Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: Sprzątanie przystanków położonych na terenie Gminy Końskie

Znak: ZP. 271.2.4.2015.RB                                                                      Końskie 14.01.2015

 

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Sprzątanie przystanków położonych na terenie Gminy Końskie

Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegajaca na sprzątaniu przystanków i opróżnianiu koszy zlokalizowanych przy wiatach przystankowych, położonych na terenie miasta i gminy Końskie. Szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 5 (spis przystanków).

W zakres usługi wchodzi:

- opróżnianie koszy na śmieci w ilosci 72 sztuk;

- sprzatanie nieczystości porzuconych na przystankach, oraz na terenach przyległych do przystanków;

- mycie koszy z zewnątrz, oraz ich dezynfekcja w miarę zachodzacych potrzeb.

Śmieci należy dostarczyć na gminne składowisko odpadów w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę (dokumenty – kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń na składowisko do wgladu Zamawiającego)

 

Uwaga: w cenę usługi należy wliczyć koszt transportu oraz utylizacji odpadów dostarczonych na gminne składowisko odpadów.

 

Częstotliwość opróżniania koszy:

  • 1 raz w tygodniu (piątek) – 3 szt. (poz. nr 3, 4, 12)

  • 2 razy w tygodniu (wtorek, piatek) – 6 szt. (poz. nr 5, 11, 27, 35, 65, 66)

  • 1 raz w miesiacu – 63 szt. pozostałe pozycje w załączniku nr 1

     

    Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 20.01.2015r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 -29-55.

    W przypadku złożenia oferty drogą faksową lub elektroniczną proszę o niezwłoczne potwierdzenie złożonej oferty w formie oryginału na adres Urząd Miasta i Gminy Końskie ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania –od daty podpisania umowy do 31.12.2015

  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.

  3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

  4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.

5. Wykonawca do oferty winien załączyć kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do zaproszenia.

 

Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Projekt umowy

3. Kosztorys ofertowy

4. Spis przystanków

5. Przedmiot zamówienia

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Sprzątanie przystanków położonych na terenie Gminy Końskie

    STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

     26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:

 

Wartość netto ............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

 

1.  Deklarujemy realizację zadania w terminie -  od daty podpisania umowy do 31.12.2015

2.  W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3.  Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2

Projekt umowy

Umowa Nr …………… 2015.

 

zawarta w dniu ……………….. 2015 pomiędzy Gminą Końskie, 26 - 200 Końskie,
ul. Partyzantów 1  NIP 658-187-28-38, REGON 291009797,zwaną dalej „Zleceniodawcą’’ reprezentowaną przez:

Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis

a

…………………………………………………………………..

zwanym w dalszej części umowy „Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez:

…………………………………………………………………..

§ 1

1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Sprzątanie przystanków położonych na terenie Miasta i Gminy Końskie”. Zakres przedmiotu zamówienia określają  załączniki nr 1 (spis przystanków), nr 2 (przedmiot zamówienia) .

 2. Zamówienie realizowane będzie na podstawie niniejszej umowy zgodnie z załącznikami  nr 1, 2 i kosztorysem ofertowym stanowiącym załączniki nr 3.

 

§ 2

Zleceniobiorca oświadcza, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

§ 3

Termin realizacji umowy ustala się na okres od podpisania umowy do 31.12.2015r.

 

§ 4

  1. Za wykonaną usługę objętą umową Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie ustalone jako iloczyn posprzątanych przystanków w danym miesiącu i ceny brutto ustalonej w przetargu za jeden przystanek w kwocie ..........................  (słownie:……………..), zgodnie z wyliczeniem ceny ofertowej – załącznik nr 3 do umowy.

  2. Podstawą do zapłaty za wykonaną usługę będą protokoły obioru i wystawiona faktura po upływie każdego miesiąca,  płatana przelewem na konto Zleceniobiorcy w terminie 30 dni od jej przedłożenia Zleceniodawcy.

