Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: Opracowanie projektu pn: Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie

Nagłówek


Gmina Końskie

26-200 Końskie

Ul. Partyzantów 1

   Końskie 23.10.2014r.

Znak: ZP. 271.2.111.2014.RB 

 

ZAPROSZENIE  

DO ZŁOŻENIA OFERTY na:

Opracowanie projektu pn: Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie


Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie zgodnie z załącznikiem nr 9 do Regulaminu Konkursu nr 2/PO IiŚ/9.3/2013

  2. Opracowanie bazy danych zawierających wyselekcjonowane  i usystematyzowane informacje w zakresie zużycia energii, rodzaju paliwa(kotła), emisji pyłów i gazów pozwalające na ocenę gospodarki energią oraz inwentaryzację gazów cieplarnianych

  3. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników gminy na temat problematyki związanej z tworzeniem, realizacją i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej, pozyskiwaniem środków zewnętrznych na realizacje zadań wskazanych w planie.

  4. Informację i promocję dotycząca udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planu gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznienie informacji o opracowaniu planu.

  5.  Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania planu na środowisko. W przypadku stwierdzenia przez stosowne organu potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania planu na środowisko:

    - Sporządzenie Prognozy oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy.

 

Przedmiotowe zadanie jest przewidziane do  dofinansowanie ze środków NFOŚiGW w ramach Konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013


Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 29.10.2014r. do godz. 12:00 adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.plFax: (0-41) 372 29-55.

W przypadku złożenia oferty drogą faksową lub elektroniczną proszę o niezwłoczne potwierdzenie złożonej oferty w formie oryginału na adres Urząd Miasta i Gminy Końskie ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    1.  Termin wykonania przedmiotowego zadania od 3 listopada 2014r. do 01.09.2015 r.

    2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto  za wykonanie przedmiotowego zadania.

    3. Oferty będą oceniane na podstawie n/w kryteriów



Cena oferty brutto –znaczenie 100 %

Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej
przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  
następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 100%

              Cena badanej oferty brutto

 

Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada  ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach i który uzyskał najwyższą ilość punktów w kryterium cena.

3.   Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik  nr 2).

4. Szczegółowy zakres Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy

 

Szczegółowe warunki wymagane od Wykonawców:

 

Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-
3 opracowań z poniższej listy:

- Program Ochrony Powietrza;

- Program Ograniczenia Niskiej Emisji

- Plan Gospodarki Niskoemisyjnej

- SEAP, tj. Plan działań na rzecz zrównoważonej energii

 

- Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i gaz (bądź ich aktualizacje)

- Inny dokument strategiczny obejmujący sferę efektywności energetycznej i wykorzystania OZE dla gmin.

Możliwie jest wykazanie wykonania trzech dokumentów danego typu lub dowolnej ich kombinacji

W  związku z powyższym do oferty należy załączyć wykaz usług (załącznik nr 2) wraz  z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

 

Załączniki:

1.Formularz ofertowy

2.Projekt umowy

3. Szczegółowy opis „Projektu”

4. Wykaz usług


 

 

 Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA  CENOWA

NA

Opracowanie projektu pn: Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta
i Gminy Końskie

    STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

     26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w cenie:

 

Wartość netto ............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Podatek VAT  ................. % .............................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

W tym w przypadku konieczności opracowania Prognozy Oddziaływania na Środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie jej wartość wynosi.

 

Wartość netto ............................................zł

(słownie: ........................................................................................................)

Wartość brutto ........................................................................

      (słownie: .............................................................................................................................)

 

1. Deklarujemy realizację zadania w terminie: od 3 listopada 2014r. do 01.09.2015 r.

2. W pełni akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy.

3. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

4. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy  w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

  

......................dn................                                                         ................................................

