Ogłoszenia o przetargach

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ na Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz

 

ZAPROSZENIE

 DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

na

Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz

 

Zamówienie dotyczy zagospodarowania terenu wokół zbiornia wodnego w msc. Barycz, poprzez:

 

-        wykonanie wylewki betonowej o wymiarach 8m x 4,5m i grubości 15cm pod altaną rekreacyjną oraz konserwacja wylewki impregnatem;

-        dostawa i montaż w altanie rekreacyjnej:

-        2 szt. stołów 2,30m x 0,80m, grubość blatu – 3cm;

-        2 szt. ławki 3,30m x 0,40m, grubość siedziska – 3cm; ławki bez oparcia;

-        2 szt. ławki 3,20m x 0,40m, grubość siedziska – 3cm; ławki bez oparcia;

-        2 szt. ławki 1,80m x 0,40m, grubość siedziska – 3cm; ławki bez oparcia;

           meble drewniane, zaimpregnowane lakierobejcą, trwale związane z posadzką           

                       altany;

-        zabezpieczenie grobli przed wjazdem samochodów osobowych wykonane z 12 szt. (2 rzędy po 6 szt.) pali drewnianych impregnowanych (średnica min. 15cm), zabetonowane przy użyciu kotw, rozmieszczone od siebie w odległości ok. 1m;

-        wykonanie wylewki betonowej o wymiarach 2,5m x 2,5m i grubości 15cm oraz dostawa i montaż grilla / kominka z betonu prefabrykowanego (wys. min. 1,80m; ruszt chromowany o wymiarach min. 60cm x 40cm) oraz konserwacja wylewki oraz grilla impregnatem;

-        wycinkę i karczowanie krzewów oraz wyrównanie terenu wokół mostu i placu zabaw;

-        zabezpieczenie skarp przy moście kostką brukową (ok. 45m2) oraz krawężnikami wraz z palikowaniem, kostka ułożona bez podbudowy, kostkę brukową zapewnia Zamawiający.

 

W celu uzyskania dokładnych informacji, miejsca wykonania i montażu, Wykonawca winien skontaktować się z sołtysem wsi Barycz.

 

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem dokładnego zwymiarowania i uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

 

Ofertę należy przekazać pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na adres krzysiek.obratanski@gmail.com lub mmichalska@umkonskie.pl do dnia 31.10.2013r.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Termin wykonania przedmiotowego zadania: 45 dni od dnia podpisania umowy.
  2. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy

 

 

 

 

OFERTA CENOWA

NA WYKONANIE ZADANIA 

 

Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz

 

STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  KOŃSKIE

26-200  KOŃSKIE, ul. PARTYZANTÓW 1

 

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa wykonawcy:         ................................................................................................................................

Dokładny adres:                         ...............................................................................................................................

Telefon: ......................................................................................

faks:...............................................          e-mail:………………………………………

NIP………………    ………….…          REGON……………...………………………

 

Nazwisko osoby do kontaktu    …………….………………………………

 

1.Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania w kwocie:

brutto………………………….. zł

(słownie: _________________________________________________)

  1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie : 45 dni od dnia podpisania umowy.
  2. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

 

 

......................dn................                                                         .................................................

                                                                                                    (pieczęć i podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

Projekt

UMOWA Nr …………………..

zawarta w dniu ……….. 2013r. w Końskich pomiędzy Gminą Końskie, 26 – 200 Końskie,
ul. Partyzantów 1, NIP 658-187-28-38 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:

Pana Michała Cichockiego  – Burmistrza Miasta i Gminy Końskie

przy kontrasygnacie Beaty Lis – Skarbnika

a

………………………………………………………………………………………………...…zwanego dalej „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:

…………………………………………………………………………………………………...

§ 1

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie finansowane z funduszu sołeckiego wyodrębnione w budżecie Miasta i Gminy Końskie na 2013r.            pn: „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego Barycz.”

§ 2

  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia według ceny       ofertowej w wysokości ……… zł brutto (słownie: …………………...… złotych …./100).
  2. Wartość zamówienia podana w ofercie nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.
  3. Cena oferty obejmuje wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotowego zamówienia.
  4. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę, płatna w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu.
  5. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót podpisany przez obie Strony, o którym mowa w §4 ust.1.

§ 3

Termin rozpoczęcia strony ustalają na dzień podpisania umowy, a termin zakończenia realizacji zadania – 45 dni od podpisania umowy.

§ 4

  1. Strony postanawiają, że będzie spisany protokół z czynności odbioru, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad/usterek.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad oraz do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych poprzednio robót jako wadliwych.
  3. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia tych wad.
  4. Realizacja przedmiotu umowy prowadzona będzie z należytą starannością w jej wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

§ 5

1. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy.

2. W czasie trwania gwarancji Wykonawca przystąpi do usuwania usterek niezwłocznie,      nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego.

§ 6

Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:

a)      jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,

b)      jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają użytkowanie zgodne              z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania jej przedmiotu po raz drugi.

§ 7

  1. Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu w następujących przypadkach:

a)      w razie nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. Całkowita kwota kar umownych nie może przekraczać 20% ceny umownej,

b)      w razie nieterminowego usuwania usterek w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 20% wartości umownej,

c)      za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi
odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 20% wynagrodzenia umownego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
  3. Strony zastrzegają sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, przewyższającego wysokość kar umownych.

§ 8

Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w wysokości ustawowej za nieterminową płatność faktury, o której mowa w §2 ust.4 niniejszej umowy.

§ 9

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

§ 10

  1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:

a)      w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,

b)      w razie rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy,

c)      gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,

d)     Wykonawca nie rozpoczął prac bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,

e)      Wykonawca przerwał prace i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni, lub górna granica kar umownych została przekroczona.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności,  jeżeli:

a)      Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury, określonego
w niniejszej umowie,

b)      Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio
nieprzewidzianych okoliczności, nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

  1. Poza okolicznościami przewidzianymi w ust. 1 i 2 Zamawiający lub Wykonawca  
    mogą odstąpić od realizacji umowy, jeżeli druga strona narusza w sposób podstawowy               
    postanowienia umowy powodując utratę jego zasadniczych korzyści wynikających                        
    z umowy.
  2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności  
    takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

§ 11

Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy
jest właściwy dla Zamawiającego Sąd Powszechny.

§ 12

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.

§ 13

Umowę niniejszą  sporządzono w dwóch  jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                        WYKONAWCA:

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-10-23
Dokument wytworzony przez: Wydział Inwestycji
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 października 2013 08:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 5157
23 października 2013 08:34 (Anna Głębocka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)