Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: Doposażenie placu zabaw (zakup i montaż urządzeń zabawowych sołectwo Nieświń).


Znak: ZP. 271.2.88.2015.RB                                                                               Końskie 24.06.2015

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Doposażenie placu zabaw

(zakup i montaż urządzeń zabawowych  sołectwo Nieświń).

 

Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w urządzenie wielofunkcyjne (zdjęcie w załączeniu) na działce o nr ewid. 2078 w miejscowości  Nieświń. Urządzenie wielofunkcyjne powinno składać się z:

  1. Podwieszony mostek
  2. Pajęczyna
  3. Podest
  4. Poręcz gimnastyczna
  5. Kratownice

Konstrukcja; drewno bezrdzeniowe sosnowe + kotwy metalowe. Słupy impregnowane powierzchniowo w kolorze TEAK. Całość mocowana na metalowych kotwach malowanych proszkowo i osadzanych w betonowym fundamencie. Płyty wykonane są z kolorowej sklejki wodoodpornej, obustronnie laminowanej lub z płyty z tworzywa sztucznego HDPE  o wysokiej odporności na warunki atmosferyczne. Wszystkie elementy złączne jak śruby, nakrętki i podkładki zabezpieczone są antykorozyjne przez ocynkowanie, a wystające elementy zabezpieczone są plastikowymi zaślepkami. W zakres prac wchodzi również niwelacja terenu, humusowanie i obsianie trawą.

Urządzenia muszą być zgodne z normą PN - EN 1176:2009. W przypadku każdego urządzenia należy zachować wyznaczone powierzchnie zderzenia, czyli obszar przewidziany na samą konstrukcję oraz przestrzeń niezbędną do jego funkcjonowania. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na zamontowane urządzenie.

Lokalizację urządzenia należy uzgodnić z Zamawiającym.

UWAGA!

Zamawiający dopuszcza wykonanie urządzeń placu zabaw z drewna klejonego warstwowo  z kantówek 90 x 90 mm, impregnowanego powierzchniowo w różnych kolorach i osadzonych na metalowych kotwach w betonowych fundamentach.

  

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 30.06.2015r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 -29-55

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 21 dni od dnia podpisania umowy

2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.

3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2).

Szczegółowe warunki wymagane od Wykonawców:

- Wykonawca do oferty winien załączyć certyfikaty i atesty, wydane przez odpowiednie jednostki akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji, np. Instytut Nadzoru Technicznego.

 

Załączniki:

  1. 1.    Formularz ofertowy
  2. 2.    Projekt umowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 czerwca 2015 14:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1289
24 czerwca 2015 14:37 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [zdjecie.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 czerwca 2015 14:37 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 czerwca 2015 14:36 (Jacek Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)