Znak: ZP. RB 271.2.75.2013
Końskie 18.07.2013
Zapraszam do złożenia ofert cenowej na realizację zadania pn.:Administrowanie szaletem miejskim położonym w końskich przy Placu Kościuszki.
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi polegającej na administrowaniu szaletem miejskim położonym w Końskich na Placu Kościuszki w tym:
1) udostępnienie szaletu ludności codziennie w godzinach od 7.00 – 19.00.
2) utrzymanie szaletu i terenu przed szaletem w należytym porządku i czystości.
3) zabezpieczenie szaletu w odpowiednie środki do utrzymania czystości i dezynfekcji.
4) dokonywanie drobnych napraw zmierzających do utrzymania szaletu w należytym stanie technicznym, między innymi:
- drobne naprawy armatury (regulacja spłuczek, wymiana lejków gumowych, wymiana uszczelek, wymiana kurków przy bateriach, wymiana uszkodzonych kranów),
- drobne naprawy wykładziny ściennej i podłogowej,
- wymiana uszkodzonych zamków,
- przeczyszczanie wpustów podłogowych,
- przeczyszczanie muszli klozetowych i syfonów umywalkowych oraz podejść odpływowych,
- drobne remonty instalacji elektrycznej (wymiana gniazd, wymiana wyłączników, puszek, żarówek),
- malowanie ścian i sufitów,
- bieżąca konserwacja i naprawy pokrycia dachowego oraz świetlików.
5) ponoszenie opłat za dostawę wody, odprowadzenie ścieków i wywóz odpadów komunalnych.
6) eksploatacja obiektu w sposób zapewniający nie pogorszenie jego wartości poza normalne zużycie eksploatacyjne.
7) dbanie o właściwe funkcjonowanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w sposób niedopuszczający do powstawania zawilgocenia ścian i sufitów oraz nieprzyjemnych zapachów.
8) umieszczenie w widocznym miejscu cennika świadczonych usług.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 24.07.2013r.
adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55
WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.Termin wykonania przedmiotowego zadania: od 01.08.2013 do 31.07.2014
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.
4. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy(załącznik nr 2). 5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Grażyna Jabłońska – Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy Końskie tel. 041 372-32-49 wew. 309.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie