji w piwnicy).
6.    Czy liczniki zamontowane nad posadzką na wys. 1,8 m będą umieszczone w szafkach licznikowych - jeśli tak to proszę podać typ.
7.    Brak dokumentacji technicznej na wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z kanałów Schindel Quadro do istniejącej kanalizacji – proszę o uzupełnienie dokumentacji technicznej i przedmiarów robót w tym zakresie.
8.    Brak w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót zestawienia materiałów do robót elektrycznych – prosimy o uzupełnienie.
9.     Prosimy o rozważenie przesunięcia terminu składania ofert w sposób umożliwiający uwzględnienia w treści oferty udzielonych przez Państwa odpowiedzi.
10.    W poz. 70 przedmiaru budowlanego jest zerowa ilość proszę o podanie ilości obróbek komina z papy
11.    Czy w poz. 85 i poz. 86 przedmiaru budowlanego do wyceny należy przyjąć tylko papę czy styropapę proszę o podanie grubości
12.    Czy w poz. 116 przedmiaru budowlanego do wyceny należy przyjąć tylko tynk mineralny czy całą izolację wraz z ociepleniem i z tynkiem jeśli tak proszę o szczegółowe informacje dotyczące izolacji
13.    Proszę o podanie poprawnej ilości w poz. 98 przedmiaru budowlanego
14.    W przedmiarze nie ma pozycji przesadzenia drzew i krzewów czy należy ją uwzględnić w kosztorysie ofertowym
15.    Proszę o dołączenie projektu ogrodzenia, bramy i furtki i podanie z czego mają być wykonane
16.    W załącznikach brak jest przedmiaru na c.o proszę dołączenie przedmiaru
17.    Zwracamy się z pytaniem czy wokół budynków będących przedmiotem postępowania jest wykonany drenaż, a jeśli nie to czy należy go wykonać?

Odpowiedzi:
Pyt.1 Komin został rozebrany.
Pyt. 2 Stolarka jest rozrysowana w dokumentacji projektowej
Pyt.3 Poz.70 KNR 0-22 0529/06 Obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD - 40 m obwodu
Pyt.4 Wyposażenie winno obejmować- kotły dwufunkcyjne, umywalki, zlewozmywaki, kuchenki elektryczne, baterie natryskowe szt.22, zawory
Pyt.5 Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp, w załączniku przedmiar ( poprawiony - zmniejszona ilość bruzd oraz przebić)
Pyt.6 Szafa licznikowa zgodnie z projektem ma zostać umieszczona przy wejściu do budynku
Pyt.7 Zgodnie z systemem Schiedel Quadro. Instalacja skroplin z kominów rura fi 20 wraz z syfonem -9m
Pyt.8 Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp w załączniku przedmiar elektryczny z zestawieniem materiałów
Pyt. 9 W związku z powyższym na podstawie art. 12 a ust. 2 pzp Zamawiający wydłuża termin składania i otwarcia ofert oraz wniesienia wadium na dzień 04.09.2015tj.
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 04.09.2015 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100).
Termin składania ofert upływa dnia 04.09.2015 r. do godziny 900/czasu lokalnego/
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.09.2015r o godz. 1000/czasu lokalnego/
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 pokój nr 18.
Pyt. 10- Poz.70 KNR 0-22 0529/06 Obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD - 40 m obwodu
Pyt. 11 Zgodnie z przedmiarem – warstwą papy
Pyt. 12 Poz. 116 dot. ścian wewnętrznych , trzeba przyjąć tynk mineralny na siatce
Pyt. 13 Zgodnie z przedmiarem
Pyt. 14 Drzewa zostały usunięte natomiast nasadzenia nie zostały wykonane
Pyt 15 Dostosować do istniejącego (panelowe)
Pyt. 16 Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający załącza przedmiar
Pyt. 17- Brak w przedmiarach drenażu wokół budynku. Należy uwzględnić przy wycenie.

Informuję że załączone przedmiary stanowią materiał informacyjno-pomocniczy




Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 122049-2015 z dnia 2015-08-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Końskie
Przedmiotem Zamówienia jest dokończenie przebudowy, rozbudowy o podjazd dla osób niepełnosprawnych i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjno-socjalnego PKS przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich na budynek mieszkalny...
Termin składania ofert: 2015-09-01

_____


Numer ogłoszenia: 127871 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 122049 - 2015 data 17.08.2015 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 01.09.2015 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 04.09.2015 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100)..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat..

 


 

ZP-271.1/35/2015/EP

Końskie 31.08.2015

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Przystosowanie budynków na potrzeby mieszkań socjalnych i komunalnych.

Zamawiający wprowadza uszczegółowienie do odpowiedzi na pytanie 4: Czy Zamawiający przewiduje wyposażenie wszystkich mieszkań w sprzęt wyszczególniony w dokumentacji technicznej , jeśli tak to prosimy o skorygowanie ilości podanych w przedmiarze robót .

Poz. 21 jest 66 powinno być 154
Poz. 25 jest 26 powinno być 22
Poz. 26 jest 14 powinno być 22
Poz. 54 jest 14 powinno być 22
Poz. 55 jest 12 powinno być 22
Poz. 56 jest 14 powinno być 22
Poz. 65 jest 16 powinno być 22
Poz. 66 jest 64 powinno być 88
Poz. 67 jest 16 powinno być 22
Poz. 68 jest 32 powinno być 44
Poz. 69 jest 16 powinno być 22
Poz. 70 jest 16 powinno być 22

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.08.2015
Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 sierpnia 2015 12:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 2457
31 sierpnia 2015 09:31 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 sierpnia 2015 12:03 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [aktualizacja_20150828_pks_2.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 sierpnia 2015 12:02 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)