Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku po PKS w ramach przystosowania budynków na potrzeby mieszkań komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa o podjazd dla osób niepełnosprawnych i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjno-socjalnego PKS przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich na budynek mieszkalny wielorodzinny z 18 lokalami socjalnymi i 4 komunalnymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewidencyjny 605/8i 605/11. na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a) Projektu Budowlanego: architektura i konstrukcja, część sanitarna- instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz centralnego ogrzewania, część elektryczna, część sanitarna- przyłącza wod-kan, rozbiórka komina murowanego, b) Projektu Wykonawczego: część architektura i konstrukcja, część sanitarna- instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz centralnego ogrzewania, część elektryczna, część sanitarna- przyłącza wod-kan rozbiórka komina murowanego, c) Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: architektura i konstrukcja, instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz centralnego ogrzewania, elektryczna, przyłącza wod-kan, rozbiórka komina murowanego a. Przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy, b. Decyzji Nr BP.6741.7.2013.JJ z dnia 07.05.213r. na rozbiórkę komina murowanego, c. Decyzji NR BP.6740.111.2013.KC z dnia 26.04.2013r. - pozwolenie na budowę d. Zgłoszeniem BP.6743.266.2013.MC z dnia 25.04.2013r. na przyłącze wodociągowe kanalizacji sanitarnej. W ramach zadania Wykonawca wykona: 1. Przebudowę budynku administracyjno-socjalnego PKS przy ul. Piłsudskiego 124 w Końskich na budynek mieszkalny wielorodzinny z 18 lokalami socjalnymi i 4 komunalnymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, 2. Zagospodarowanie terenu wokół budynku (budowa parkingu, ogrodzenia, terenów zielonych) 3. Rozbiórkę komina murowanego, 4. Budowę przyłącza wod. kan., W ramach zadania: Wykonawca ponosi koszty zgłoszenia i uzyskania zgody na zajecie pasa drogowego od Biura Dróg Gminnych UMiG w Końskich. Wykonawca zobowiązany jest w okresie wiosennym do demontażu instalacji i kotłów gazowych kotłowni oraz dostarczenie ich w stanie nienaruszonym we wskazane miejsce przez Inwestora. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 300.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; b) przedmiotu umowy, polegające na: rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty; wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zwiększenie umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1 pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZP –271.1/34/2013/E.P.
Końskie, 07.10.2013
Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa budynku po PKS w ramach przystosowania budynków na potrzeby mieszkań komunalnych”
Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęła prośba o wyjaśnienie następujących kwestii związanych z ogłoszeniem o zamówieniu na „Przebudowa budynku po PKS w ramach przystosowania budynków na potrzeby mieszkań komunalnych”:
1. poz. 25 kosztorysu wod-kan, gaz - ilość bateri jest 26 szt. natomiast w opisie projektu jest zlewozmywak 22 szt. umywalka 22szt. natrysk 22szt. - łącznie 66szt. Proszę o podanie którą ilość bateri należy zamontować?
Odpowiedź: Pozycja 25 przedmiaru -88 baterii pod umywalki, zlewozmywaki, pralki w pomieszczeniach mieszkalnych + 2-e baterie umywalkowe i 2-a krany ze złączką do węża w pomieszczeniach technicznych w piwnicy.
2. poz. 54 kosztorysu jw. ilość zlewozmywaków jest 14szt. natomiast w opisie projektu jest zlewozmywak 22szt. Proszę o podanie którą ilość należy zamontować?
Odpowiedź: Poz. 54 –zlewozmywak 22 szt.
3. poz. 55 kosztorysu jw. ilość umywalek jest 12 szt. natomiast w opisie projektu jest umywalka 22 szt. Proszę o podanie którą ilość należy zamontować?
Odpowiedź: Poz. 55 -22 szt. umywalek w pomieszczeniach mieszkalnych+ 2 –e w pomieszczeniach technicznych w piwnicach razem 24szt.
4. poz. 56 kosztorysu jw. ilość kompaktów jest 14 kpl. natomiast w opisie projektu jest 22kpl. Proszę o podanie którą ilość należy zamontować?
Odpowiedź: Poz. 56- 22 szt. kompletnych kompaktów.
5. Proszę o podanie czy kuchenki gazowe oraz natryski widoczne na rysunkach projektu wchodzą w skład zamówienia?
Odpowiedź: Kuchenki gazowe, piecyki gazowe dwufunkcyjne oraz natryski do każdego mieszkania widoczne na rysunkach wchodzą w skład zamówienia. Jednocześnie informuję, że jedynie pralki nie wchodzą w skład zamówienia.
Pozostałe elementy zgodnie z dokumentacją projektową w najszerszym zakresie.
6. Proszę o zamieszczenie na Państwa stronie internetowej przedmiarów dot. instalacji c.o.
Odpowiedź: Przedmiary robót stanowią materiał informacyjno- pomocniczy.
Wyceny w/w należy dokonać w oparciu o załączone materiały do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednocześnie na podstawie art. 38 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ poprzez załączenie uzupełnienia do dokumentacji c.o.
ZP –271.1/34/2013/E.P.
Końskie, 11.10.2013
Otrzymują wszyscy uczestnicy
postępowania przetargowego
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa budynku po PKS w ramach przystosowania budynków na potrzeby mieszkań komunalnych”
Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Czy na elewacji należy wykonać tynk mineralny a następnie pomalować, jeśli nie to jaki ?
Na elewacji przyjęto tynk kolorowy. Zamawiający dopuszcza wykonanie tynku akrylowego. Kolorystyka zbliżona do kolorystyki budynku łączącego się z przebudowywanym obiektem (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym).
Pytanie nr 2:
Proszę opisać parametry wykładziny z pozycji 159 przedmiaru części budowlanej.
Min. wymagania: wykładzina rulonowa Lentex lub równoważna z izolacją o grubości 2,2 mm i warstwie użytkowej 0,5 mm. Kolorystyka dobrana do rodzaju pomieszczeń na etapie wykonawstwa uzgodniona i akceptowana przez Zamawiającego.
Pytanie nr 3:
Czy obmiary pozycji 41 i 42 przedmiaru części budowlanej są poprawne?
Obmiar w pozycji 42 zawiera zbrojenie schodów oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych.
W pozycji 41 został policzony beton dla schodów. W pozycji 37 został policzony beton dla pochylni.
Pytanie nr 4:
Czy są dostępne rysunki i dodatkowy opis bramy z siatki ?
Zamawiający dopuszcza ogrodzenie z jedną bramą wjazdową oraz furtką w systemie panelowym o min. parametrach:
Stal ocynkowana, panel ogrodzeniowy 4W, słupek panelowy 40*60 zamykany kapturkiem, cokół prefabrykowany, wysokość słupka 2, 4m, rozstaw osiowy słupków 2, 5m., grubość (średnica prętów) min 3mm.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie