Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ – FUNDUSZ SOŁECKI MSC. STARY SOKOŁÓW

Znak: ZP. 271.2.106.2015.RB                                        Końskie  13.07.2015

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ – FUNDUSZ SOŁECKI MSC. STARY SOKOŁÓW

 

Przedmiotem zamówienia jest:  dostawa mebli do budynku świetlicy wiejskiej w msc. Stary Sokołów w postaci:

  • 11 szt. stołów typu Box40 o wym. 80cm x 160cm, konstrukcja stelażu metalowa, stała, skręcana, profil kwadratowy, blaty w kolorze olcha, stopki z nakładkami nierysującymi powierzchni;

  • 3 szt. stołów typu Box40 o wym. 80cm x 140cm, konstrukcja stelażu metalowa, stała, skręcana, profil kwadratowy, blaty w kolorze olcha, stopki z nakładkami nierysującymi powierzchni;

  • 2 szt. stołów typu Box40 o wym. 80cm x 120cm, konstrukcja stelażu metalowa, stała, skręcana, profil kwadratowy, blaty w kolorze olcha, stopki z nakładkami nierysującymi powierzchni;

  • 75 szt. krzeseł typu T123, krzesła stylizowane, stelaż koloru złotego, wypełnienie siedziska i oparcia: gąbka/pianka, obicia w kolorystyce czerwieni, stopki z nakładkami nierysującymi powierzchni, krzesła z możliwością składowania w stosie

     

    - Wymaga się, aby meble były zmontowane i gotowe do użytku.

    - Koszt dostawy towaru pokryje Wykonawca.

    - Wymaga się, aby towar był fabrycznie nowy, nieużywany i objęty co najmniej
    24 miesięczną gwarancją.

 

Adres dostawy: teren Gminy Końskie – szczegółowy adres dostawy zostanie podany wyłonionemu Wykonawcy.

 

Ofertę należy przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 20.07.2015r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl fax: (0-41) 372 29-55

  
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania:  14 dni od daty podpisania umowy

  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym”(załącznik nr. 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT)  za wykonanie przedmiotowego zadania.

  3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

  4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy
    (załącznik nr 2).

     

    Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Projekt umowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 lipca 2015 11:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1825
13 lipca 2015 11:18 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [stol.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2015 11:18 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [krzeslo.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2015 11:18 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [zalaczniki.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)