Ogłoszenia o przetargach

ZAPYTANIE OFERTOWE na: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Przebudowa elementów konstrukcyjnych na piętrze w budynku usługowo- mieszkalnym.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Przebudowa elementów konstrukcyjnych na piętrze w budynku usługowo- mieszkalnym.

 

Przedmiot Zamówienia:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń dla zadania pn: Przebudowa elementów konstrukcyjnych na piętrze w budynku usługowo- mieszkalnym.

 

Więcej informacji dot. zadania pn: Przebudowa elementów konstrukcyjnych na piętrze w budynku usługowo- mieszkalnym  na stronie UMiG w Końskich: http://umkonskie.bipgmina.pl/wiadomosci/5064/wiadomosc/214305/zapytanie_ofertowe_na_przebudowa_elementow_konstrukcyjnych_na_pi

 

Ofertę można przekazać pisemnie/ faksem / drogą elektroniczną do 25.10.2013/
do godz. 15:00 adres poczty elektronicznej kprzybylo@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego do 8 listopada 2013r.
  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” Wykonawca określi cenę brutto  za wykonanie przedmiotowego zadania.
  3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową

 

 

 

 

 

 

…………………….

(Podpis)     

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

 

 Załącznik nr 1

Formularz ofertowy

OFERTA CENOWA

na

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Przebudowa elementów konstrukcyjnych na piętrze w budynku usługowo- mieszkalnym.

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................                         e-mail:………………………………………

NIP…………………………….…                      REGON……………...………………………

 

 

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.Wartość przedmiotowego zadania ustala się w następującej cenie:

Wartość brutto .............................zł

(słownie:..........................................................................................................)

2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie podanym na ofercie.

4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

5. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                (pieczęć i podpis wykonawcy)   

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 października 2013 14:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 1360
23 października 2013 14:50 (Anna Głębocka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)