 

§ 5

1. Nadzór nad realizacją umowy będzie sprawował Koordynator, Tadeusz Pasiński  – dostępny pod nr tel 604 507 627

2. Nadzór z ramienia Zleceniobiorcy nad przebiegiem prac przewidzianych niniejszą umową sprawował będzie ……………………….. dostępny pod nr tel. ……………………….

 

 

§ 6

  1. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłacenia Zleceniobiorcy kary umownej za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność
    w wysokości 1000 zł.

2. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapłacenia Zleceniodawcy kary umownej:

a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zleceniobiorca 
w wysokości 1000 zł ,

b) za opóźnienie w wykonaniu usługi – wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia
w wykonaniu zadania zgodnie ze zleceniem Koordynatora, lecz nie więcej niż 1000 zł.

3. Zleceniodawca potrąci kary umowne, o których mowa w ust. 2 z wynagrodzenia Zleceniobiorcy.

4. Niezależnie od kar umownych Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

 

§ 7

1. Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej bez zgody Zleceniodawcy wyrażonej na piśmie.

2. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewłaściwego wykonania warunków umowy przez Zleceniobiorcę.

 

§ 8

Za nieterminowe płatności wynagrodzenia Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy odsetki
w wysokości ustawowej.

 

§ 9

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 10

1. Zleceniobiorca winien prowadzić prace na drodze w taki sposób, by nie powodować zagrożenia w ruchu drogowym.    

2. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim
w związku z prowadzonymi pracami oraz z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy.

3. Zleceniobiorca zapewni prowadzenie prac z zachowaniem przepisów obowiązującego prawa, w szczególności dotyczących ochrony środowiska, BHP, odpadów i bez powodowania zagrożenia dla osób trzecich (pasażerów, przechodniów itp.) lub mienia.

4. Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami komunalnymi zebranymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi
i przepisami prawa miejscowego.

 

§ 11

Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 12

Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zleceniodawcy.

 

 

 

 

§ 13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

 

ZLECENIOBIORCA                                                                            ZLECENIODAWCA

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na opróżnianiu koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Końskie. Szczegółowy wykaz koszy zawiera załącznik nr 1 (spis przystanków). 

W zakres usługi wchodzi:

- opróżnianie koszy na śmieci w ilości 72 sztuk,

- sprzątanie  nieczystości  porzuconych  na  przystankach oraz na terenach przyległych do przystanków,

- mycie  koszy  z  zewnątrz  oraz  ich  dezynfekcja  w  miarę  zachodzących potrzeb.

 

Częstotliwość opróżniania koszy:

- 1 razy w tygodniu (piątek),  3 szt. (poz. nr 3, 4, 12),

- 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) 6 szt. (poz. nr 5, 11, 27, 35, 65, 66),

- 1  raz  w  miesiącu  63 szt.  pozostałe pozycje z załącznika nr 1.

 

Śmieci z opróżnionych koszy, należy dostarczyć na gminne składowisku odpadów
w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę.  (Dokumenty – kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń na składowisko do wglądu Zamawiającego).

 

 

 

Załącznik nr 4

 

 

Kosztorys ofertowy

 

Opróżnianie koszy przystankowych:

 

- 63 szt. * ………………. zł brutto = ………………………. zł,

- 3 szt. * 1 raz w tygodniu  = 12 razy *……………………..zł = …………………… zł,

- 6 szt. * 2 raz w tygodniu = 48 razy * ……………….zł = ………………….. zł

 

 

Netto …………………………….zł

VAT 23% = …………………… zł

Ogółem Brutto = ……………………………. zł

 

 

 



ZP 271.2.4.2015.RB

Końskie 15.01.2015

 

Otrzymują  uczestnicy postępowania

 

Zamawiajacy wprowadza modyfikację do zaproszenia do złozenia oferty cenowej poprzez zmianę stawki podatku VAT w formularzu ofertowym.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Biuro Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 stycznia 2015 11:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 1642
15 stycznia 2015 13:55 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [kosztorys_ofertowy_zmodyfikowany_2015_01_15.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 stycznia 2015 13:46 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2015 11:48 (Jacek Nowak) - Dodanie załącznika [wykaz_przystankow__koszy.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)