Ogłoszenia o przetargach

Zaproszenie do złożenia oferty na Konserwację i eksploatację sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

Znak: ZP.  271.2.118.2014.RB

Końskie 15.12.2014r

 

ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY

na
Konserwację i eksploatację sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

 

Przedmiotem Zamówienia jest:
Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do zaproszenia.

Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do dnia 22.12.2014r adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl fax: (0-41) 372 29 55
W przypadku złożenia oferty drogą faksową lub elektroniczną proszę o niezwłoczne potwierdzenie złożonej oferty w formie oryginału na adres Urząd Miasta i Gminy Końskie ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie

 

WARUNKI I ZAKRES RELIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1. Termin wykonania przedmiotowego zadania –od daty podpisania umowy do 31.12.2015r
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto (w rozbiciu na cenę netto i podatek VAT ) za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy.
4. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami  w zakresie przedmiotu zamówienia – Michał Łyczek dostępny pod nr tel. 41 372 37 20 w. 309 e-mail uko@umkonskie.pl
5. Oferty będą oceniane na podstawie n/w kryteriów

Cena oferty brutto –znaczenie 90 %
Termin  –znaczenie 10 %
Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej
przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany   
następujący wzór:

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────────────── x 100 pkt x 90%

              Cena badanej oferty brutto

 

Kryterium „termin usunięcia awarii” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:

W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:

                 Najkrótszy oferowany termin  usunięcia awarii

 T =            ──────────────────────────────────        x 100x10%

                  Termin usunięcia awarii w badanej ofercie

 

Punkty z w/w kryteriów są zsumowane
Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach i który uzyskał najwyższą ilość punktów.

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców:
a) Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej jednej usługi polegającej na konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto w skali roku.
b) Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym do 1 kV dopuszczonym do pracy pod napięciem, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony umożliwiający wjazdy na chodniki i zieleńce,
c) Wykonawca winien wykazać: co najmniej jedną osobę posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003r. nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) uprawnienia do wykonywania prac w zakresie obsługi, montażu, konserwacji, napraw i remontów oraz czynności pomiarowo – kontrolnych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego na stanowisku eksploatacji (E) i dozoru (D), posiadające dodatkowe uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) w sieciach oświetlenia ulicznego.
d) Wykonawca winien udokumentować, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  80.000 zł. tj. polisa OC lub inny dokument potwierdzający w/w.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.12.2014
Dokument wytworzony przez: Biuro Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2014 12:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1761
15 grudnia 2014 12:06 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zalaczniki_konserwacja_oswietlenia.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2014 12:05 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)