ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
na
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz
Zamówienie dotyczy zagospodarowania terenu wokół zbiornia wodnego w msc. Barycz, poprzez:
- wykonanie wylewki betonowej o wymiarach 8m x 4,5m i grubości 15cm pod altaną rekreacyjną oraz konserwacja wylewki impregnatem;
- dostawa i montaż w altanie rekreacyjnej:
- 2 szt. stołów 2,30m x 0,80m, grubość blatu – 3cm;
- 2 szt. ławki 3,30m x 0,40m, grubość siedziska – 3cm; ławki bez oparcia;
- 2 szt. ławki 3,20m x 0,40m, grubość siedziska – 3cm; ławki bez oparcia;
- 2 szt. ławki 1,80m x 0,40m, grubość siedziska – 3cm; ławki bez oparcia;
meble drewniane, zaimpregnowane lakierobejcą, trwale związane z posadzką
altany;
- zabezpieczenie grobli przed wjazdem samochodów osobowych wykonane z 12 szt. (2 rzędy po 6 szt.) pali drewnianych impregnowanych (średnica min. 15cm), zabetonowane przy użyciu kotw, rozmieszczone od siebie w odległości ok. 1m;
- wykonanie wylewki betonowej o wymiarach 2,5m x 2,5m i grubości 15cm oraz dostawa i montaż grilla / kominka z betonu prefabrykowanego (wys. min. 1,80m; ruszt chromowany o wymiarach min. 60cm x 40cm) oraz konserwacja wylewki oraz grilla impregnatem;
- wycinkę i karczowanie krzewów oraz wyrównanie terenu wokół mostu i placu zabaw;
- zabezpieczenie skarp przy moście kostką brukową (ok. 45m2) oraz krawężnikami wraz z palikowaniem, kostka ułożona bez podbudowy, kostkę brukową zapewnia Zamawiający.
W celu uzyskania dokładnych informacji, miejsca wykonania i montażu, Wykonawca winien skontaktować się z sołtysem wsi Barycz.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem dokładnego zwymiarowania i uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.
Ofertę należy przekazać pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na adres krzysiek.obratanski@gmail.com lub mmichalska@umkonskie.pl do dnia 31.10.2013r.
Załączniki:
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA KOŃSKIE
26-200 KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ................................................................................................................................
Dokładny adres: ...............................................................................................................................
Telefon: ......................................................................................
faks:............................................... e-mail:………………………………………
NIP……………… ………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1.Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w kwocie:
brutto………………………….. zł
(słownie: _________________________________________________)
......................dn................ .................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
Projekt
UMOWA Nr …………………..
zawarta w dniu ……….. 2013r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie, 26 – 200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, NIP 658-187-28-38 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:
Pana Michała Cichockiego – Burmistrza Miasta i Gminy Końskie
przy kontrasygnacie Beaty Lis – Skarbnika
a
………………………………………………………………………………………………...…zwanego dalej „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
…………………………………………………………………………………………………...
§ 1
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie finansowane z funduszu sołeckiego wyodrębnione w budżecie Miasta i Gminy Końskie na 2013r. pn: „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz.”
§ 2
§ 3
Termin rozpoczęcia strony ustalają na dzień podpisania umowy, a termin zakończenia realizacji zadania – 45 dni od podpisania umowy.
§ 4
§ 5
1. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy.
2. W czasie trwania gwarancji Wykonawca przystąpi do usuwania usterek niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego.
§ 6
Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
a) jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
b) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania jej przedmiotu po raz drugi.
§ 7
a) w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,
b) w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej,
c) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi
odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.
§ 8
Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej za nieterminową płatność faktury, o której mowa w §2 ust.4 niniejszej umowy.
§ 9
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
§ 10
a) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,
b) w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy,
c) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
d) Wykonawca nie rozpoczął prac bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
e) Wykonawca przerwał prace i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni, lub górna granica kar umownych została przekroczona.
a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury, określonego
w niniejszej umowie,
b) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio
nieprzewidzianych okoliczności, nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
§ 11
Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy
jest właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny.
§ 12
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
§ 13
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie