Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej na przebudowę budynku szkoły na świetlicę wiejską w Jeżowie – funduszu sołecki sołectwo Jeżów.

Znak: ZP  271.2.102.2015.RB                                                                 Końskie 08.07.2015r.

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej na przebudowę budynku szkoły na świetlicę wiejską w Jeżowie – funduszu sołecki sołectwo Jeżów.


Przedmiotem  zamówienia jest:usługa polegająca na sporządzeniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę przebudowy istniejącego budynku po byłej Szkole Podstawowej w Jeżowie. Zadanie pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej na przebudowę budynku szkoły na świetlicę wiejską w Jeżowie finansowane będzie ze środków funduszu sołeckiego na rok 2015. Wykonawca sporządzi w pierwszej kolejności dwie koncepcje architektoniczno-budowlane i przedstawi je do akceptacji Zamawiającemu (na podstawie wybranej koncepcji Projektant sporządzi kompletną dokumentację). W skład pomieszczeń świetlicy wiejskiej  powinny wchodzić następujące pomieszczenia: sala wielofunkcyjna, kaplica, pokój zabaw dla dzieci, zaplecze kuchenne z pomieszczeniem gospodarczym, kotłownia (projektant przestawi analizę kosztową możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii), sanitariaty. Każde z planowanych pomieszczeń powinny zostać właściwie doświetlone światłem dziennym oraz oświetleniem energooszczędnym dostosowanym do stosownych norm. Należy przewidzieć sposób wentylacji np. mechanicznej. Należy zaprojektować właściwy system odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku, ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Budynek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i spełniać wszelkie wymogi budynku użyteczności publicznej. W przypadku nie przyjęcia przez Zamawiającego rozwiązań zawartych w przedłożonych koncepcjach, Wykonawca zobowiązany jest wykonać trzecią, biorąc pod uwagę wniesione przez Zamawiającego sugestie.

Zakres opracowania powinien obejmować w szczególności: wymianę konstrukcji dachu, wymianę pokrycia dachowego, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (w pomieszczeniach gdzie nie jest wymieniona), w przypadku stwierdzenia konieczności również wymiana stropu, wymiana podłóg, wykonanie docieplenia całego budynku, wykonanie instalacji odgromowej, ogrzewanie z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii, projekt drogi dojazdowej do świetlicy, parking.

Skład dokumentacji:

  • Projekt budowlany – 5 egz + wersja elektroniczna;
  • Projekty wykonawcze branżowe oddzielne opracowania dla każdej branży wraz z uzgodnieniem i pozyskaniem warunków technicznych określonych przez właściwych gestorów sieci – 3 egz. + wersja elektroniczna;
  • Projekt rozbiórek istniejących elementów zagospodarowania terenu - o ile będzie zachodzić potrzeba  - 3 egz. + wersja elektroniczna;
  • Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 3 egz. + wersja elektroniczna;
  • Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. + wersja elektroniczna;
  • Przedmiary robót – 3 egz. + wersja elektroniczna;
  • Kosztorysy inwestorskie i ofertowe (oddzielnie dla każdej branży), wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego – 3 egz. + wersja elektroniczna.

Opracowanie powinno zawierać dokładny zakres robót, konkretne rozwiązania techniczne wraz z określeniem ich opłacalności, technologię robót, przyjęte rozwiązania materiałowe (w tym alternatywne) wraz z uzgodnieniami i zezwoleniami.

Opracowania określone powyżej winny być sporządzone pod kątem zawartości i formy zgodnie z:

  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.);
  • Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.);
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2013, poz. 926 z późn. zm.)
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462),
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., Nr 120, poz. 1126),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. Dz. U. z2013 r., poz. 1129),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowymi (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389);
  • innymi obowiązującymi przepisami.

 

Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid.: 798. Jeżeli obszar opracowania okaże się niewystarczający np. ze względu na potrzebę włączenia projektowanych przyłączy do istniejących sieci zlokalizowanych w drogach publicznych, to należy go zwiększyć. Na terenie ww. działek znajduje się budynek starej świetlicy (Zamawiający nie posiada żadnej dokumentacji), urządzenia zabawowe i  boisko sportowe (do przeniesienia). Zjazd na działkę od strony drogi powiatowej nr 90.

Zamówienie winno obejmować poniższe wytyczne: Zamawiający przewiduje wykonanie kompletnej dokumentacji do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia zadania pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej na przebudowę budynku szkoły na świetlicę wiejską w Jeżowie.

Opracowania związane i pozostałe czynności:

a)Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000.

b)Dokumentacja geologiczno - inżynierska oraz geotechniczna posadowienia obiektów (2 egz. oraz wersja elektroniczna na CD).

c)Wszelkie opracowania, które okażą się niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, m.in. pozwolenie wodno-prawne, uzgodnienie ZUDP w Końskich,

d)Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnych decyzji: - o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULI CP),

e)Przekazanie Zamawiającemu kopii potwierdzonych wniosków złożonych o wydanie decyzji, o których mowa ww. podpunkcie f.

W skład przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór autorski.

Uwaga: Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Burmistrzowi Miasta i Gminy. Po zaakceptowaniu, Wykonawca może przystąpić do realizacji dalszych prac projektowych. Wszystkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi uzyskuje Projektant. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac gdyż wyklucza to możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązanych jest uzyskać wszelkie decyzje uzgodnienia, badania niezbędne do realizacji projektu własnym kosztem i staraniem.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 17.07.2015r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: do 15 grudnia 2015r.

2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.

3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

5. Nadzór nad realizacją umowy będzie sprawowała Magdalena Podwolska dostępna pod
nr. tel.: 41 372 37 20, wew. 141 e-mail: mmichalska@umkonskie.pl

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lipca 2015 14:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1303
08 lipca 2015 14:05 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lipca 2015 14:05 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lipca 2015 14:05 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)