Znak: ZP. 271.2.4.2015.RB Końskie 14.01.2015
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:
Sprzątanie przystanków położonych na terenie Gminy Końskie
Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegajaca na sprzątaniu przystanków i opróżnianiu koszy zlokalizowanych przy wiatach przystankowych, położonych na terenie miasta i gminy Końskie. Szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 5 (spis przystanków).
W zakres usługi wchodzi:
- opróżnianie koszy na śmieci w ilosci 72 sztuk;
- sprzatanie nieczystości porzuconych na przystankach, oraz na terenach przyległych do przystanków;
- mycie koszy z zewnątrz, oraz ich dezynfekcja w miarę zachodzacych potrzeb.
Śmieci należy dostarczyć na gminne składowisko odpadów w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę (dokumenty – kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń na składowisko do wgladu Zamawiającego)
Uwaga: w cenę usługi należy wliczyć koszt transportu oraz utylizacji odpadów dostarczonych na gminne składowisko odpadów.
Częstotliwość opróżniania koszy:
1 raz w tygodniu (piątek) – 3 szt. (poz. nr 3, 4, 12)
2 razy w tygodniu (wtorek, piatek) – 6 szt. (poz. nr 5, 11, 27, 35, 65, 66)
1 raz w miesiacu – 63 szt. pozostałe pozycje w załączniku nr 1
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 20.01.2015r. adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 -29-55.
W przypadku złożenia oferty drogą faksową lub elektroniczną proszę o niezwłoczne potwierdzenie złożonej oferty w formie oryginału na adres Urząd Miasta i Gminy Końskie ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie
Termin wykonania przedmiotowego zadania –od daty podpisania umowy do 31.12.2015
Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
5. Wykonawca do oferty winien załączyć kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do zaproszenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Kosztorys ofertowy
4. Spis przystanków
5. Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Sprzątanie przystanków położonych na terenie Gminy Końskie
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:
Wartość netto ............................................zł
(słownie: ........................................................................................................)
Podatek VAT ................. % .............................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................................)
Wartość brutto ........................................................................ zł
(słownie: .............................................................................................................................)
1. Deklarujemy realizację zadania w terminie - od daty podpisania umowy do 31.12.2015
2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.
3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.
4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Załącznik nr 2
Projekt umowy
zawarta w dniu ……………….. 2015 pomiędzy Gminą Końskie, 26 - 200 Końskie,
ul. Partyzantów 1 NIP 658-187-28-38, REGON 291009797,zwaną dalej „Zleceniodawcą’’ reprezentowaną przez:
Krzysztofa Obratańskiego - Burmistrza Miasta i Gminy Końskie
przy kontrasygnacie Skarbnika – Beaty Lis
a
…………………………………………………………………..
zwanym w dalszej części umowy „Zleceniobiorcą” reprezentowanym przez:
…………………………………………………………………..
§ 1
1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Sprzątanie przystanków położonych na terenie Miasta i Gminy Końskie”. Zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 (spis przystanków), nr 2 (przedmiot zamówienia) .
2. Zamówienie realizowane będzie na podstawie niniejszej umowy zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i kosztorysem ofertowym stanowiącym załączniki nr 3.
§ 2
Zleceniobiorca oświadcza, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
§ 3
Termin realizacji umowy ustala się na okres od podpisania umowy do 31.12.2015r.
§ 4
Za wykonaną usługę objętą umową Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie ustalone jako iloczyn posprzątanych przystanków w danym miesiącu i ceny brutto ustalonej w przetargu za jeden przystanek w kwocie .......................... (słownie:……………..), zgodnie z wyliczeniem ceny ofertowej – załącznik nr 3 do umowy.
Podstawą do zapłaty za wykonaną usługę będą protokoły obioru i wystawiona faktura po upływie każdego miesiąca, płatana przelewem na konto Zleceniobiorcy w terminie 30 dni od jej przedłożenia Zleceniodawcy.
§ 5
1. Nadzór nad realizacją umowy będzie sprawował Koordynator, Tadeusz Pasiński – dostępny pod nr tel 604 507 627
2. Nadzór z ramienia Zleceniobiorcy nad przebiegiem prac przewidzianych niniejszą umową sprawował będzie ……………………….. dostępny pod nr tel. ……………………….
§ 6
Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłacenia Zleceniobiorcy kary umownej za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność
w wysokości 1000 zł.
2. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapłacenia Zleceniodawcy kary umownej:
a) za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zleceniobiorca
w wysokości 1000 zł ,
b) za opóźnienie w wykonaniu usługi – wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia
w wykonaniu zadania zgodnie ze zleceniem Koordynatora, lecz nie więcej niż 1000 zł.
3. Zleceniodawca potrąci kary umowne, o których mowa w ust. 2 z wynagrodzenia Zleceniobiorcy.
4. Niezależnie od kar umownych Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
§ 7
1. Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej bez zgody Zleceniodawcy wyrażonej na piśmie.
2. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewłaściwego wykonania warunków umowy przez Zleceniobiorcę.
§ 8
Za nieterminowe płatności wynagrodzenia Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy odsetki
w wysokości ustawowej.
§ 9
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 10
1. Zleceniobiorca winien prowadzić prace na drodze w taki sposób, by nie powodować zagrożenia w ruchu drogowym.
2. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim
w związku z prowadzonymi pracami oraz z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy.
3. Zleceniobiorca zapewni prowadzenie prac z zachowaniem przepisów obowiązującego prawa, w szczególności dotyczących ochrony środowiska, BHP, odpadów i bez powodowania zagrożenia dla osób trzecich (pasażerów, przechodniów itp.) lub mienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami komunalnymi zebranymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi
i przepisami prawa miejscowego.
§ 11
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 12
Sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zleceniodawcy.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
ZLECENIOBIORCA ZLECENIODAWCA
Załącznik nr 3
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na opróżnianiu koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Końskie. Szczegółowy wykaz koszy zawiera załącznik nr 1 (spis przystanków).
W zakres usługi wchodzi:
- opróżnianie koszy na śmieci w ilości 72 sztuk,
- sprzątanie nieczystości porzuconych na przystankach oraz na terenach przyległych do przystanków,
- mycie koszy z zewnątrz oraz ich dezynfekcja w miarę zachodzących potrzeb.
Częstotliwość opróżniania koszy:
- 1 razy w tygodniu (piątek), 3 szt. (poz. nr 3, 4, 12),
- 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) 6 szt. (poz. nr 5, 11, 27, 35, 65, 66),
- 1 raz w miesiącu 63 szt. pozostałe pozycje z załącznika nr 1.
Śmieci z opróżnionych koszy, należy dostarczyć na gminne składowisku odpadów
w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę. (Dokumenty – kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń na składowisko do wglądu Zamawiającego).
Załącznik nr 4
Kosztorys ofertowy
Opróżnianie koszy przystankowych:
- 63 szt. * ………………. zł brutto = ………………………. zł,
- 3 szt. * 1 raz w tygodniu = 12 razy *……………………..zł = …………………… zł,
- 6 szt. * 2 raz w tygodniu = 48 razy * ……………….zł = ………………….. zł
Netto …………………………….zł
VAT 23% = …………………… zł
Ogółem Brutto = ……………………………. zł
ZP 271.2.4.2015.RB
Końskie 15.01.2015
Otrzymują uczestnicy postępowania
Zamawiajacy wprowadza modyfikację do zaproszenia do złozenia oferty cenowej poprzez zmianę stawki podatku VAT w formularzu ofertowym.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie