Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.umkonskie.pl


Końskie: Przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego Numer ogłoszenia: 173763 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres      strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego, w ramach którego wchodzi budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego YAKY 4x35 mm2, budowa szaf oświetleniowych wraz
z wyposażeniem, wykonanie przepustów rurowych, stawianie słupów wraz z montażem opraw oświetlenia dla następujących ulic: M. J. Piłsudskiego, Stoińskiego, Bugaj, Kazanowska, Krakowska, Hubala, Spokojna, 16- go Stycznia, Południowa, Zamkowa, Spółdzielcza, Dolna, Warszawska, Starowarszawska, Wojska Polskiego. Zakres inwestycji obejmuje m. in.: 1.wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu, 2.uzyskanie zezwoleń Zarządców Dróg na zajęcie pasa drogowego, 3.budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Końskie Hotel - Warszawska SO około 11 szt. opraw i słupów, 4.budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Końskie Spółdzielcza MO około 29 szt. opraw i 23 szt. słupów, 5.budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Hubala około 46 szt. opraw i 44 szt. słupów, 6.budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Końskie Kazanowska około 32 szt. opraw i 31 szt. słupów, 7.budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Końskie Ośrodek Zdrowia SO około szt. 20 opraw i słupów, 8.budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Końskie Stoińskiego SO około szt. 8 opraw LED i 11 opraw sodowych oraz około 19 słupów, 9.montaż opraw oświetlenia ulicznego około szt. 149 (sodowe) i 11 szt. (LED) , 10.układanie linii kablowej w rowach o długości około 3 530 m, 11.budowę szaf oświetlenia ulicznego: a)przy istniejącej stacji TRAFO Końskie Ośrodek Zdrowia, b)przy istniejącej stacji TRAFO Końskie Stoińskiego, 12.wykonanie pełnych odpływów z istniejących szaf oświetleniowych: a)przy istniejącej stacji TRAFO Końskie Spółdzielcza MO, b)przy istniejącej stacji TRAFO Końskie Hubala, c)przy istniejącej stacji TRAFO Końskie Kazanowska, d)przy istniejącej stacji TRAFO Końskie Hotel Warszawska, 13.wykonanie przepustów rurowych dla kabli, 14.wykonanie przełączeń zasilających oświetlenie, 15.wykonanie pomiarów oraz badań, 16.wykonanie numeracji słupów, opisy szaf itp. Uwagi: 1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych niż wskazane. 2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy pzp. 3.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4.Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. 2.Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności o których mowa we wniosku. 3.Planowane jest równoczesne wykonywanie robót przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna, polegających na przebudowie sieci elektroenergetycznej nn., w związku z czym harmonogram należy dostosować do robót wykonywanych przez Zakład Energetyczny. 4.Słupy stylowe należy wykonać zgodnie
z opinią Projektanta oraz Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
w Kielcach, a mianowicie słup żeliwny ma składać się z elementu żeliwnego przyziemia
i pozostałej części stalowej (rura). 2.Sylwetki słupów stylowych należy dostosować do istniejących, które zostały wykonane i zamontowane w ramach przebudowy oświetlenia ulicznego w roku 2012. 3.Na słupie nr 5 ze stacji TRAFO Końskie Ośrodek Zdrowia Zamawiający rozważa możliwość zawieszenia kamery monitoringu miejskiego, w związku
z czym, może być konieczne zwiększenie np. średnicy słupa na etapie wykonawstwa, celem dokonania takiego montażu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (skrzynka, kabel zasilający, nadajnik wi-fi)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2)      Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na       potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia       wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia       działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę       budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie oświetlenia ulicznego o       wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto Podstawą oceny       spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności       dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków       zamówienia, złożone w trakcie postępowania.
  • III.3.4)      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na       potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do       wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, co najmniej jedną osobę       która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia: Posiadającą       uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w       specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń       elektrycznych i elektroenergetycznych. Podstawą oceny spełnienia       warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i       oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia,       złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz      robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem      terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym      okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania      oraz
         z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,      czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy      zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
         w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości      lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich      kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do      wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,      oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie,      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich      uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny      odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
         o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do      rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w      oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu
         o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że      wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy      Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie      zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub      potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
  • nie      zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i      zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
         z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji
          o tym, że nie należy do grupy      kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono
w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub
w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty,, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3)zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2.Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 


 

Końskie, 05.09.2013 r.

Znak:   ZP-271.1/25/2013.EP

                                                          

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego”

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi.

 

Pytanie 1- Czy Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia może przedłożyć jedną robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatni 5 lat o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto, której zakres obejmował między innymi budowy i przebudowy sieci energetycznych Nn i Sn napięć, budowę stacji transformatorowych oraz oświetlenia ulicznego.

Odpowiedź: Tak.

 


Końskie, 06.09.2013

Znak:ZP-271.1/25/2013

Otrzymują uczestnicy postępowania przetargowego

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie w ramach modernizacji oświetlenia ulicznego”

 

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:

Pytanie 1- W specyfikacji lampy ALFA HBLED 1M LAURA 60TR (oprawa LED) na stronie producenta nie ma sprecyzowanego poboru mocy ( lampa posiada kilka wariantów od 15
do 60 W). Prosimy o sprecyzowanie, którą wersję produktu jest zainteresowany Zamawiający.

Pytanie 2- Jakie dla Zamawiającego są priorytetowe parametry techniczne ale przy użyciu innej ilości diod?

Pytanie 3- W specyfikacji lampy ALFA HBLED 1M LAURA 60 TR na stronie producenta czujnik ruchu jest opcjonalny. Czy Zamawiający wymaga aby oprawa posiadała czujnik ruchu czy nie?

Pytanie 4- Jaka ma być temperatura barwowa oprawy LED?

Pytanie 5- Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie oprawy oświetleniowej o kolorze RAL 7001

Pytanie 6- Ze specyfikacji lampy ALFA HBLED 1M LAURA 60 TR zamieszczonej
na stronie producenta można wnioskować że układ optyczny jest chroniony poliwęglanem czy Zamawiający dopuszcza aby tworzywem chroniącym układ optyczny było szkło hartowane.

Pytanie 7- Jaka jest tolerancja w wartości poboru mocy, ilości lumenów, ilości LED-
w %. Brak jakiejkolwiek tolerancji sugerowałoby wyłącznie jednego producenta i konkretny produkt co jest niezgodne z zapisami Prawa Zamówień Publicznych.

Odpowiedzi:

Ad1. W Projekcie Wykonawczym jest opisane, że na ulicy Stoińskiego  jest zaprojektowane oświetlenie LED i na stronie 50 w obliczeniach z Dialux-a  jest podana wartość mocy tzn. 60W a także w opisie jest podane ( str 17). Lampa posiada możliwość regulacji mocy, dlatego w karcie katalogowej jest podane kilka wartości.

Ad2. Tak

Ad3. Nie

Ad4. Biała, czysta biała

Ad5.Tak.

Ad7. Jest możliwość zastosowania innej oprawy LED o równoważnych lub lepszych parametrach zachowują zbliżony pobór mocy.

 

 

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 sierpnia 2013 12:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Głębocka
Ilość wyświetleń: 2466
06 września 2013 14:09 (Anna Głębocka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 września 2013 14:09 (Anna Głębocka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 września 2013 14:08 (Anna Głębocka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)