Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Końskie: Przebudowa budynków pałacowych- remont dachu pawilonu północno-zachodniego w Końskich Numer ogłoszenia: 87015 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków pałacowych- remont dachu pawilonu północno-zachodniego w Końskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budynek pałacowy (pawilon północno-zachodni) w Końskich przy ulicy Partyzantów na działkach nr ew. 5188/1 i 5188/2, wpisany do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego, realizowanych na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego pn: Przebudowa budynków pałacowych - etap I remont dachów. W ramach ww. projektu przewiduje się: -rozbiórkę istniejącej konstrukcji dachowej, -budowę nowej więźby dachowej, -wykonanie pokrycia dachowego i obróbek blacharskich blachą aluminiową, -zabezpieczenie ogniochronne konstrukcji drewnianej, -zabezpieczenie przed rozwojem korozji biologicznej i mykologicznej, -roboty naprawcze, m.in. uzupełnienie ubytków na gzymsach, kominie. Zakres prac obejmuje również inne prace nie ujęte w dokumentacji, które mogą ujawnić się na etapie realizacji a okażą się konieczne do wykonania zamówienia, ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Szczegóły określają załączniki: projekt budowlano-wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy. Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3. Przed rozpoczęciem robót budowlanych na terenie Zespołu pałacowo-parkowego w Końskich wpisanym do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod numerem A.487/1-14 Wykonawca winien powiadomić Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach o rozpoczęciu robót na przedmiotowym terenie z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia prac, osoby kierującej robotami budowlanymi (imię, nazwisko i adres) oraz osoby wykonującej nadzór inwestorski (imię, nazwisko i adres osoby) zgodnie z decyzją Nr 153A/2012 z dnia 15.05.2012r. oraz wypełnić inne obowiązki wynikające z decyzji Konserwatora Zabytków oraz Starosty Koneckiego. 4. Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Starosty Koneckiego Nr BP.6740.246.2012.MW udzielającej pozwolenia na budowę z dnia 04.07.2012 r. 5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca robót winien opracować i przedstawić szczegółowy kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami netto i brutto zadania (z uwzględnieniem zapisów regulaminu Programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Dziedzictwo Kulturowe - priorytet 1 - Ochrona Zabytków). Ofertowy kosztorys budowlany musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Musi zostać zweryfikowany i zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pod względem zgodności i z wydanymi pozwoleniami) i Inspektorem nadzoru inwestorskiego (w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowych i przedmiarów) oraz podpisany przez Wykonawcę prac, kierownika robót i Zamawiającego. UWAGA! Podpis Inspektora nadzoru inwestorskiego musi mieć następujące brzmienie: Kosztorys zweryfikowano w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów. Inspektor nadzoru. Imię i nazwisko. Pieczęć. 6. Przed rozpoczęciem robót należy pozyskać zgodę zarządcy drogi krajowej na zajęcie pasa drogowego (dot. części chodnika od strony ul. Partyzantów) w celu ustawienia rusztowań oraz opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach. 7. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 8. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. 9. Od strony dziedzińca należy zabezpieczyć teren przed zdewastowaniem terenów zielonych, alejek żwirowych i kostki brukowej wokół budynku pawilonu pół. - zach. będących na gwarancji w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja miasta Końskie - Park Miejski. 10. Ze względu na obiekt zabytkowy roboty należy wykonywać ze szczególną starannością i ostrożnością. W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowego naprawienia na własny koszt. 11. Nie przewiduje się przygotowania zaplecza budowy oraz ruchu kołowego od strony dziedzińca. 12. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót, które określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. Zmiana niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta I Gminy Końskie, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Dziedzictwo Kulturowe Priorytet 1 Ochrona Zabytków.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZP-.-271.1/15/2014/EP
Końskie, 24.04.2014
Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Przebudowa budynków pałacowych-remont dachu pawilonu północno-zachodniego w Końskich:
Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ poprzez załączenie zmodyfikowanego przedmiaru stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie