Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary i ul. Zielona Numer ogłoszenia: 32333 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl


Końskie: Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary i ul. Zielona
Numer ogłoszenia: 32333 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary i ul. Zielona.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: Budowa ulicy Zielonej w Końskich, Projektów wykonawczych: branży drogowej pn.: Budowa ul. Zielonej w Końskich, branży telekomunikacyjnej pn: Przebudowa sieci telefonicznej TP SA kolidującej z budową drogi i budowa kanału technologicznego w ulicy Zielonej, branży elektrycznej pn.: Przebudowa istniejących sieci elektroenergetycznych kolidujących z budową ulicy Zielonej w Końskich i pn.: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego ulicy Zielonej w Końskich, branży sanitarnej pn.: Przebudowa sieci gazowej wysokiego ciśnienia DN 350 w związku z budową ulicy Zielonej w m. Końskie pn.: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Zielonej i pn.: Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Zielonej w Końskich, oraz uzgodnień z właścicielami urządzeń, w ramach których przewiduje się budowę: jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 7,0m i o długości ok. 519,92mb o powierzchni ok. 3741,70m2, korektę przebiegu niwelety w planie i w profilu podłużnym, z regulacją spadków poprzecznych, budowę obustronnie krawężników betonowych 20x30 cm i obrzeży chodnikowych 6x20 cm na całej długości, po obu stronach jezdni jednokierunkowych ścieżek rowerowych z kostki betonowej bezfazowej o szerokości po 1,50m o powierzchni ok. 1210,70m2, dwóch chodników dla pieszych z kostki betonowej po obu stronach drogi o szerokości po 2,00m o powierzchni ok. 1834,2m2, plac do zawracania z kostki betonowej o powierzchni ok. 251,8m2, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki betonowej do posesji o powierzchni ok. 946,9m2, dwóch zatok autobusowych z nawierzchnią z kostki betonowej o powierzchni ok. 222,70m2, skrzyżowania z projektowanym łącznikiem ulic Zielonej i Kolejowej, umocnienie pobocza i skarp poprzez obsypanie gruntem spoistym z zagęszczeniem, przykrycie humusem i obsianie trawą, przy większym nachyleniu umocnić płytami ażurowymi, linii kablowej oświetleniowej wraz z nowymi słupami oświetleniowymi ok. 19 kpl. wzdłuż projektowanej ulicy i szafą sterowniczą, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami na całej długości projektowanej ulicy wraz z wylotem do rowu o długości ok. 719,5 mb, kanału technologicznego na całej długości projektowanej ulicy, wykonanie stałej organizacji ruchu oraz przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu: sieci wodociągowej wraz z hydrantami i przyłączami oraz przepięciem istniejących przyłączy o długości ok. 295,00mb, przebudowę gazociągu wysokiego ciśnienia wraz ze zmianą jego średnicy z DN 350 na DN 400 obejmującą: budowę gazociągu z rury stalowej DN 400 ok. 170,0mb, budowę rury ochronnej stalowej DN 600 ok. 29,0 mb, wyłączenie gazociągu za pomocą redukcji stalowych DN 400/350 ok. 2 szt., budowę kolumny wydmuchowej DN 80, budowę gazociągu tymczasowego stalowego DN 150 ok. 177,0mb, przełączenie gazociągu metodą uzgodnioną z właścicielem sieci, budowę punktu pomiarowego potencjału, przebudowa i zabezpieczenie istniejącej kanalizacji telefonicznej i kabli Telekomunikacji Polskiej S.A., przebudowa linii kablowych NN i SN, oświetlenia, kanału dla kabli energetycznych i monitoringu należących do przyległych przedsiębiorstw, regulację wysokościową istniejących studni kablowych. Zadanie 2 - wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: Rewitalizacja miasta Końskie II - Browary - Etap II w ramach których przewiduje się: 1.budowę ciągu pieszo - jezdnego od ul. Browarnej w kierunku Południowej o szerokości 5,0 m o powierzchni ok. 847,70 m2, 2.budowę ciągu pieszego od ul. Browarnej w kierunku projektowanego ciągu pieszo - jezdnego o szerokości 3,0 m i powierzchni ok. 909,00 m2, 3.budowę placu pod urządzenia rekreacyjno - sportowe z: 1)płyt ażurowych wraz z wypełnieniem ziemią i obsianiem trawą na powierzchni ok. 131,40 m2, 2)z betonowej kostki brukowej o powierzchni ok. 275,30 m2. 1.wykonanie drewnianej kładki dla pieszych o rozpiętości 12,0 m i szerokości 3,0 m, 2.wykonanie drewnianych podestów dla wędkarzy o szerokości 1,5 m i długości 2,5 m - szt. 6, 3.budowę oświetlenia parkowego - 31 szt., 4.montaż elementów małej architektury: 1)ławki parkowe - 25 szt., 2)kosze na śmieci - 25 szt., 3)stolik do gry w szachy - 2 szt., 5.wykonanie odwodnienia, 6.humusowanie i obsianie terenu trawą oraz rekultywację istniejącej zieleni, 7.wycinka i nasadzenie drzew w ilości ok. 35 szt. Uwagi: 1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3.Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Nr BP.6740.98.1.2012.KC o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BP-5308/12 z dnia 28.05.2012 r. - dot. zadania 1 4.Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu. 5.Przed przystąpieniem do prac Wykonawca opracuje i uzgodni w KSG Kielce ul. Loefflera 2; 25-550 Kielce szczegółową dokumentację techniczno-ruchową prowadzonych prac przełączeniowych - dot. zadania 1 6.Przystąpienie do realizacji prac związanych z infrastrukturą m.in. TP SA, KSG i PGE Dystrybucja SA. należy zgłosić w formie pisemnej do ww. gestorów sieci, w celu wyznaczenia nadzoru technicznego. 7.Przed rozpoczęciem robót należy opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez właściwe organy administracyjne. 8.Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne). 9.O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli. 10.Zakończone prace związane z przebudową infrastruktury należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem. 11.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 12.Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 05.03.2014r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego)
w wysokości: zadanie nr 1- 119 000,00 zł , zadanie nr 2- 30 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na : - budowie dróg, kanalizacji sanitarnej
      i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1) i/lub- budowie ciągów pieszo-jezdnych, odwodnienia terenu, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (zadanie nr 2) Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty
      i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać się co najmniej jedną osobą: -Zadanie 1: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach: drogowej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych
      i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. i/lub -Zadanie 2: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
      w specjalności drogowej bez ograniczeń, a kierownicy robót
      w specjalnościach: drogowej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa
      z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
    z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
    w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
    o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowi materiał informacyjno-pomocniczy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. e) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 albo informacja o tym, że nie należy się do grupy kapitałowej

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko
w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych
z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót, które określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2.Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3.Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 


 

ZP-.-271.1/2/2014/EP

Końskie, 19.02.2014

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II-Browary i ul. Zielona

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do przedmiaru oraz SIWZ- w rozdziale A Przedmiot zamówienia zadanie nr 2- wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: „Rewitalizacja miasta Końskie II – Browary” – Etap II
Zamiast zapisu: ...wycinka i nasadzenie drzew w ilości ok. 35 szt...
Wprowadza się zapis: ...wycinka i nasadzenie drzew zgodnie z załączoną decyzją....
Ponadto zostaje załączona decyzja ZRID- dot ( ul. Zielonej).

 


 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 32333-2014 z dnia 2014-02-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Końskie
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: Budowa ulicy Zielonej w Końskich, Projektów wykonawczych: branży drogowej pn.: Budowa ul. Zielonej w Końskich, branży...
Termin składania ofert: 2014-03-05

_____

Numer ogłoszenia: 32775 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 32333 - 2014 data 18.02.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: ...wycinka i nasadzenie drzew w ilości ok. 35 szt......
  • W ogłoszeniu powinno być: ...wycinka i nasadzenie drzew zgodnie z załączoną decyzją....
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

 


 

ZP-.-271.1/2/2014/EP

Końskie, 20.02.2014

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II-Browary i ul. Zielona

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1: Czy wykonanie w okresie ostatnich 5 lat:
1) Jednej budowy obejmującej przebudowę nawierzchni Rynku i ulic przyległych wraz z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości ok. 9,7 mln złotych brutto,
2) Jednej budowy obejmującej przebudowę ulicy wraz z budową deszczowej i oświetlenia ulicznego o wartości ok. 4,59 mln złotych brutto,
3) Jednej budowy obejmującej budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w terenie miejskim o wartości ok. 2,3 mln złotych brutto,
4) Jednej budowy kolektora deszczowego, sanitarnego i budowę sieci wodociągowej (wraz z robotami odtworzeniowymi nawierzchni bitumicznych) o wartości ok. 5,47 mln złotych brutto,
Będzie spełniało  warunki udziału w postępowaniu przetargowym zawarte w SIWZ, Rozdział B, pkt 1.4. a, dotyczące Zadania nr 1- Budowa ul. Zielonej.

Odp. Nie.

 


 

Końskie, 25.02.2014

ZP-.-271.1/2/2014/EP

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II-Browary i ul. Zielona

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
Pytanie 1: Czy Zamawiający zezwala, w przypadku składania ofert na obydwa zadania, wniesienie jednego wadium, które będzie sumą wadium z zadania 1 i zadania 2?

Odpowiedź: Nie

Pytanie 2: Jaką nazwę zadania należy umieścić na gwarancjach bankowych?

Odpowiedź: Zadanie nr 1 – „Budowa ul. Zielonej w Końskich”, Zadanie nr 2 – „Rewitalizacja miasta Końskie II – Browary” – Etap II

 


 

ZP-.-271.1/2/2014/EP

Końskie, 27.02.2014

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II-Browary i ul. Zielona

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ w rozdziale B pkt. 1.4 a) zamiast zapisu:
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na :
- budowie dróg, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1)
i/lub
- budowie ciągów pieszo-jezdnych, odwodnienia terenu, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (zadanie nr 2)
Wprowadza się zapis :
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na :
- budowie lub przebudowie dróg, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1).
i/lub
- budowie ciągów pieszo-jezdnych, odwodnienia terenu, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (zadanie nr 2).
W SIWZ w rozdziale B 1.4.b) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać się co najmniej jedną osobą:
-Zadanie 1: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach: drogowej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
i/lub
-Zadanie 2: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach: drogowej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów dodaje się zapis:
w przypadku składania ofert na dwa zadania łącznie Kierownicy budowy/robót posiadający uprawnienia pokrywające się w dwóch zadaniach mogę pełnić tę funkcję równolegle .


Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
1. Zgodnie z zapisami w rozdziale B 1.4b) IDW Wykonawca ma wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym co najmniej:
1 osobą (kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń.
Prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający uzna za spełnienie warunku zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie osoby posiadającej: wyższe wykształcenie (inżynier) i uprawnienia budowlane w telekomunikacji do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii instalacji i urządzeń liniowych.
Wg nas powyższe uprawnienia są wystarczające do kierowania robotami telekomunikacyjnymi w zakresie objętym ofertą na ww. zadanie.
Odpowiedź: Na podstawie rozporządzenia Ministra Łączności z dnia 10 października 1995 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie telekomunikacyjnym (Dz. U. Nr 120, poz. 581 z późn. zm.) uprawnienia budowlane w telekomunikacji nadawane były bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do m.in. projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalizacjach wyodrębnionych w ramach specjalności instalacyjnych w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji przewodowej wraz z instalacją towarzyszącą, dotyczącej urządzeń liniowych i stacyjnych.
A zatem, biorąc pod uwagę stosowaną wówczas terminologię, przy wyjaśnianiu treści decyzji o nadaniu uprawnień należy uwzględnić jej treść.
Wykonawca nie dołączył treści decyzji co utrudnia sprawdzenie, czy z jej treści wynika, że są to uprawnienia bez ograniczeń o które Zamawiający wnosi w SIWZ.
Nadmieniam, że decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych jest decyzją, jeżeli zawiera taki zapis w treści decyzji bez ograniczeń. Brak zapisu oznacza, że jest to decyzją w ograniczonym zakresie.
W szczegółowych warunkach wymaganych od Wykonawców Zamawiający wnosi o kierownika robót m.in. w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń.

2. Czy Zamawiający, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu przetargowym zawarte
w SIWZ, rozdział B, pkt.1.4, a dotyczące zadania nr 1- Budowa ul. Zielonej uzna zadanie, które w nazwie brzmi „Przebudowa ulic Pionierów, Perseusza na odcinku od istniejącego ronda przy DK-88 do skrzyżowania z ulicą pionierów w Gliwicach.” Roboty polegały na przebudowie drogi wraz z budową ronda i wykonaniem pełnej konstrukcji drogi.
Odpowiedź: Tak

3. Czy Zamawiający może udostępnić przedmiary w wersji edytowalnej w Excelu
Odpowiedź: Nie. Załączone do SIWZ przedmiary stanowią materiał informacyjno-pomocniczy.

4. Czy Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli oferent wykaże się, że posiada referencje na wykonanie przebudowy dróg, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1).
Odpowiedź: Tak.
5. Czy na spełnienie warunku z pkt. 1.4 a) (zadanie nr 1) SIWZ, Zamawiający uzna wykazanie się jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu całkowitej odbudowy nawierzchni drogowej wraz z budową kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej oraz przebudową linii teletechnicznej napowietrznej i zasilaniem energetycznym pompowni ścieków o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto?
Odpowiedź: Nie
6. Czy na spełnienie warunku z pkt. 1.4 a) (zadanie nr 2) SIWz, Zamawiający uzna wykazaniem się jedną robotą budowlaną polegającą na budowie ciągów pieszo – jezdnych, odwodnieniem terenu, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.
Odpowiedź: Nie.

UWAGA: dot. ZP-.-271.1/2/2014/EP. W dniu 20.02.2014r. Zamawiający udzielił odpowiedzi na zapytanie
Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi:
Pyt. 1: Czy wykonanie w okresie ostatnich 5 lat:
1) Jednej budowy obejmującej przebudowę nawierzchni Rynku i ulic przyległych wraz z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości ok. 9,7 mln złotych brutto,
2) Jednej budowy obejmującej przebudowę ulicy wraz z budową deszczowej i oświetlenia ulicznego o wartości ok. 4,59 mln złotych brutto,
3) Jednej budowy obejmującej budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w terenie miejskim o wartości ok. 2,3 mln złotych brutto,
4) Jednej budowy kolektora deszczowego, sanitarnego i budowę sieci wodociągowej (wraz z robotami odtworzeniowymi nawierzchni bitumicznych) o wartości ok. 5,47 mln złotych brutto,
Będzie spełniało warunki udziału w postępowaniu przetargowym zawarte w SIWZ, Rozdział B, pkt 1.4. a, dotyczące Zadania nr 1- Budowa ul. Zielonej.

Odp. Nie.
Zgodnie z wprowadzoną w dniu 27.02.2014r. modyfikacją dot. warunku wiedzy i doświadczenia informuję, że robota budowlana wymieniona w pkt. 1 spełnia warunek warunki udziału w postępowaniu przetargowym zawarte w SIWZ, Rozdział B, pkt 1.4. a, dotyczące Zadania nr 1- Budowa ul. Zielonej, pozostałe roboty o których mowa powyżej w zapytaniu, nie spełniają przedmiotowego warunku.

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust. 2 pzp Zamawiający przedłuża termin składania ofert: Termin składania ofert upływa dnia 11.03.2014r. do godziny 900 /czasu lokalnego/Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.03.2014r. o godz. 1000 /czasu lokalnego/Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 11.03.2014r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: zadanie nr 1- 119 000,00 zł , zadanie nr 2- 30 000,00 zł.

 


 

Numer ogłoszenia: 40557 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 32333 - 2014 data 18.02.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 05.03.2014r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: zadanie nr 1- 119 000,00 zł , zadanie nr 2- 30 000,00 zł.
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 11.03.2014r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: zadanie nr 1- 119 000,00 zł , zadanie nr 2- 30 000,00 zł.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na : - budowie dróg, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1) i/lub- budowie ciągów pieszo-jezdnych, odwodnienia terenu, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (zadanie nr 2) Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na : - budowie lub przebudowie dróg, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1) i/lub- budowie ciągów pieszo-jezdnych, odwodnienia terenu, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (zadanie nr 2) Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9..

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.4.

