Ogłoszenia o przetargach

Ogłoszenie przetargu - place zabaw

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl


 

Końskie: Zadanie Nr 1: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie - etap II - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 3: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 4: Urządzenie placu zabaw w Paruchach - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 5: Przebudowa i doposażenie placu zabaw na osiedlu przy ul. PolnejNumer ogłoszenia: 208381 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie - etap II - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 3: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 4: Urządzenie placu zabaw w Paruchach - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 5: Przebudowa i doposażenie placu zabaw na osiedlu przy ul. Polnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie Nr 1 pn.: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim - fundusz sołecki. 1.ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obrzeżami 32 x 1,0 ok. 32 m2, 2.dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości do 1,5 m wraz z furtką o szerokości do 1,0 m i wysokości do 1,5 m. Długość ogrodzenia ok. 10,5 m, 3.grill betonowy. Wymiary 1,15 x 0,60 x 0,60 m. Zadanie Nr 2 pn.: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie - etap II - fundusz sołecki. Dostawa i montaż wagonika ze stolikiem i ławkami (poz. 4.10 rys. 10 z projektu). Wymiary: 1,80 x 1,21 x 1,70 m. Strefa bezpieczeństwa: 4,80 x 4,00 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,60 m - szt. 1. Zadanie Nr 3 pn.: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki. Dostawa i montaż altany sześciokątnej ze stołem i ławkami, wykonanej z drewna impregnowanego o wymiarach 3776 x 3247 x 3328 cm (zgodnie z załącznikami). Zadanie Nr 4 pn.: Urządzenie placu zabaw w Paruchach - fundusz sołecki. Wyrównanie terenu poprzez humusowanie wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej - ok. 550 m2. Zadanie nr 5- pn: Dostawa i montaż zestawu zabawowego Końskie ul. Polna -szt.1, zgodnie z projektem, -Dostawa i montaż huśtawki podwójnej szt.1, -Przycinka gałęzi drzewa kolidujących z urządzeniami zabawowymi, -Remont i zmiana lokalizacji istniejących urządzeń placu zabaw, - Tablica z regulaminem placu zabaw. Wymiary zewnętrzne: 0, 40 x 0, 22 x 1, 90 m - szt. 1. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Wskazane elementy wyposażenia mają jedynie na celu wskazanie jedynie jakości Przedmiotu Zamówienia, w związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania o których mowa powyżej. Obowiązek wykazanie, że oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę polegającą na: zadanie nr 1, -układanie nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 2000,00 brutto, zadanie nr 2- budowie urządzeń architektury o wartości nie mniejszej niż 2000,00 zł brutto, zadanie 3- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto, zadanie 5- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną obejmującą odpowiedni zakres dla danego zadania oraz największą wartość o której mowa powyżej. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby (co najmniej jedna osoba) która/e będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania nr 2 oraz zadania nr 3, i nr 5) Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

a) prospekty i/lub materiały reklamowe i/lub zdjęcia elementów placu zabaw wraz z danymi technicznymi, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę b) odpowiednie certyfikaty i atesty na urządzenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z dokumentu o którym mowa nie będą miały wpływu na ocenę oferty. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 8. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich,
ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich,
ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

Znak: ZP – 271.1/35/2013/E.P.

Końskie 21.10.2013

 

Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Zadanie Nr 1: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie - etap II - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 3: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 4: Urządzenie placu zabaw w Paruchach - fundusz sołecki i/lub Zadanie Nr 5: Przebudowa i doposażenie placu zabaw na osiedlu przy ul. Polnej

Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza informację do SIWZ.
W rozdziale A- przedmiot zamówienia w części dotyczącej zadania Nr 5 otrzymuje się zapis: Zadanie nr 5- „Przebudowa i doposażenie placu zabaw na osiedlu przy ul. Polnej”.
1. Dostawa i montaż zestawu zabawowego-szt.1, zgodnie z projektem,
2. Dostawa i montaż huśtawki podwójnej szt.1,
3. Przycinka gałęzi drzewa kolidujących z urządzeniami zabawowymi,
4. Remont i zmiana lokalizacji istniejących urządzeń placu zabaw,
5. Tablica z regulaminem placu zabaw. Wymiary zewnętrzne: 0, 40 x 0, 22 x 1, 90 m – szt. 1.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.10.2013
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 października 2013 09:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1877
21 października 2013 10:26 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 października 2013 10:00 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zalaczniki_place_zabaw.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 października 2013 09:57 (Jacek Muszyński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)