                                      (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 


U M O W A

zawarta w dniu …………….. roku pomiędzy Gminą Końskie 26-200 Końskie, NIP 6581872838, REGON 291009797  ul. Partyzantów 1 zwaną dalej „Zamawiającym” reprezentowaną przez:

Burmistrza Miasta i Gminy – Michała Cichockiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy – Beaty Lis

a

____________________zwaną dalej „Wykonawcą” reprezentowaną przez:

________________________- właściciela

W wyniku wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w drodze zaproszenia do złożenia oferty cenowej na realizację projektu : „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie”, zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/POIiŚ/9.3/2013 w ramach IX Osi priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 „Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna” działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej- plany gospodarki niskoemisyjnej-

 

została zawarta umowa następującej treści:

 

§ 1

1.Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do opracowania projekt pn: „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie”, zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/POIiŚ/9.3/2013 w ramach IX Osi priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 „Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna” działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej- plany gospodarki niskoemisyjnej- ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, zwanym dalej „Projektem”      

2. Zakres przedmiotu umowy, o którym mowa w  §1 ust.1 obejmuje:

  1. opracowania Planu gospodarki niskoemisyjne dla Miasta i Gminy Końskie zgodnie z załącznikiem nr 9 do Regulaminu Konkursu nr 2/PO IiŚ/9.3/2013

  2. opracowania bazy danych zawierających wyselekcjonowane  i usystematyzowane informacje w zakresie zużycia energii, rodzaju paliwa(kotła), emisji pyłów i gazów pozwalające na ocenę gospodarki energią oraz inwentaryzację gazów cieplarnianych

  3. przeprowadzenia szkolenia dla pracowników gminy na temat problematyki związanej z tworzeniem, realizacją i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej, pozyskiwaniem środków zewnętrznych na realizacje zadań wskazanych w planie.

  4. informacja i promocja dotycząca udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planu gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznienie informacji o opracowaniu planu  przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjne dla Miasta i Gminy Końskie. W przypadku stwierdzenia przez stosowne organy potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko:
    - Sporządzenia Prognozy oddziaływania na środowisko

3. Szczegółowy opis „Projektu” określa załącznik nr 1 do umowy.

 

§ 2

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie : od 2 listopada  2014 do 01 września 2015 roku w tym:

  1. do dnia 30.04.2015 r. – Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletny  przedmiot umowy wymieniony w §1 ust 2 pkt 1  łącznie z przeprowadzoną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, jeżeli była konieczna - wymienioną w §1 ust 2 pkt 5.

  2. do dnia 01 września 2015 roku  - pozostały zakres przedmiotu umowy

     

    2.  W przypadku, gdy złożone opracowanie będzie zawierać nieprawidłowości lub wady, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie pięciu dni od daty otrzymania  zawiadomienia(pisemnie lub faxem lub e-mailem) o dostrzeżonych błędach

     

    § 3

  1. Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynosić
    brutto …………………zł, (słownie brutto: ..................................zł)

  2. W przypadku konieczności opracowania Prognozy Oddziaływania na Środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie  Wykonawca otrzyma za jej wykonanie wynagrodzenie brutto w wysokości …………………zł, (słownie brutto: ..................................zł)

  3. Wynagrodzenie określone w ust. 1 i 2 jest stałe i nie ulegnie zmianie w okresie trwania 
    umowy

  4. Zapłata wynagrodzenia, określonego w ust.1 i ust.2 niniejszego paragrafu, nastąpi na podstawie jednej faktury, wystawionej przez Wykonawcę.

    5.  Wykonawca ma prawo wystawić fakturę na podstawie protokołu odbioru końcowego  przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.

    6.  Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez  Zamawiającego.

      

    § 4

  1. Dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

  2. Przy odbiorze Wykonawca złoży oświadczenie, , że jest ono wykonane zgodnie z umową i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu – Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 „ Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna” działanie 9.3, Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej- plany gospodarki niskoemisyjnej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, jak również, że zostało ono wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

     

    § 5

  1. Zamawiający na wniosek Wykonawcy niezwłocznie udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej papierowej (zależności od możliwości), niezbędne dokumenty wyjściowe do opracowania „Programu” będące w posiadaniu Zamawiającego

  2.  Wykonawca własnym kosztem i staraniem zbierze wszystkie materiały niezbędne do sporządzenia Programu i wykonania przedmiotu zamówienia

     

    § 6

  1. Zamawiający do kontaktów z Wykonawcą wyznacza______________, tel. _____________ w.__________. e-mail: _______________________

  2. Wykonawca  wyznacza przedstawiciela upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym
    w osobie ___________________________


    § 7

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego, jeżeli opracowanie stanowiące przedmiot umowy ma wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie.

  2. Wykonawca zobowiązany jest do informowania o postępach prac oraz przedkładania Zamawiającemu roboczej wersji poszczególnych części przedmiotu umowy celem zgłoszenia ewentualnych uwag bądź zastrzeżeń.

  3. Wykonawca może uwolnić się od odpowiedzialności za wady opracowania, jeżeli wykaże, że wada powstała wskutek wykonania opracowania według wskazówek Zamawiającego, które zakwestionował, uprzedził na piśmie Zamawiającego
    o przewidywanych skutkach zastosowania się do tych wskazówek.

 

§ 8

Jeżeli  przedmiot umowy zostanie wykonany z wadami bądź z usterkami lub jeżeli ujawniają się one    w okresie realizacji Programu Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:

  1. żądać bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,

  2. na koszt Wykonawcy dokonać usunięcia wad bądź usterek lub zlecić to osobie trzeciej,

  3. nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy.

     

§ 9

1. Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:

  1. w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 1%        ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki,. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto,

  2. w razie nieterminowego usuwania wad i usterek w wysokości 1 % ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, począwszy od następnego dnia po upływie wyznaczonego terminu do usunięcia wad i usterek, lecz nie więcej niż 20% wynagrodzenia brutto,

  3. za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które ponosi  odpowiedzialność Wykonawca, w wysokości 20 % ryczałtowego umownego wynagrodzenia brutto.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za odstąpienie od umowy z przyczyn, za  które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto.

3.  Strony ustalają, że kary umowne  będą płatne w terminie 14 dni od daty wezwania do ich zapłaty oraz że zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez uprawnionego odszkodowania na zasadach ogólnych.

 

§ 10

 

1.  Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:

  1. w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy. W terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu pierwszym.

  2. gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o wydaniu nakazu zapłaty.

  3. przypadkach określonych w innych postanowieniach niniejszej umowy.

2.  Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:

  1. Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktur, określonego w niniejszej umowie,

  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy, w terminie 7 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego o okolicznościach opisanych w zdaniu pierwszym.

3. Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 2 umowy Zamawiający lub Wykonawca mogą odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających z umowy.

4. Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

5.  Odstąpienie od umowy z powodów określonych w ust.1 i ust.2 nie zwalnia Wykonawcy  i Zamawiającego od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach  określonych w tej umowie.

 

§ 11

Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonanie przedmiotu umowy w całości lub jego części podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.

 

§ 12

1. Z chwilą podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego opracowań, na Zamawiającego przejdą autorskie prawa majątkowe do tego opracowania, w ramach  określonego w §3 ust.1 i 2 wynagrodzenia, a wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych znanych w dniu zawarcia umowy.

2.  Wykonawca wyraża zgodę na wykonanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych.

3. Zamawiający ma prawo do wykorzystania dzieła, a w szczególności na następujących  polach eksploatacji:

   1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – do wytwarzania określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;

   2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – do wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy;

   3) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny tj. do publicznego wykonania, wystawiania, wyświetlania, odtwarzania oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp 
 w miejscu i w czasie przez siebie wybranym

 

§ 13

Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 14

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.


§ 15

Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej Umowy jest właściwy dla Zamawiającego Sąd powszechny.

 

§ 16

Umowę niniejszą sporządza się w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu  dla każdej ze stron.

  

            Wykonawca                                                                                     Zamawiający

 

 


Załącznik nr 1 do umowy z dnia

 

Szczegółowy opis „Projektu”

  1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjne dla Miasta i Gminy Końskie zgodnie z  ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/POIiŚ/9.3/2013 w ramach IX Osi priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 „Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna” działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej- plany gospodarki niskoemisyjnej - w 3 wersjach papierowych i 3 wersjach zapisanych na nośnikach elektronicznych. Regulamin dostępny na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

  2. Opracowanie bazy danych zawierających wyselekcjonowane  i usystematyzowane informacje w zakresie zużycia energii, rodzaju paliwa(kotła), emisji pyłów i gazów pozwalające na ocenę gospodarki energią oraz inwentaryzację gazów cieplarnianych :
    - Opracowania ankiet i niezbędnych materiałów informacyjnych oraz przeprowadzenie ankietyzacji mieszkańców budynków jedno- i wielorodzinnych,- w zakresie podstawowych danych budynku (opis techniczny, rodzaj ocieplenia, rodzaju okien itp.) , sposobu  zaopatrzenia w ciepło, planowane modernizacje.
    - Wykonanie inwentaryzacji terenowej z wykorzystaniem ortofotomapy w celu opracowania przestrzennej bazy danych o niskiej emisji,
    - Sporządzenie map rozmieszczenia punktów emisji pyłu PM 2,5 i PM10 i gazów cieplarnianych
    Na podstawie przeprowadzonego procesu gromadzenia danych o źródłach emisji gazów zostaną wykonane obliczenia zapotrzebowania na energię, przeanalizowane możliwości zmniejszenia emisji gazów w wyszczególnionych obrębach miejscowości/ulic oraz ze szczególnym uwzględnieniem budynków użyteczności publicznej.