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: w przypadku składania ofert na dwa zadania łącznie Kierownicy budowy/robót posiadający uprawnienia pokrywające się w dwóch zadaniach mogę pełnić tę funkcję równolegle ..

 


 

ZP-.-271.1/2/2014/EP

Końskie, 03.03.2014

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II-Browary i ul. Zielona

 

Informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

1. W przedmiarze robót w pozycji 15 - "Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. I-II wraz z pozyskaniem i dostarczeniem gruntu niewysadzinowego na miejsce wbudowania" podano ilość = 4836,00 m3 a w pozycji  16 i 17 "zagęszczenie nasypów" podano ilość = 4386,00 m3. Proszę o podanie która wartość wykonania nasypów jest prawidłowa?
Odpowiedź: Należy przyjąć ilość 4836,00 m3

2.Po dokonaniu wizji lokalnej nasuwa się pytanie; na odcinku ciągu pieszego od kładki do hm 0+260 przewidziane jest wykonanie nasypów oraz posadowienie pali do wykonania przyczółków dla kładki drewnianej. Dojazd do wspomnianego fragmentu ciągu pieszego możliwy jest od ul. Południowej lub od ul. Browarnej. Pierwszy wariant wymaga dodatkowej wycinki drzew i wykonania drogi dojazdowej zaś drugi rozebranie istniejącego ciągu pieszo - rowerowego o dł. ok 25 mb., rozebranie słupków przeszkodowych, ławek i obrzeży a następnie odtworzenie stanu istniejącego. Który z wariantów przewiduje inwestor? Proszę o umieszczenie robót przygotowawczych do wykonania tego zadania w przedmiarze robót.
Odpowiedź: Wybór technologii wykonania robót w celu wykonania ciągu pieszego wokół zbiornika wodnego oraz kładki należy do Wykonawcy. Dojazd i dostarczenie materiałów możliwe jest od strony północno-wschodniej oraz południowo-wschodniej. Od strony południowej Wykonawca zobowiązany jest zastosować środki transportowe oraz maszyny które nie zniszczą  istniejącej infrastruktury. W przypadku uszkodzeń, koszt otworzenia leży po stronie Wykonawcy

3.Jaka jest nośność istniejącego przepustu - tamy gdyż warunkuje to rodzaj użytego sprzętu do wykonania robót od strony ul. Browarnej?

Odpowiedź: Nie jesteśmy w posiadaniu danych odnośnie istniejącego przepustu. Wykonawca w razie konieczności musi sprawdzić możliwość przejazdu. Wszelkie uszkodzenia, roboty demontażowe, które nastąpią w toku prowadzonych robót muszą zostać naprawione i przywrócone do stanu pierwotnego.

4. Dotyczy przedmiaru na ul. Browary poz. 36- dostawa i montaż przez zakotwienie w stopach betonowych ławek parkowych konstrukcji żeliwnej z drewnianym siedziskiem z umieszczonym herbem gminy (z oparciem). Prosimy o podanie informacji z jakiego materiału należy wykonać herb, podanie wymiaru herbu
Odpowiedź: Herb żeliwny z wymiarami w załączeniu

5. Dotyczy przedmiaru na ul. Browary poz. 37- Dostawa i montaż przez zakotwienie w stopach betonowych ławek parkowych o konstrukcji żeliwnej z drewnianym siedziskiem umieszczonym herbem gminy (bez oparcia). Prosimy o podanie informacji z jakiego materiału należy wykonać herb, podanie wymiaru herbu.
Odpowiedź: Herb żeliwny z wymiarami w załączeniu

6. Dotyczy przedmiaru na ul. Browary poz. 38- dostawa i montaż koszy na śmieci
z umieszczonym herbem gminy. Prosimy o podanie z jakiego materiału i jakiej wielkości
ma być herb na koszu.
Odpowiedź: Herb żeliwny z wymiarami w załączeniu

7. W projekcie wykonawczym na ul. Browary pkt.5.2 Parametry techniczne ppkt.5.2.2- jest zapis” na terenie z prefabrykowanych płyt ażurowych należy zamontować dwa stoliki do gry w szachy” natomiast w załączonych przedmiarach robót brakuje pozycji dotyczącej wykonania stolików do gry w szachy. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o w/w pozycje.
Odpowiedź: Należy ująć w cenie ofertowej  poz. dotyczącą wykonania stolików do gry w szachy. Załączony przedmiar robot załączony jest materiałem informacyjno-pomocniczy z  uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia

