Ogłoszenia o przetargach

Zaproszenie do złożenia oferty na Mechaniczne zamiatanie ulic na terenie miasta i gminy Końskie

Znak: ZP. 271.2.6.2015.RB

Końskie 20.01.2015r.

 

ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
Mechaniczne zamiatanie ulic na terenie miasta i gminy Końskie

 

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne zamiatanie (na mokro) ulic gminnych o długości ok. 35 km położonych na terenie miasta i gminy Końskie. Wykaz ulic przedstawia załącznik nr 1.
Zamiatanie mechaniczne polegać będzie na oczyszczaniu jezdni na całej szerokości oraz miejsc na rozjazdach, skrzyżowaniach i zatokach przy użyciu zamiatarki mechanicznej. Miejsca niedostępne dla zamiatarki winny być zamiecione ręcznie.
W zakres zamówienia wchodzi również uprzątanie zanieczyszczeń powstałych na skutek silnych, porywistych wiatrów, po ulewach i burzach, kolizjach drogowych, plam olejowych natychmiast po otrzymaniu informacji od Zamawiającego.
Sposób wykonywania prac i rodzaj użytego sprzętu nie może powodować uszkodzeń w nawierzchni. Nieczystości z zamiatanych ulic Wykonawca będzie dowoził i składował na gminnym składowisku odpadów w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę. (Dokumenty – kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń na składowisko do wglądu Zamawiającego).
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich,
2. utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach,
3. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego. Koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca.
Jednostką obmiarową jest 1 km zamiecionej drogi niezależnie od jej szerokości.

Uwaga:
Zamiatanie ulic wymienionych w załączniku nr 1 (poz. 1-10 – ulice w centrum miasta, oraz poz. 13, 31, 33, 34, 35 – rejon targowicy miejskiej) należy prowadzić w godz. rannych do godz. 7, popołudniowych (po godz. 17) lub wieczornych przy najmniejszym natężeniu ruchu.
Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z lokalizacją i stanem dróg celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z zamiataniem, będącym przedmiotem przetargu gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zamontowania urządzenia GPS.

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 27.01.2015 r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
W przypadku złożenia oferty drogą faksową lub elektroniczną proszę o niezwłoczne potwierdzenie złożonej oferty w formie oryginału na adres Urząd Miasta i Gminy Końskie ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1. Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 46 – Biuro Dróg Gminnych UMiG w Końskich. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Tadeusz Pasiński – Inspektor w Biurze Dróg Gminnych UMiG w Końskich
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT )
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Termin realizacji zamówienia – od 01.04.2015r. do 30.11.2015r.
5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2)
6. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do zaproszenia.
7. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w zakresie przedmiotu zamówienia – Tadeusz Pasiński – Biuro Dróg Gminnych UMiG w Końskich, tel. 041 372-32-49 wew. 146 lub 604 507 627

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców:
- Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi polegającej na: Mechanicznym zamiataniu ulic o wartości min. 50 tys. zł brutto,
- Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 zamiatarką samojezdną ssąca, oraz 1 zamiatarką elewatorową.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.01.2015
Dokument wytworzony przez: Referat Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 stycznia 2015 14:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1521
21 stycznia 2015 11:50 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 stycznia 2015 14:17 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zamiatanie_2015_zalaczniki.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 stycznia 2015 14:16 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)