    Baza ma obejmować obszar Miasta i Gminy Końskie 

  3. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników gminy na temat problematyki związanej  z tworzeniem, realizacją i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej, pozyskiwaniem środków zewnętrznych na realizacje zadań wskazanych w planie. Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie monitorowania zadań, obliczania efektu ekologicznego  w zakresie: ograniczenia emisji dwutlenku węgla co najmniej o 20%, zwiększenie udziału odnawialnych źródeł w całkowitym zużyciu energii o co najmniej 20%, zwiększenie efektywności wykorzystania energii o co najmniej 20% w Gminie Końskie przyjmując odpowiedni wskazany podczas prac nad planem rok bazowy. Sposób monitoringu musi być przedstawiony  w oparciu o metodologię opracowaną przez Wspólne Centrum Badawcze (JRC) Komisji Europejskiej we współpracy z Dyrekcją Generalną ds. Energii (DG ENER) i Biurem Porozumienia Burmistrzów, zawartą w poradniku „Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP)” . Ponadto pracownicy zostaną przeszkoleni w monitoringu Pyłu PM 2,5 i PM10 oraz benzo(a)piranu, którego monitoring musi być zgodny z uchwałami sejmiku wojewódzkiego w zakresie Programu Ochrony Powietrza w strefie świętokrzyskiej ze względu na przekroczenia pyłu PM 2,5 PM 10 i benzo(a)pirenu  
    Liczba pracowników uczestniczących w szkoleniu to ok.10 osób. Liczba szkolenia: w 2 dniach po 6-8 godzin wykładów.

  4. Informację i promocję dotycząca udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planu gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznienie informacji o opracowaniu planu będzie realizowana poprzez: przygotowanie i kolportaż ulotek (ok.1000szt) oraz plakatów (100szt), podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej urzędu miasta oraz w formie artykułu w miejscowej prasie.

  5.  Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. W przypadku stwierdzenia przez stosowne organy potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania planu na środowisko:

    - Sporządzenia Prognozy oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej

     

     


Załącznik nr 2

 

Wykaz wykonanych usług  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

 

Lp.

Nazwa inwestycji i miejsce realizacji, rodzaj wykonanych usług

Wartość zadania brutto [PLN]

Terminy wykonywania prac

 od dnia – do dnia

Nazwa Zamawiającego 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwaga:

Do wykazu należy załączyć dowody* dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

* Dowodami są: poświadczenie, oraz inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

 

 

 

          .....................................................................                                                  .....................................................................

                               Miejscowość, data                                                                                   podpis/y osoby/osób

                                                                                                                              upoważnionej/ych do reprezentowania wykonawcy

 

 



Nagłówek

 Końskie 27.10.2014

 

Znak: ZP. 271.2.111.2014. RB

  

Otrzymują uczestnicy postępowania

 

Dotyczy postępowania w drodze zaproszenia do złożenia oferty cenowej na: Opracowanie projektu pn: Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Końskie

  

Informuję, że od jednego z wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi:

  

1. PYTANIE: "Wykonanie inwentaryzacji terenowej z wykorzystaniem ortofotomapy w celu opracowania przestrzennej bazy danych o niskiej emisji" w jaki sposób ma zostać przeprowadzona inwentaryzacja terenowa, czy w sposób bezpośredni czy w formie ankietyzacji?

 Odpowiedź: W sposób bezpośredni.

  

2. PYTANIE:  Ilości budynków, które mają zostać poddane inwentaryzacji.

 Odpowiedź: Dokładna liczba nie jest znana. Liczbę budynków szacuje się na ok. 6000.

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Biuro Zamówień Publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 października 2014 14:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Nowak
Ilość wyświetleń: 2466
27 października 2014 14:07 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 października 2014 14:06 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 października 2014 14:05 (Jacek Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)