8. Kto ponosi koszty zajęcia pasa drogowego
Odpowiedź: Koszty o których mowa powyżej ponosi Wykonawca

 


 

ZP-.-271.1/2/2014/EP

Końskie, 04.03.2014

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II-Browary i ul. Zielona

 

Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ oraz do pisma z dn. 19.02.2014 znak ZP-271.1/2/2014 EP:
W SIWZ- w rozdziale A Przedmiot zamówienia zadanie nr 2- wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: „Rewitalizacja miasta Końskie II – Browary” – Etap II Zamiast zapisu: ...wycinka i nasadzenie drzew w ilości ok. 35 szt...
Wprowadza się zapis: ...wycinka i nasadzenie drzew zgodnie z dokumentacją projektową i załączonymi decyzjami, jednocześnie dodając kolejną decyzję o wycinkę drzew.

Jednocześnie informuję, że od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
1. W celu sporządzenia właściwej wyceny, potrzebujemy wzór herbu, który ma być umieszczony na koszach do śmieci oraz podanie jego wymiarów.
Odpowiedź: dane zawarte w piśmie z dnia 03.03.2014r.w piśmie znak: ZP-.-271.1/2/2014/EP
2. Czy w związku z odpowiedzią udzieloną przez zamawiającego w dniu 19.02.2014 dotyczącą wycinki drzew, do wyceny mamy przyjąć 18 szt. drzew czy 35 szt. jak to wynika z decyzji. Prosimy o skorygowanie przedmiaru Browary etap II pod kątem.
Odpowiedź: Wycinka i nasadzenie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz decyzjami.
3. Czy w wycenie mamy uwzględnić opłatę za usunięcie drzew w wysokości 167 815,11 zł netto czy brutto, czy leży to po stronie Zamawiającego.
Odpowiedz: Zgodnie z załączonymi decyzjami.
4.W przedmiarze robót w poz. Nr 6 rozebranie krawężników jest w m2, a nie w mb. Prosimy o skorygowanie przedmiaru.
Odpowiedź: Pozycja rozebranie krawężników winna być w mb. Załączone przedmiary stanowią materiał informacyjno-pomocniczy.

 


 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 32333-2014 z dnia 2014-02-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Końskie
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego pn.: Budowa ulicy Zielonej w Końskich, Projektów wykonawczych: branży drogowej pn.: Budowa ul. Zielonej w Końskich, branży...
Termin składania ofert: 2014-03-05

_____

 

Numer ogłoszenia: 45137 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 32333 - 2014 data 18.02.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: ...zad.2- wycinka i nasadzenie drzew w ilości ok. 35 szt....
  • W ogłoszeniu powinno być: ...zad.2-wycinka i nasadzenie drzew zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i decyzjami.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

 


 

ZP – 271.1/2/2014/E.P.

Końskie 07.03.2014

 

Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Rewitalizacja miasta Końskie II – Browary i ul. Zielona.

 

Informuję, ze od Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

1. Prosimy o udzielenie odpowiedzi czy zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli oferent wykaże się, że posiada referencje na wykonanie robót: Przebudowa lub budowa dróg, kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto (zadanie nr 1)?

Odpowiedź: Nie.

2. W związku z przebudową sieci na terenie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Końskich oraz uwagami zawartymi w załączonym w dokumentacji piśmie znak TEM/312/10 z dn. 02.11.2010, w której OSM informuje, że jest właścicielem sieci elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych w obrębię zakładu oraz o braku możliwości w dokonaniu przerw w działaniu w/w sieci, prosimy o informację, kto ( Wykonawca/Zamawiający) ponosi koszty wykonania użytkownikowi tych sieci tymczasowych instalacji, na czas przełączenia lub przebudowy sieci?

Odpowiedź: Koszty będą leżeć po stronie Wykonawcy.

 

... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.02.2014
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lutego 2014 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 4294
07 marca 2014 09:32 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 marca 2014 15:22 (Jacek Muszyński) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
04 marca 2014 15:22 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zalacznik_pytania_2014_03_03.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)